نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها
خبرنامه دانشجویان ایران: روز سه شنبه روزنامه اصلاح طلب بهار در حرکتی عجیب و خارج از اصول حرفه ای عکس صفحه آخر خود را با فتوشاپ تغییر داد.

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»، روزنامه اصلاح طلب بهار که در تصویر صفحه آخر خود تصویری از روی آتش پریدن چند جوان را نشان می دهد، در حالی این عکس را منتشر کرد که در اصل تصویر مچ بند جوان، به رنگ قرمز و اصل عکس مربوط به سال 84 بوده است.

 


این روزنامه مچ بند قرمز جوان را با فتوشاپ به رنگ سبز در آورده است تا بار دیگر بر توهم و فتوشاپی بودن به اصطلاح جنبش سبز صحه بگذارد.

گفتنی است این روزنامه در اتاق فکر اصلاح طلبان بعد از روزنامه اعتماد وظیفه انتشاراخبار کذب برای حفظ اندک بدنه خود را دارد و حتی ویژه نامه اعتماد توسط بهار منتشر شد.

همچنین روزنامه اعتماد، خلف صالح روزنامه بهار چندی پیش در انتشار روز قدس پس از آنکه نتوانست جمعیت معترض حامی میرحسین موسوی موسوم به جریان سبز را علیرغم تبلیغات بسیار به خیابان‌ها بکشاند در شماره پس از این روز عکسی را منتشر کرده بود که در آن با استفاده از فتوشاپ قصد داشت تا جمعیت سبز حاضر در این راهپیمایی را پرشمار نشان دهد.برای همین منظور این روزنامه تصاویر بادکنک‌ها و پارچه‌های سبزرنگی را در میان راهپیمایان حاضر در خیابان کریم خان زند به تصویر اصلی اضافه کرده بود.این اقدام ناشیانه روزنامه اعتماد هنگامی مشخص شد که این تغییرات در تصویر منتشر شده در روزنامه اعمال شده بود اما در تصویر منتشر شده در نسخه اینترنتی این روزنامه تغییراتی اعمال نشده بود.

  • نیم نگاه

نظرات  (۳)



آیه الله آملی لاریجانی در سفر قم و دیدار با مراجع تقاضای شدیدی داشت تا با قطب مراجع شیعه در ۱۶ قرن اخیر جناب مستطاب شیخ یوسف صانعی دیدار داشته باشند اما شیخ یوسف به دلیل مواضع تند لاریجانی که در چند ماه گذشته علیه سران فتنه گرفته بود از پذیرش تقاضای ایشان امتناع کرده و خبرنگار ما گفته این عدم پذیرش در آینده کاری لاریجانی بحران ایجاد خواهد کرد و به احتمال بسیار بالا ایشان مجبور به استعفا از مقام خود خواهد شد.

سلام خسته نباشید و این عید را به شما تبریک میگم سایت جالب و پر محتوایی دارید فرصت کردید حتمن سری هم یه من بزنید خوشحال میشم
سلام . وبلاگ خوبی دارید . لینکتون کردم .
این اصلاح طلبان همیشه در حال اثاث کشی به این روزنامه و اون مجله هستن . از copy &paste مطالبشون هم حتی در تیتر دست بردار نیستن .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی