نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

و چه گفت ایت الله جوادی آملی

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۸۸، ۱۰:۴۹ ب.ظ
مجتبی کشوری از دانشجویان حاضر در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌ علامه طباطبائی، دانشگاه شهید عباسپور و عده‌ای از طلاب مشهد روز پنجشنبه 12 آذرماه با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کردند.
به گفته وی، آیت‌الله جوادی آملی در ابتدای این دیدار به بیان مباحث اخلاقی پرداخت.
کشوری ادامه داد: آیت‌الله جوادی آملی در آغاز سخنان خود با بیان حدیثی از امام هادی(ع) مبنی بر اینکه "دنیا دار تجارت است، عده‌ای سود می‌کنند و عده‌ای هم ضرر می‌کنند " به بحث پیرامون جهاد اصغر و جهاد اکبر پرداخت و اظهار داشت: جهاد اصغر مبارزه با شیطان بیرونی است و انسان بابد با آن شیطان بیرونی مبارزه کند.
وی ادامه داد: آیت‌الله جوادی آملی همچنین با بیان اینکه جهاد اکبر جنگ با شیطان درونی است، تصریح کرد که در این جهاد شیطان اسیری می‌خواهد که سوار آن شود.
کشوری یادآور شد: آیت‌الله جوادی آملی در ادامه این دیدار به تفسیر خطبه 215 نهج‌البلاغه پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه این دیدار آیت‌الله جوادی آملی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان حاضر در جلسه مبنی بر اینکه شائبه‌ و شایعه‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه حمایت جنابعالی از مقام معظم رهبری بعد از انتخابات نامحسوس شده است، تأکید کرد: شما اصلا به این حرف‌ها توجه نکنید و اصلا این‌طور نیست.
به گفته کشوری، آیت‌الله جوادی آملی همچنین در پاسخ به پرسش یکی دیگر از دانشجویان مبنی بر اینکه نظر شما در مورد قانون‌شکنی سران اغتشاشات اخیر چیست؟ گفت: شما بایستی در این خصوص به سخنان مقام معظم رهبری توجه کنید و گوشتان به حرف‌های ایشان باشد و ببینید که ایشان چه می‌گوید.
کشوری ادامه داد: آیت‌الله جوادی آملی در پایان سخنانشان برای موفقیت دولت در حل مشکلات اقتصادی مردم دعا کردند.
  • نیم نگاه

نظرات  (۱)



متأسفانه به علت آنفولانزای آیه ا... منتظری مراسم انقلاب و سخنرانی ایشان در محل سفارت کشور دوست و برادر روسیه لغو شد و به 22 بهمن موکول شد. دکتر رهنورد هم متأسفانه در مسیر بازگشت به منزل دچار سانحه شد و مزدوران رژیم باید پاسخگوی این جنایات خود باشند. ایشان در مسیر بازگشت مورد حمله و ضرب و شتم از طرف فرستادگان فائزه رفسنجانی و عفت مرعشی قرار گرفت. گزارشگر ما می گوید ظاهراً این دو از اینکه فارین پالیسی بر خلاف پیش بینی آنها دکتر رهنورد را برنده جایزه اعلام کرده بود به شدت عصبانی شده اند و تصمیم به آسیب رساندن به دکتر رهنورد و پس گرفتن جایزه خودشان را داشتند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی