نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

یک صحبت دوستانه!!!

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۳۶ ب.ظ

سلام

به همه دوستان و حق طلبان

حوادث بعد از انتخابات به وقوع پیوست و گرد و غبار حاصل از آن باعث شد که نور حقیقت در اوضاع کشور ما به سختی دیده شود، اما در این بین هم بودند کسانی که با چشم بصیرت خود توانستند حقایق را به درستی دریابند

.

به مرور زمان این گرد غبار ها نشست کرد و چشم خیلی ها به حقایق روشن شد. کسانی که در ابتدا نخست وزیری دوران جنگ آقای میر حسین در یاد داشتند و او را فردی انقلابی می دانستند ،به او رای دادند با این باور که او بهتر می تواند به انقلاب و جمهوری اسلامی خدمت کند. طبیعی است این عده با دیدن حوادث پس از انتخابات چه روز قدس و ،چه 13 آبان ،16 آذر ومخصوصا حوادث تلخ تاسوعا و عاشورای حسینی شباهتی بین خود و موج سبز ندیده و راه خود را از آنان جدا کنند که کردند.

..

اما کسانی بودند که بر خلاف این عده به انقلابی بودن آقای موسوی کاری نداشتند اما به او رای دادند چون او را راستگو و مصلح می دانستند. کسانی که با عقاید و آرای احمدی نژاد مشکل داشتند ودارند و فکر می کنند او به ضرر کشور است. روی صحبت من به این دوستان است. تناقضات را برای این می گذارم تا بفهمید زیر پرچم کی ایساتید. که برایتان معلوم شود کی یزید زمان است

!!!

شاید حقیقت با تعریف منافق روشن شود. منافق کسی است که حرفش با عملش فرق می کند. ظاهر و حرفایش یک جور اما باطن و اعمالش جور دیگر

.(در این نوشته نمی خواهم از امام تعریف کنم یا چیز دیگری فقط می خواهم ببنید واقعا حرفها و اعمال آقای موسوی یکی است یا نه.)

همه ی ما بارها دیده ایم که آقای موسوی خود را خط امامی می خواند!!!! اما واقعا آقای موسوی فردی راستگوست و منافق نیست.؟! خود تناقضات راببینید و قضاوت کنید

!!!!

آنهایی که به موسوی رای دادید کشور ما را به دست چه کسی می خواستید بدهید؟

!!!

  • نیم نگاه

نظرات  (۱۴)

هرکی بیشتر گرد و خاکی بشه شهدا بیشتر تحویلش گرفتن.
منتظرتونم


با توجه به حضور انقلابی دکتر رضایی در میدان سیاست G.P.C ضرورتی به حضور در صحنه نمی بیند. با توجه به پروژه افتتاح دفتر بین المللی G.P.C در لندن تمام کارکنان این سازمان مسافرتی چند روزه به انگلستان خواهیم داشت. دوستان سبز ما توجه کنند که در این چند روز که ما نیستیم گوشتان به دهان دکتر رضایی باشد هر چه ایشان بگویند فصل الخطاب است و مورد تایید ما نیز خواهد بود.

برای این چند روز یک نظرسنجی بسیار مهم هم آماده کردیم که دوستان لطفاً در کامنتهایشان به گزینه سوم رای دهند تا مشتی بر دهان یاوه گویان مزدور باشد. باید به اطلاعتان برسانیم که بسیجیان و جیره خواران حکومت در یک برنامه هماهنگ شده قصد انتخاب گزینه یک را دارند تا تعداد ما را کمتر جلوه دهند اما ما بعد از پیروزی در مسابقه دیروز برنامه 90 بار دیگر همگی با انتخاب گزینه سوم به سبز بودن خویش افتخار خواهیم کرد:

سوال مسابقه این هفته:
شما به کدام یک از غذاهای زیر علاقمندید؟



1- نان و پنیر و سبزی


2- شیرین پلو با گوشت تازه


3- یک عدد سطل زباله تهرانی پر از خلط سینه و آب بینی

سلام و خدا قوت
بعضی وقت ها سوال از شدت وضوحش آدم می مونه چی جواب بده. خدا بیامرزه یه موسویی بود. خدا از سر تقصیراتش بگذره. خدا ...
  • غریب آشنا
  • سلام
    کار جنبش سبز که تموم شد.بقیه هم که کف روی آبند.خدا با ماست
    یا حق
    سلام حاجی
    معلومه خیلی زحمت می کشیا
    خدا خیرت بده
    پستت مثل خودت عالیند
    یا علی
    و باز هم متاسفم که دم از حقیقت و راستگویی زدی اما یه نمونه ی ساده مثل هاله ی نور رو ندیدی
    تبریک میگم به این راستگویی
    و ممنونم که به حرفام گوش دادی(واقعا..)
    بهت حق میدم اگه به منم بخاطر پستام تبریک بگنو ای ولا بگن حال میکنمو بیخیال حق و حقیقت میشم

    در رابطه با غریب آشنام عرض کنم همین کف های روی آب خواب و خوراک برای احمدی نژادو نائب خودخوانده ی امام زمان نذاشتن
    خوش باشی
    مطمئنا دیگه پستی از من نمیبینی

    راستی یه لطفی کن و قسمت آخر توضیحاتت رو پاک کن خیلی بیشتر از اون چیزی که فکر کنی تناقض داره با خودت

    ما ابن مهم که آدم تعصبی نسیتم و حقیقت رو می پذیرم.
    خداحافظ
    مرگ بر موسوی میگویی در حالیکه دوربین ها رو به تو است برای پخش مستقیم از کانال سراسری
    من مرگ بر دیکتاتور میگویم در حالیکه باتوم ها رو به من است
    تو را با اتوبوس می آورند و برای من خیابان ها را میبندند
    تو را مردم مینامند و من را فتنه گر
    تو امنیت شغلیت تامین شده و من نگران امنیت جانیم هستم
    در میان شما پرچم و پوستر پخش میشود و در میان ما اشک آور و گاز فلفل
    تو با آسایش خاطر قدم در خیابان می گذاری ولی من با نگاه به چشم مادری که شاید هرگز نبینمش
    دوربینهای مجهز با تراولینگ از تو فیلم می گیرند که در ۶ شبکه داخلی و روزی ۶ نوبت پخش شود
    دوربینهای ۳ مگاپیکسلی موبایل با دست لرزان و در حال فرار از من فیلم می گیرند
    تو را مسلمان می نامند و مرا حرمت شکن حسین، سید و سالار شهیدان
    تو در امنیت کامل کفن میپوشی و من، لباسی که با شلیک اشک آور داغ، پاره خواهد شد

    این است فرق من و تو!
    پاشو بیا رفیق.
    نظرتو بگو
    سلام
    دیشب آقای سلیمی نمین تو برنامه روبه فردا دو سه مورد رو گفتن که به نظرم جای بحث وپیگیری داشت-لذا بنده نامه ای را خطاب به ایشان نوشتم که در وبم می تونید ببینید.
    باتشکر
    خوبه
  • بیدار خس و خاشاک
  • مرگ بر موسوی میگویی در حالیکه دوربین ها رو به تو است برای پخش مستقیم از کانال سراسری
    من مرگ بر دیکتاتور میگویم در حالیکه باتوم ها رو به من است
    تو را با اتوبوس می آورند و برای من خیابان ها را میبندند
    تو را مردم مینامند و من را فتنه گر
    تو امنیت شغلیت تامین شده و من نگران امنیت جانیم هستم
    در میان شما پرچم و پوستر پخش میشود و در میان ما اشک آور و گاز فلفل
    تو با آسایش خاطر قدم در خیابان می گذاری ولی من با نگاه به چشم مادری که شاید هرگز نبینمش
    دوربینهای مجهز با تراولینگ از تو فیلم می گیرند که در ۶ شبکه داخلی و روزی ۶ نوبت پخش شود
    دوربینهای ۳ مگاپیکسلی موبایل با دست لرزان و در حال فرار از من فیلم می گیرند
    تو را مسلمان می نامند و مرا حرمت شکن حسین، سید و سالار شهیدان
    تو در امنیت کامل کفن میپوشی و من، لباسی که با شلیک اشک آور داغ، پاره خواهد شد

    این است فرق من و تو!
  • کسری وحیدی (آواز ایرانی)
  • drugh gu kie
    be nazare khodet to dorugh gu nisti
    miay nazar midi va migi weblogi baraye sabz ha
    baad miay va tu webloget sabz ha ro mikubi
    khob hala ki dorugh gue
    khejalat bekesh az in karha
    hamin amsale to hastan ke mahbubiate emam khomeini ro kam mikonan
  • نیم نگاه
  • فرق من با تو اینست تو نظر می دهی در 90 تا النگو هات نشکنه اما من در میدانم
    تا از رای مردم دفاع کنم از جونم می گزارم اما تو چی
    طرفداران من مردم مظلوم روستاهان اما طرفدار تو اوباماست
    طرفداران من نان شب ندارن اما طرفداران تو الان تو هواییند
    انقلاب، آزادی ، جمهوری اسلامی،  چیبه سر این شعارها آمد . آیتالله منتظری پدر انقلاب مقدّس  اسلامی فرمودند:
    مسئولین لااقل شجاعت این را داشته باشند که اعلام‏ ‏کنند این حکومت نه جمهوری است و نه اسلامی و هیچ کس هم حق‏ ‏اعتراض و اظهار نظر و انتقاد ندارد
    امیدوارم تا کاملاً دیر نشده‏ ‏مسئولین امر به خود آیند و بیش از این وجهه نظام جمهوری اسلامی را در‏ ‏بین تودههای زجر کشیده و سیلیخورده ایران و در سطح جهانی خدشهدار‏ ‏نکنند و موجب سقوط خود و نظام نگردند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی