نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

6 موسوی خود را خط امامی می خواند!!!!

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۲۱ ب.ظ

ششمین پوستر از سلسله پوسترهای "تناقضات کودتای سبز با خط امام (ره)" با اشاره به فساد سران کودتا و تناقضات آن با اندیشه حضرت امام (ره) منتشر شد:

‌* این شلوغی‌ها و اینها را می‌خواهند بکنند ‌که آرامش در مملکت نباشد، و کم‌کم وقتی آرامش نشد، راهی باز بشود، برای اینکه یک کودتای مشروعی ـ به قول خودشان ـ درست بشود، خدای نخواسته به حال اول برگردد؛ و ‌این انشاء الله نمی‌شود.متوجه باشید ‌که ‌این اشخاصی ‌که مفسده می‌کنند ... اینها در اصل مفسد فی الارض هستند و باید با تمام قدر‌ت آنها را سرکوب کرد. و دادگاه‌ها در هر جا باشد این طور اشخاص را باید محکوم به مرگ کنند.  اینها حیاتشان جز زحمت برای جامعه و جز تفرقه‌اندازی و جز خوردن مال ‌مردم، و ایران را به اغتشاش کشیدن برای اینکه باز ابرقدرت‌ها تسلط به ما پیدا کنند، هیچ کار دیگر ندارند.

* هر کس پیدا کند ‌این چماق به دست‌هایی ‌که مفسد فی الارض هستند و در زمین دارند فساد می‌کنند، هر ‌که یکی ‌از اینها را پیدا کرد بکشد او را.

* همه اینهایی ‌که فاسد هستند بتدریج فاسد شدند؛ هیچ کس یک دفعه فاسد نشده ‌است.

 * من نمی‌گویم رأی خودش را نگوید؛ بگوید؛ رأی خودش را بگوید؛ اما اگر بخواهد فساد کند، به ‌مردم بگوید ‌که ‌این شورای نگهبان کذا و ‌این مجلس کذا، ‌این فساد ‌است، و مفسد ‌است یک همچو آدمی، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد.

* وقتی قانون شد (تصویب) خوب، ما ‌هم می‌پذیریم.بعد ‌از اینکه یک چیزی قانونی شد دیگر نق زدن در آن، اگر بخواهد ‌مردم را تحریک بکند، مفسد فی الارض ‌است؛ و باید با او دادگاه‌ها عمل مفسد فی الارض بکنند.

* دست ‌از افساد و توطئه بردارید، و برای مصالح کشور به ملت بپیوندید، و ‌از نفاق و خدمت به اجانب بپرهیزید، و گمان نکنید با ‌این حرکات جاهلانه می‌توانید ملت را ‌از مسیر خود باز دارید.

با دانلود این فایل می توان ضمن استفاده به عنوان پوستر و یا تراکت، در نشریات دانشجویی و ... نیز از آن استفاده کرد و یا حتی این فایل را بلوتوث نمود.

برای دریافت اصل پوستر با کیفیت بالا در صفحه ای که باز می شود بر روی downlod now کلیک کنید.

اینجا

  • نیم نگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی