نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

ما میتوانیم!!!!!

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۸، ۱۱:۴۵ ق.ظ

 

پایگاه های اصلی فتنه سبز در 22بهمن سقوط کرد

فوری//سایت های کلمه و جرس توسط فرزندان ملت حک شد

پایگاه های سبز اموی در فضای سایبر زرد شدند و سقوط کردند

تاریخ انتشار: جمعه 23 بهمن 1388

به دنبال حماسه 22 بهمن و مرگ سیاسی سران فتنه ع ارتش سایبری ایران سایت کلمه پایگاه اصلی فتنه میر حسین موسوی و سایت جرس  -جنبش راه سبز که در ماه های اخیر سایت اصلی و محوری جریان فتنه و نفاق بود توسط جوانان انقلابی و غیور ملت حک  شدند.

بنا بر گزارش استقامت از منابع آگاه سایت کلمه که از دوران انتخابات دهم ریاست جمهوری به پایگاه اصلی زسانه ای میر حسین موسوی تبدیل شده بود از امنیت  بالایی برخوردار بوده و با هزینه های گزاف توسط یک تیم کامل محافظت می شده است  البته  حک نمودن این سایت مهم جریان فتنه  هرچند قابل دسترس بوده اما به عنوان عیدانه و لبیک به تودهنی محکم اراده ملت بصیر ایران  به موسوی و خاتمی و یاران ایشان در22بهمن صورت گرفت
 

 ارتش سایبری ایران ضمن حک کردن پایگاه خبر پراکنی و تحلیلی  فتنه سبز که خصوصا در روزهای اخیر به هتاکی و توهین به مقدسات و ارزشها و اصولی انقلاب پناه اورده بود جملات زیر را به عنوان انگیزه اصلی حک نمودن  این سایت ها بیان کرده  که در واقع  همان اراده ملت بزرگ ایران در نابودی جریان نفاق و فتنه در کشورشان است

 

به احترام رفراندومی که در 22 بهمن برگزار شد ومردمی که رای دادند و به احترام ملتی بزرگ و وطنی به نام ایران     بیشتر از این مهره بازی افرادی که خود در آمریکا در امن و امان به سر میبرند و از شما به عنوان مهره استفاده میکنند نباشید 

منبع : سایت استقامت

  • نیم نگاه

نظرات  (۸)



25 خرداد و 30 خرداد و 18 تیر و 26 تیر و 28 مرداد و روز قدس و 13 آبان و 16 آذر و 17 آذر و 18 آذر و تشییع منتظری و عاشورا دست گرمی بود. برنامه اصلی ما 29 اسفند است که هم زمان با ملی شدن نفت حکومتمان را نیز در 1388 ملی خواهیم کرد و برای هر کسی که مقابلمان بایستد نوروز 1389 را به عزا مبدل می کنیم.

اول میخواهم جواب G.P.C رو بدم : شما با امثال ساسی مانکن هیچ غلطی نمیتونی بکنید. با سلام . وب خوبی دارید با امید به سلامتی آقا ونایبش سید علی شما لینک شدید لطفا مارو بانام سیاست های فتنه لینک کنید.نظر یادتون نره
من شما رو لینک کردم لطفا من رو لینک کنید
آدرس وبلاگم نوشتم
من هم به gpsتبریک عرض میکنم به خاطر پیروزی گرانقدرشان در 22بهمن ماه
از این خوابها زیاد میبینید و لیاقتتون درحد همون خوابه...حکومت ما به دست چهار تا ... قراره عوض بشه !!!

رزمنده سلام


تا سر به بدن باشد این جامه کفن باشد
فریاد اباذرها ره بسته به بیگانه

عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست. داستان کاروان قصه ما یک بار دیگر به انتها رسید. کاروان 28 رجب که از مدینه گسیل شده بود به مدینه باز می گردد. اما این کاروان کجا آن کاروان کجا! مسافران ما از سفر برگشتند. رسم ما ایرانی هاست که به دیدن مسافرانمان برویم، سفر به خیر بگوییم و سوغاتی بگیریم. سفر به خیر. عجب سفری بود این مکه و کوفه و کربلا و شام. سفر منطقه اراذل و اوباش شام به خیر. مسافران آمدند اما، اما این ام بنین کجا آن ام بنین کجا!

ما اولین سحر بعد از ماه صفر را به باب مساجد می رویم قبل از اذان صبح. آب و جارو می کنیم. نذر می کنیم و نذری می دهیم که ایام عزاداری تمام شده. رسم داریم که برای حضرت زهرا سلام الله علیها سر سلامتی بدهیم که ایام عزاداری فرزندشان تمام شد. به قول ما ایرانی ها از چله اش درآمد. اما چه رسمی؟ این چه رسمی است که حضرت زهرا در بستر بیماری و جراحت باشند و ما رخت عزا از تن بیرون کنیم؟ عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست. به ما خوشی نیامده در دوره غربت و غیبت.

ما نگرانیم. البته نه برای کشمکش های منافقان عصر ظهور و نه برای تهدید به اردوکشی ها و تخریب ها و حرامی گری های مشتی محارب در مناسبت های مختلف. نگرانی ما از حفظ انقلاب و نظام در روز قدس و 13 آبان و عاشورا و 22 بهمن و 14 اسفند و چهارشنبه سوزی نیست. اینها همه با یک 9 دی چونان بند و طنابی که در مجلس فراعنه به دست ساحرانش باز می گردد، سحرشان باطل می شود. مملکت ما امام رضا سلام الله علیه دارد. «مملکت امام زمان» که تعبیر خاص علامه جوادی آملیست صاحب دارد. انقلاب و نظام و 22 بهمن صاحب دارد. مملکت ما صدها هزار شهید و جانباز دارد و شهید زنده است. زنده است یعنی مدافع اسلام و انقلاب و نظام اسلامیست. ملتِ صدها هزار شهید داده نگران مشتی روزه خوار و شرابخوار و سنگ و چماق و آتش به دستی که تنها هنرش آتش زدن زباله دان است نیست. ملتی که 8 سال در مقابل دهها کشور و تمام ابرقدرت ها ایستاد نگران خرده جرثومه های آخرالزمان نیست. ما نگرانی ها و دغدغه های بزرگتری داریم. ما دغدغه فاطمیه و محرم داریم. دغدغه سقیفه و بیعت و فدک. ما دغدغه انتقام داریم. بچه های انتقام سیلی زهرا سلام ...
  • مهدی ابراهیمی

  • رزمنده سلام


    سوره مبارکه نسا، آیه 59:

    "یَأَیهَُّا الَّذِینَ ءَامَنُواْ أَطِیعُواْ اللَّهَ وَ أَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَ أُوْلیِ الْأَمْرِ مِنکمُ‏ْ فَإِن تَنَازَعْتُمْ فیِ شیَ‏ْءٍ فَرُدُّوهُ إِلیَ اللَّهِ وَ الرَّسُولِ إِن کُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الاَْخِرِ ذَالِکَ خَیرٌْ وَ أَحْسَنُ تَأْوِیلاً".

    "ای کسانی که ایمان آورده‏اید! اطاعت کنید خدا را! و اطاعت کنید پیامبر خدا و اولو الأمر [اوصیای پیامبر] را! و هر گاه در چیزی نزاع داشتید، آن را به خدا و پیامبر بازگردانید (و از آنها داوری بطلبید) اگر به خدا و روز رستاخیز ایمان دارید! این (کار) برای شما بهتر، و عاقبت و پایانش نیکوتر است".

    چطور ممکن است خداوند عنان امت را به پیروی از پیامبری بسپارد که معصوم نباشد؟

    سور مبارکه نجم آیات 3 و 4:

    "وَ ما یَنْطِقُ عَنِ الْهَوی. إِنْ هُوَ إِلاّ وَحْیٌ یُوحی"

    "و هرگز از روی هوای نفس سخن نمی‏گوید! آنچه می‏گوید چیزی جز وحی که بر او نازل شده نیست"!

    و چگونه ممکن است پیامبری که نه از روی هوای نفس سخن می گوید و نه آنچه که می گوید چیزی به جز وحی خداست حلال خدا را حرام یا حرام خدا را حلال نماید؟ مگر آنکه خود خدا بخواهد از طریق کلام پیامبر حکمی را تغییر دهد که در این صورت حکم حکم خداست زیرا پیامبر طبق این آیات جز وحی خدا چیزی از خویش ابلاغ نمی کند. پیامبری که جز وحی نمی گوید چطور ممکن است در ابلاغ رسالت اشتباه کند؟

    سوره مبارکه احزاب آیه21:

    "لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَن کَانَ یَرْجُوا اللَّهَ وَالْیَوْمَ الْاَّخِرَ وَذَکَرَ اللَّهَ کَثِیراً".

    "قطعاَ براى شما در (اقتداء) رسول خدا سرمشقى نیکوست: براى آن کس که به خدا و روز بازپسین امید دارد و خدا را فراوان یاد مى کند".

    چطور ممکن است پیامبری که گناه کار باشد و امکان دچار شدن به فساد را داشته باشد برای انسان یک اسوه حسنه نامیده شود؟
    ...
  • مهدی ابراهیمی
  • ...
    در آیات اول سوره مبارکه تحریم آمده است:

    "یا ایها النبی لم تحرم ما احلّ الله لک تبتغی مرضات ازواجک و الله غفور رحیم، قد فرض الله لکم تحله ایمانکم و اله مولیکم و هو العلیم الحکیم"؛

    "ای پیامبر؛ چرا برای خشنودی همسرانت، آنچه را خدا برای تو حلال گردانیده حرام میکنی؟ خداست که آمرزنده مهربان است، قطعاً خدا برای شما راه گشودن سوگندهایتان را مقرر داشته است، و خدا سرپرست شماست، و اوست دانای حکیم".

    براساس این آیات رسول الله "صلی الله علیه وآله" امر حلالی را به وسیله سوگند بر خود حرام کرد. نه اینکه حکم حلال الهی را برای مردم به عنوان حرام اعلام کند. آن حضرت در اثر اعتراض یکی از همسرانش (حفصه، دختر عمر) قسم خورد که دیگر با ماریه (دیگر همسر خود) همبستر نشود. خداوند با نزول این آیات به رسول الله "صلی الله علیه وآله" امر فرمود که می تواند از سوگند خود دست بردارد و با دادن کفاره سوگند خود را نقض کند. این آیات در واقع به نحوی تعریض گونه، اعتراض بر دو تن از همسران آن حضرت، عایشه و حفصه است که حضرت را مورد ایذاء قرار داده‏اند به گونه‏ای که پیامبر مرابطه با ماریه را بر خود حرام نمود.

    این سبک ها بسیار قدیمیست. یعنی برای همان دوران مشرکین مکه است. همان دورانی که از ترسشان برای مقابله با کلام وحی و دعوت پیامبر در گوشهایشان پنبه می گذاشتند تا کلام دلنشین وحی را از زبان شیرین پیامبر نشنوند. این قصه ها برای همان دورانیست که برای مقابله با تنذیر و تبشیر پیامبر به اساطیر ایران و روم پناه بردند. کاریکاتور کشیدن از پیامبر در قالب نوشته و عکس همان پنبه در گوش کردن مشرکین مکه است منتها با ابزاری نوین. و مشرکین بدانند که دین حق غالب خواهد شد هرچند که خوشایند آنها نباشد.

    هو الذی ارسل رسوله بالهدی و دین الحق لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون
    "سوره مبارکه توبه آیه 33"

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی