نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

4 موسوی خود را خط امامی می خواند!!!!

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۱۶ ب.ظ

چهارمین پوستر از سلسله پوسترهای "تناقضات کودتای سبز با خط امام (ره)" با اشاره به هرج و مرج و آشوب طلبی جریان کودتا و تناقضات آن با اندیشه حضرت امام (ره) منتشر شد:

* ما در جنگ با آمریکا و تفاله های آمریکا هستیم ... باید هر یک از اینها را شناسایی کنید و به دادگاه ها معرفی کنید، ننشینید که باز یک جایی را آتش بزنند. اینها می خواهند خرابی کنند. کار ندارند به اینکه کی کشته بشود و کی از بین برود ... خط این بود که اصلا آمریکا منسی (فراموش) بشود. یک دسته مرگ بر شوروی را مطرح می کردند تا آمریکا منسی (فراموش) بشود.

* ما نمی خواهیم در خارج از کشور وجاهت پیدا کنیم. ما می خواهیم به امر خدا عمل کنیم. اشتباهی که ما کردیم این بود که به طور انقلابی عمل نکردیم و فرصت دادیم به این قشرهای فاسد ... اگر ما از اول ... به طور انقلابی عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم و روسای آنها را به محاکمه کشیده بودیم و حزب های فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم و روسای آنها را به سزای خودشان رسانده بودیم و چوبه های دار را در میدان های بزرگ بر پا کرده بودیم و مفسیدن و فاسدین را درو کرده بودیم، این همه زحمت ها پیش نمی آمد ... اگر ما انقلابی بودیم، اجازه نمی دادیم اینها اظهار وجود کنند، تمام احزاب را ممنوع اعلام می کردیم، تمامی جبهه ها را ممنوع اعلام می کردیم. یک حزب و آن حزب الله، حزب مستضعفین.

* اینها را سرانشان که وادار می کنند به هیاهو، جمع بشوید دورش بگویید آقا بنشین صحبت هایت را بکن! ببینید هیچ صحبت ندارد، فقط همین است که یک تشنجی ایجاد کند و نگذارد دانشگاه باز شود و نگذارد دانشگاه عمل خودش را انجام بدهد.

* اعلام می کنم به اینهایی که به اطراف می روند و صحبت می کنند و از قراری که به من اطلاع دادند این گروهکهای فاسد هم فرصت را بدست آوردند و می خواهند راهپیمایی کنند. قوای نظامی و انتظامی و پاسدارها باید به طور جد از سخنرانی هایی که این طور هستند جلوگیری کنند و سخنران هایی که اینطور هستند دستگیر کنند.

* بر قوای مسلح اسلامی از ارتش، سپاه و بسیج و سایر قوای نظامی و انتظامی تا نیروهای مردمی در جبهه و پشت جبهه است که چون سیلی خروشان ... ایران عزیز را از این خس و خاشاک ها پاک نمایند و بدانند که نیروی ایمان پیروز است.

با دانلود این فایل می توان ضمن استفاده به عنوان پوستر و یا تراکت، در نشریات دانشجویی و ... نیز از آن استفاده کرد و یا حتی این فایل را بلوتوث نمود.

برای دریافت اصل پوستر با کیفیت بالا در صفحه ای که باز می شود بر روی downlod now کلیک کنید.

اینجا

  • نیم نگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی