نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

این خارجی ها میفهمند موسوی نمی فهمه!!!

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۵۲ ب.ظ
جرج جرداق، نویسنده برجسته مسیحی:
حرمت‌شکنی عاشورا از انسان‌های سست‌بنیاد و بی‌هویت سر می‌زند

خبرگزاری فارس: جرج جرداق، نویسنده مسیحی کتاب «الامام علی، صوت‌العدالةالانسانیه» ضمن محکومیت حرمت‌شکنی روز عاشورای حسینی گفت: این حرکات از انسان‌های سست‌بنیاد، بی‌ارزش و بی‌هویت سر می‌زند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این نویسنده نامدار، با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، ضمن تشکر از این رایزنی فرهنگی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل برگزاری جلسه‌ تکریم مسیحیان دارای تألیف و شعر درباره اهل‌بیت (ع) با اشاره به حوادث اخیر روز عاشورا در ایران و هتک حرمت سید الشهداء (ع) توسط برخی از اغتشاشگران ضمن محکوم کردن آن گفت: اهانت به انبیاء و اولیاء الهی و حتی متفکرین بزرگ همچون سقراط و ... در طول تاریخ سابقه داشته، اما اینگونه حرکات از انسان‌های سست بنیاد، بی‌ارزش و بی‌هویت سر می‌زند.
وی افزود: آرزومندیم که در سال‌های آینده شاهد اینگونه حرکات نباشیم.
جرداق ضمن تمجید از تمدن و تاریخ ایران با اشاره به دیدارش با مقام معظم رهبری و ستایش از معظم له گفت: ایران کشوری است که از فرهنگ و تاریخ و تمدن بزرگ برخوردار است.
همچنین رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک عید میلاد حضرت مسیح و سال جدید میلادی گفت: در سال گذشته ما شاهد اهانت‌هایی به مقدسات اسلامی و مسیحی در دنیا بودیم و امیدواریم در سال جدید شاهد خیر و برکت برای بشریت باشیم.
رئیس‌زاده با اشاره به مسیحیانی که در رابطه با اهل‌البیت‌ (ع) کتاب نوشته و یا شعر سروده‌اند، گفت: کتاب حضرتعالی درباره امام علی‌ (ع) ارزشمند و قابل تقدیر است و تکریم شما و دیگر مسیحیانی که در این ‌زمینه تلاش کردند، از مهم‌ترین کارهای رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی است.
یادآور می‌شود، در مراسم تکریم از مسیحیان صاحب تألیف و یا شعر پیرامون اهل‌بیت‌ (ع) که توسط نمایندگی فرهنگی ایران در لبنان که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه گذشته انجام پذیرفت، جرج جرداق، به علت کسالت و مسافرت نتوانست در آن شرکت کند. در این دیدار هدایایی به این نویسنده مسیحی اهدا شد.

*ویژه‌نامه محرم و صفر خبرگزاری فارس/509

  • نیم نگاه

نظرات  (۲۲)

  • غریب آشنا
  • سلام
    آخه موسوی عمدا خودشو به نفهمی زده،چرا که حب قدرت پرده ی ضخیمی بر جوارحش انداخته و برداشتن این پرده کار ساده ای نیست.متاسفانه موسوی رو بایداز دست رفته به شمار آورد.
    یا حق
    سلام
    به روزم
    موفق باشید
    اللهم عجل لولیک الفرج
    یا علی
    آقا یا خانم غریب آشنا اگه میر حسین موسوی دنبال قدرت بود پس تو این بیست سال چرا از قدرت کناره گیری کرد و رفت دنبال ریاست فرهنگستان هنر؟
    قدرت اون کسی رو کور کرده که با تراول چک و گونی های سیب زمینی می خواست رای بخره .قدرت کسی رو کور کرده که به خودش اجازه میده تو مملکتی که همه دم از اسلام می زنن ناموس شخص دیگه ای رو وسط میکشه.
    آقای محترم ما و همه ی طرفداران واقعی آقای موسوی داریم فقط با رییس جمهور مخالفت می کنیم نه با این نظام.شما هم خودتون می دونید که منافقین و بهاییان و... که مدام به جنبش ما ربطشون میدید با نظام مخالف هستن پس مشخصه که ما به اونا ربطی نداریم با نسبت دادن اون ها به ما فقط مردم آگاه جری تر میشن.
    البته قبول دارم که الان فضایی به وجود اومده که همه ی مخالفان با هم یکی شدن اما اگه این اتفاق بده پس چرا انقلاب هم با یکی شدن همه ی مخالفان (مجاهدین.حزب توده.حزب الله و...) به وجود اومد؟
    شما از ما چه توقعی دارین؟ که بعد از خورده شدن حقمون و دیدن همه ی مغز هایی که پاشیده شدن کف خیابون و با این همه بدرفتاری و منافق و اغتشاشگر خوانده شدن بشینیم سر جامون؟
    خیلی دوست دارم یه جواب منطقی از شما هایی که از من بزرگترید بگیرم.
    راستی اگه ما طرفداران میر حسین همگی بشینیم سر جامون و بچه های خوبی بشیم شما تضمین میدید که دوره ی بعدی از ایت اتفاقا نیفته یا آقایون اجازه بدن کاندیدای اصلاح طلب مورد نظر ما (نه خودشون) کاندیدا بشن؟
    بدبختی ما اینه که تو این مملکت همه طرف بنبسته
    گویند که ما طلحه و زبیریم خدا
    درلشگر صفین به کفریم خدا
    هر یاوه که خواهند گویند اما
    ما سبز چو ایمان حسینیم خدا
  • جواب سونیا
  • سلام سونیا.ببین من ادعام نمی شه ولی میتونم کمکت کنم تا حق را بفهمی من خودمم بهت نمی گم طرف کیم چون هم اینوریم هم اونوری ولی اگه دوست داشتی کمکت کنم به این آىدى اف بزار مطمین باش می تونم کمکت کنم.
    ایدی:arvinpesarebahal@yahoo.com
  • مهم نیست.فرض کن یه دوست
  • یه توصیه به آقا نیما بدون توهین نظرت رو بنویس و نظر هر دو ور را بنویس.باور کن من طرف اونا نیستم.
  • نیم نگاه
  • من توهین نکردم .
    اگه خلاف نظر کسی استدلال کنم که توهین نیست
    سلام وبلاگ خوبی داری .......................

    آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
    ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
    ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
    ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
    ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
    ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
    ´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
    ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
    ´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
    ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
    ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
    ´´,***/*)¨*¨¨,¨*
    ´)*/*)*)*¨¨*
    /**)**¨¨“\\)\\)
    */*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
    “,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
    این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
    آپم
    آپم
    آپم
    جا نمونی ها!
    منتظرم
    مرسی از این که پیشم اومدی
    یه سوال چرا این همه به سیاست علاقه داری ؟؟؟؟
    در هر حال با تمام حرفای وبت موافقم
    بازم بیا ی خوشحال میشم
  • غریب آشنا
  • سلام به سونیای عزیز:
    بخش اول سوالتو که نیماجواب داد،اما اینکه میگی مغزهای ریخته ی جوونا رو دیدی کف خیابون،وجدانا از این حرفت خنده ات نمی گیره؟؟ اصلا روزای درگیری تو،تو خیابون بودی و این صحنه رو با چشات دیدی؟؟!!! ضمنا اگه شما اهل دموکراسی باشین که احترام به رای مردم از اصول اولیه دموکراسیه. شما اعتراض کردید،اینهمه با آقای موسوی مدرک داده شده دال بر اینکه تقلبی صورت نگرفته اما ایشون قبول نکردند و هی اغتشاش کردند و این حکومت دیکتاتور!!! هم هی مدارا کرد.تا کار را به آنجا رساندند که به مقدسات توهین شد و...اگه اهل حق باشی و به دنبال حقیقت وسیر جریاناتو دنبال کنی حتما بیانیه آخر آقای موسوی رو خوندی و پی بردین که تقلب فقط توهم وبهانه بود برای ...پس اگه حقیقت طلبی بیا باور کن این دوره ی سازندگی کشوره و این آقایان آبروی مملکتو بردن وبه خاطر اغتشاشات ما صدمات جبران ناپذیریو متحمل شدیم که به این زودیها جبران نمیشه و مقصر اصلی شما نیستید بلکه سران خود فروخته ای هستند که برای اجانب کار می کنند.آیا 4سال ریاست جمهوری به فروختن آبروی کشور می ارزید وحالا دو دست از دو پا درازتردر تلاشند تا به دامان مملکت برگردند.مگر شهدا و خانواده هاشون رضایت میدن؟؟؟هرگز...
    مرسی از این که جواب دادین
    اما تا این حد که یک وبلاگ رو به این مورد اختصاص داد شاید زیاد باشه مگر اینکه واقعا عاشق سیاست (که شاید به نظر من یک خورده وحشتناک) شد نمیدونم ... (شاید رشتتون اینو میطلبه )امیدوارم ناراحت نشده باشین ولی تا حالا یک وب با این مسا.ل ندیده بودم خوشحال می شم به منم سر بزنین
  • غریب آشنا
  • سلام
    آره من غریب آشنام ،چطور؟؟
  • انجمن فرزانگان کویر
  • با سلام

    گر همه خواهی تو دفع شر نار -- آب رحمت بردل آتش گمار
    همین مگو فردا که فرداها گذ شت -- تا بکلی نگذرد ایام گشت

    انجمن فرزانگان کویر
    به داریوش:متاسیفم واسه مزدورایی مثه تو.لااقل این پسره...مملکته خودشه،شما برید بمیرید که ...کاکاسیاهید.بیگانه پرستای مزدور...
    قبول ندارم.
    کی گفته کسی ایشون رو پشتیبانی نمی کرد؟
    ظاهرا شما یادتون رفته آقای خاتمی یکی از نزدیک ترین دوستان میر حسین و همفکر ایشونه.
    میر حسین بعد از بیست سال اومد این همه طرفدار پیدا کرد معلوم نیست اگه اونموقع میومد چی میشد.
    بعدم اگر نمی دونید برید تحقیق کنید اونوقت می فهمید که میر حسین موسوی مشاور سیاسی آقای رفسنجانی بودن.
    شما مگه نمی گید اون کسایی که تو روز عاشورا دستگیر شدن بهایی و منافق بودن؟ پس به ما ربطی ندارن
    مگه اینکه شما بگید همه ی اون 14 میلیون نفری که به میر حسین رای دادن یا حداقل این همه آدم که 25 خرداد و روز قدس و 13 آبان و... اومدن بیرون منافق و بهایی هستن.آره؟
    شاید اون همه خونی رو که من تو این چند ماهه دیدم شما تو کل عمرت ندیده باشی و تقصیری هم نداری تا از نزدیک نبینی هیچ فایده ای نداره.
    کدوم مدرک...؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بازشماری صندوق ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به قول خودتون خندتون نمی گیره؟ کسی که صندوق ها رو دستکاری کرده که نمیاد جلو دوربین اونا رو بشمره!
    من قبول ندارم که تقلب شده اما این انتخابات عادلانه نبود.
    به دلیل:
    1= چک پول هایی که به اقصی نقاط کشور ارسال شد
    2=گونی های سیب زمینی که به رایگان در تهران توزیع شد
    3=افزایش حقوق بازنشستگان ارتش و کاهش بلافاصله ایه اون بعد از انتخابات
    4=افزایش حقوق فرهنگیان به عنوان همیاری دولت نهم
    و...
    البته به نظرم یه کم خنده داره که میر حسین با اون همه طرفدار چه طور با اون فاصله ی میلیونی شکست خورد.
    و خنده دارتر اونکه طرفدارای آقای احمدی نژاد به غیر از فردای انتخابات یهو ناپدید شدن و توی هیچ کدوم از مراسم تنفیذ و تحلیف نرفتن!
    پاسخ:
    2)اگه می خواهید اسم خدمتو بزارید خرید رای بزارید ما مشکلی نداریم . ولی در زمان همون دولت اصلاحات همین سیب زمینی ها رو دور می ریختند اما احمدی نژاد حاضر نشد این کار ها را ادامه بده و نعمت الهی را ضایع کند
    برای من جواب این سوالم مهم بود:
    اگه ما طرفداران میر حسین همگی بشینیم سر جامون و بچه های خوبی بشیم شما تضمین میدید که دوره ی بعدی از ایت اتفاقا نیفته یا آقایون اجازه بدن کاندیدای اصلاح طلب مورد نظر ما (نه خودشون) کاندیدا بشن؟
    پاسخ:
    اولا این مملکت قانون داره. و ملاک صلاحیت این طرفی و اون طرفی نداره فقطم با نوجه به مصالح کشور می شود این صلاحیت را تععین کرد. مسلما بعد از حماسه عاشورا و حضور میلیونی مردم در سراسر کشور و شعار های مرگ بر منافق و مرگ بر ... فکر نکنم مردم خواهان حضور میر حسین باشند. از طرفی تا به حالم این طرفی اون طرفی نداشتیم. آقای موسوی بوده معین بوده و و و بودند. کسانی که این صلاحیت تعیین می کنند ننماینده مردمند


    لندن یکی از شهرهای زیبای اروپا است. وقتی وارد لندن می شوید گمان می کنید که وارد یکی از شهرهای ساحلی شمال ایران شده اید اما بر خلاف شهرهای ساحلی ایران لندن شهری است فوق العاده تمیز، زیبا و مدرن.
    طور لندن یکی از جذاب ترین و جالب ترین طورهای جی پی سیست. این طور که حداکثر به مدت یک هفته برگزار می شود سالی دو یا سه بار توسط گروه جی پی سی اعلام و برگزار می شود.
    مهم ترین مکان های توریستی شهر لندن که توسط طور جی پی سی به همراه طور لیدر فارسی زبان همراه که مسلط به زبان انگلیسی است شامل موارد زیر است:

    ساعت معروف بیگ بن
    پل متحرک Tower Bridge
    کاخ باکینگهام
    کشتی سواری در رودخانه تیمز
    چرخ و فلک London eye
    یادبود ملکه دایانا
    موزه British Museum
    موزه بسیار جذاب و مشهور مادام توسو
    آکواریم بزرگ لندن
    نصف النهار گرینویچ (مبدا زمان صفر)
    خیابان آکسفورد و مراکز خرید

    خدمات طور انگلیس:

    طور لندن در تاریخ های 22 بهمن 1388 برگزار می گردد به منظور عدم شرکت در راهپیمایی در مراسم 22 بهمن.
    اخذ ویزای انگلیس.
    5 شب اقامت در هتل های 8 ستاره مناسب.
    پرواز با جی پی سی ایر.
    بیمه مسافرتی.
    طور لیدر فارسی زبان.
    قیمت برای هر نفر در اتاق دو تخته 2090000 تومان است که طبق مذاکراتی که با مستر رفسنجانی طی چند روز گذشته در شهر لندن داشتیم قرار شد بر اساس تقسیم بندی های زیر تخفیفاتی برای اعضای جنبش راه سبز امید داشته باشیم:

    سوزاندن بیش از 50 سطل زباله: 95% تخفیف
    سوزاندن بیش از 30 سطل زباله: 85% تخفیف
    تقلید از امام صانعی: 75% تخفیف
    تقلید از پروفسور سید هاشم آغاجری: 65% تخفیف
    شرکت در کلاس های آموزشی دکتر رضایی 55% تخفیف
    سوزاندن بسیجی به ازای هر نفر: 10% تخفیف
    جهت شرکت در طور زیبا و جذاب انگلستان با اخذ ویزا خود را به دفتر جی پی سی اعلان کنید.
    برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن جزئیات طور به سایت ما مراجعه کنید.

    بازم سلام ...
  • فاطمه محمدی
  • امیری حسینٌ وَ نعم الامیر امیری حسینٌ و نعم الامیر
    مبر نام ارباب را بی وضو مبر نام این شاه را بی وضو
    طهارت بجو از نم اشک خود مبر نام این شاه را بی وضو
    سبیل الحسینی شهادت بود مکن این گذرگاه را بی وضو
    زاشک محبت وضویی بگیر امیری حسین و نعم الامیر
    چو گیسوی خود پیچ و تابم بده زجام جمالت شرابم بده
    به آیینه بی زبان رحم کن به طرز ملاحت جوابم بده
    چو کار دل و غمزه بالا گرفت به موج جنون کشتی ام پا گرفت
    چو دیدم در بسته کربلا دلم بهر فرزند زهرا گرفت
    امیری حسینٌ وَ نعم الامیر امیری حسینٌ و نعم الامیر


    اجرتان با آقا ابا عبد الله حسین فرزند زهرا (س)

    التماس دعا

    یا علی
    سلام بهت تبریک میگم خیلی بهتر شده
    خدا قوت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی