نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

Title-less

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۸۸، ۰۶:۰۹ ب.ظ
 

وبلاگ "7 کور" نوشته است:

داشتم با فتوشاپ کار می کردم به این ارورها برخوردم که تاحالا ندیده بودمشون!

 

  • نیم نگاه

نظرات  (۷)

  • انصار حزب الله
  • مرتیکه تا دیروز تو پارک جلو مدرسه با دختر میدیدیمت حالا واسه من وبلاگ سیاسی میزنی !
    سلام آقای شفاهی قبل از اینکه مطلب اصلی را بگم از اینکه تو وب شخصی شما مطلبمو گذاشتم معذرت میخوام ولی مجبور بودم من از امروز تصمیم گرفتم تا جایی که میتونم از اشخاصی که نسبت به اونها حقی به گردن دارم (منظورم حق الناس هست)را ادا کنم میدونم این مطالب به شما مربوط نمیشه ولی شما هم یکی از اون اشخاصی هستید که در حقتون بدی کردم من از شما به صورت جدی معذرت میخوام اگر هم من را نبخشیدید لطفا یه کاری بهم بگید تا من از نظر شما بخشیده بشم این مطالب بالا نه از روی تمسخر بود نه هیچ چیز دیگه ای که شما ممکنه فکر کنید اگه واقعا منو بخشیدید لطف کنید به وبم بیایید و بنویسید که بخشیدید از شما متشکرمwww.baranetalkh.persianblog.ir


    وبلاگیست عزیزم سلام. راستش نمی خواستم این کامنت را بزنم اما قضیه استقلال رو دلم مونده بود و اگه نمی گفتم دق می کردم. می خواستم زودتر این اخبار را به اطلاع شما برسانم اما گفتم بذار 22 بهمن بگذره نکنه موجب تفرقه و به هم خوردن وحدت آقایان شود. اما امروز به شما می گویم که هرگز فریب بازی های نمایشی و انیمیشنی رژیم را نخورید. من یک استقلالی نیستم و این حرف را به خاطر استقلالی بودن و ناراحتیم از یک شکست فرمایشی نمی زنم اما شهرآورد آبی و قرمز یک بازی فرمایشی و یک تبانی کثیف بیشتر نبود. چند روز قبل از بازی در برنامه نود با دریافت رای مردم مبنی بر اینکه طرفدار کدام تیم هستید آمارگیری کردند و فهمیدند که پرسپولیس طرفدار بیشتری دارد. از طرف دیگر برای اینکه افکار عمومی از نتایج تساوی در مسابقات این دو تیم خسته شده بود تصمیم گرفتند برای انحراف افکار عمومی از مسئله کودتا این بار یک برنده از این مسابقه بیرون بیاورند و چه تیمی بهتر از پیروزی که مطمئن شده اند طرفدارانش بیشتر هستند. زیرا اگر پیروزی می باخت چون طرفداران طرف بازنده همیشه عصبانی می شوند وقتی که می خواستند برای اعتراض به خیابان بریزند طرفداران استقلال نمی توانستند با آنها مقابله کنند چون کمتر بودند برای همین آنها آمارگیری کردند برای اینکه تیمی را از زمین برنده بیرون بیاورند که طرفداران بیشتری داشته باشد. مطمئن باشید اگر در آن نظرسنجی طرفداران اسقلال بیشتر می شدند برنده بازی هم استقلال می شد.

    طرفداران شریف پرسپولیس بدانید که این برد برای شما از صدتا باخت هم اهانت آمیزتر بوده. خودتان هم می دانید که موقعیت های استقلال در آن بازی بیشتر بود اما رژیم تصمیم گرفته بود برای کاستن فشارهای سیاسی خود پرسپولیس را برنده کند.



    یک آدم بیکار و رذل و ترسو و فاشیست و دگم و دیکتاتور از طرف ما کامنت زده که مرکز تحقیقات استراتژیک سبز روز 29 اسفند را برای رژیم چنج انتخاب کرده. ضمن آنکه این خبر را قویاَ تکذیب می کنیم اعلام می کنیم که برنامه ما برای شب 13 فروردین 1389 است. مردم در این تاریخ برای روز سیزده به در از شهر بیرون می روند و ما به راحتی مراکز اصلی حکومت را تسخیر خواهیم کرد.



    شما واقعا چه وبلاگ زیبا و قشنگ و بی نظیری دارید! من از آشنایی با شما احساس غرور می کنم.

    پاسدار انقلاب شهدا هستند، شهدایی که در بهار آزادی جایشان خالی نیست و همراه مردم… نه نه مردم همراه آنها برای عزّت و سربلندی انقلاب عزیز اسلامی گام بر میدارند. گامهایی که مورد تحسین رهبر فرزانه (روحی فداک) است و باعث غرور ملّت مسلمان و خدا جوی ایران می شوند، خدا جوی واقعی نه خداجوی قلابی....
    (ادامه در وبلاگ)

    khatkhatinews.blogfa.com
    یاعلی
    خیلی باحاله یه سرم بهم بزن
    این عبای کروبی چقدر شبیه شنل عروس می مونه خیلی توپه...
  • دل تنگ کربلا
  • خدا میدونه آدم فتنه انگیز را چطور رسوا کنه
    عکس های دیگه هم هست فکر کنم تا به حال ندیدی
    امام حسین و امام علی و امام حسن و دیگر ائمه هم تنها بودن مثله رهبرم سیدعلی , تلاش کن به راه اونها برسی و سربازشون باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی