نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

10موسوی خود را خط امامی می خواند!!!!

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۲۷ ب.ظ
دهمین پوستر از سلسله پوسترهای "تناقضات کودتای سبز با خط امام (ره)" با اشاره به اقدامات فرقه موسوی در  اهانت به امام راحل رحمه الله علیه منتشر شد:

* الان فرض کنید من هم خرد بشوم،دیگران هستند، همچو نیست که ملت ایران حالا احتیاج به خمینی داشته باشند. احتیاج به هیچ کس ندارد، خودش است، خودش الان ایستاده قائم است خودش بالنفسه، بی‌خود آنها خیال می‌کنند که اگر ما هم از بین برویم، بکشند یا منحط کنند، مساله خوابیده است و دوباره آنها بر می‌گردند.

* خمینی را اگر دار بزنند تفاهم نخواهد کرد. با سرنیزه نمی‌شود اصلاحات کرد، با نوشتن خمینی خائن به دیوارهای تهران که مملکت اصلاح نمی‌شود، دیدید غلط کردید، دیدید اشتباه کردید.
خاضع به احکام اسلام شوید، ما شما را پشتیبانی می‌کنیم. اگر از آزاد نمودن ما برنامه دیگری دارند، اگر خیال دیگری در سر دارند، اگر می‌خواهند آشوب کنند بسم ا... بفرمایند.

* اگر خمینی را بکشند، چه خواهد شد، نه، این حرف‌ها نیست در کار.همه شما بحمدا... هستید و کشور خودتان را حفظ می‌کنید و مساله، مساله اسلام است.

با دانلود این فایل می توان ضمن استفاده به عنوان پوستر و یا تراکت، در نشریات دانشجویی و ... نیز از آن استفاده کرد و یا حتی این فایل را بلوتوث نمود.

برای دریافت اصل پوستر با کیفیت بالا در صفحه ای که باز می شود بر روی downlod now کلیک کنید.

اینجا

  • نیم نگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی