نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

9 موسوی هم خود را خط امامی می خواند!!!

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۲۷ ب.ظ

نهمین پوستر از سلسله پوسترهای "تناقضات کودتای سبز با خط امام (ره)" با اشاره به اقدامات فرقه موسوی در  هتک حرمت عاشورای حسینی علیه السلام منتشر شد:

* ما افتخار می کنیم که مانند سید الشهدا روز عاشورا کشته شویم ... و اموالمان را غارت نمایند. در عوض اسم ما تا ابد باقی خواهد ماند. اولا کار اینها با یزید هیچ فرقی نمی کند، ثانیا اگر بخواهند چنین عملی را انجام دهند و بخواهند دستجات ما را بکوبند و مردم را به قتل برسانند ما نیز از هم اکنون مانند حسین علیه السلام اعلام می کنیم که: هر که با ماست به طرف ما بیاید و هر کس با ما نیست به سمت لشگر یزید برود ... چه افتخاری بالاتر از این که در راه دین در راه حسین در راه استقلال مملکت کشته شویم؟

* اینها می خواستند که این منافقین هم آزاد بیایند توی مردم و بعد از یک سال دیگر بسیاری از  جوان های ما را منحرف کنند آزادانه، و بسیاری از کارهایی که می خواهند مخفیانه انجام بدهند آزادانه انجام بدهند، برای اینکه آزادی است! بی جهت نیست که در آن نطق های با اجتماع زیاد روز عاشورا سوت می زنند و کف می زنند. امام ما مظلوم به شهادت رسیده، روز شهادت امام مظلوم ما ... کف می زنند و سوت می کشند.

با دانلود این فایل می توان ضمن استفاده به عنوان پوستر و یا تراکت، در نشریات دانشجویی و ... نیز از آن استفاده کرد و یا حتی این فایل را بلوتوث نمود.

برای دریافت اصل پوستر با کیفیت بالا در صفحه ای که باز می شود بر روی downlod now کلیک کنید.

اینجا

  • نیم نگاه

نظرات  (۱)

  • علی عامری
  • با سلام و خسته نباشید سایت خوبی دارید خوشحال می شویم که نظرات خود را در مورد سایت ما هم عنوان بفرمائید.
    شما بیشتر می توانید روی سایت خود کار کنید و مطالب جالب تری را روی سایت قرار دهید.
    با تشکر خوشحال می شویم سایت ما را هم جز پیوندهای خود قرار دهید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی