نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۱۸
فیدل کاسترو: امپریالیسم پشت نقاب لبخند اوباما مخفی شده است
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری برنا، اجلاس سران کشورهای آمریکای لاتین در حالی به کار خود پایان داد که جو سنگینی بر علیه آمریکا در آن حاکم بود.

بر اساس این گزارش، در اختتامیه اجلاس 2 روزه آلبا، "هوگو چاوز" رییس جمهور ونزوئلا نامه ای از "فیدل کاسترو" در محکومیت آمریکا خواند. 

در این نامه، ضمن معرفی ایالت متحده به عنوان دشمن همیشگی کشورهای آمریکای لاتین، آمده است: قصد واقعی امپریالیسم کاملا واضح است؛ اگرچه اکنون در پشت نقاب لبخند باراک اوباما مخفی شده است.

 ایالت متحده همواره بر ضد کشورهای آمریکای لاتین بوده و از این پس نیز خواهد بود.

یادآور می شود "رائول کاسترو" رییس جمهور کوبا نیز در این اجلاس اظهار داشت: دشمنی قدیمی آمریکای جنوبی با واشنگتن، هنوز بر قوت خود باقی است. 

وی با محکوم کردن سیاست های سلطه جویانه آمریکا در منطقه خاطرنشان کرد: دخالت های فتنه گرانه آمریکا در مسائل دیگر کشورها مانند هندوراس غیر قابل قبول است. 

گفتنی است اجلاس دو روزه آلبا، با شرکت سران کشورهای کوبا، ونزوئلا، بولیوی، اکوآدور و کشورهای حاشیه دریای کارایب در هاوانا برگزار شد که محور این گفتگوها مسائل مشترک منطقه ای بود.
  • نیم نگاه

نظرات  (۱)



قبل از هر چیز به شما یک تبریک ویژه می گویم بایت این موفقیت بزرگ که توانستید در گروه کسانی قرار بگیرید که وبلاگشان در بزرگترین مرکز استراتژیک ایران لینک شده است. شما قطعا یکی از انسان های موفق و مثبت اندیش هستید که به این موقعیت عالی دست یافته اید. تنها کسانی می توانند به چنین جایگاه هایی برسند که به باورهای خود یقین داشته باشند و مطمئن باشند که می توانند خالق هر آن چیزی باشند که به آن می اندیشند. انسان است و باورهایش و انسان توان دست یافتن به هر آرمانی را دارد به شرطی که به آن باور داشته باشد.

اما حتما می دانید که برای رسیدن به هر هدفی علاوه بر باور داشتن می بایست تلاش هم کرد. G.P.C برای سامان دادن به وضعیت لینکهایش برنامه دهک بندی انجام داده و طبق شرایط زیر لینک می پذیرد و لینکهای گذشته را اصلاح می کند:

همانطور که می دانید سه دهک اول لینکهای ما از ارزش افزوده بسیار بالایی برخوردار هستند و به عنوان اینکه در بزرگترین و قویترین مرکز استراتژیک ایران لینک هستند آن هم در 30 رتبه اول لذا اعتبار بسیار بالایی برای آنها مترتب می شود. به همین دلیل شرایط ابقا در این سه دهک این است که این وبلاگیستها موظف هستند به صورت متوسط در هر روز 10 کامنت برای ما بفرستند. کامنتها باید تابع قوانین ما باشند در غیر این صورت هم کامنتها حذف می شوند و هم لینک وبلاگیست محترم. اگر کامنتها انتقادی باشند حذف می شوند. اگر کمتر از 10 تا در روز باشند هم حذف می شوند. اگر به جریان دیگری غیر از جریان سیاسی ما مربوط باشند هم حذف می شوند. اگر هر کامنتی کمتر از 10 خط هم باشد حذف می شوند. اگر در این کامنتها به آقایان آغاجری و صانعی و منتظری اهانت شود باز هم حذف می شوند. در تمام این موارد علاوه بر حذف شدن کامنتها لینک وبلاگیست محترم هم حذف می شود.

برای دهکهای پایین تر هم دقیقا همین قوانین وجود دارد با این تفاوت که تعداد کامنتها در روز کمتر می شود.

دهک 4 و 5 به طور متوسط 8 کامنت در روز. دهک 6 و 7 و 8 به طور متوسط 6 کامنت در روز. دهک 9 و 10 و 11 و 12 و 13 و 14 و 15 به طور متوسط 4 کامنت در روز. و دهکهای 16 به بعد 2 کامنت در روز باید بفرستند. ضمنا در نظر بگیرید که امکان ارتقای دهکها به مراتب بالاتر وجود دارد و هر کسی به اندازه تلاش خودش آش می خورد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی