نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

کجایند مردان بی ادعا؟!!!

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۰:۴۳ ب.ظ

می خواهم از مشکلات خوابگاه بگویم، از غذا، از امکانات و از خیلی چیزهای دیگر

اما این بار کمی متفاوت تر از همیشه، این بار می خواهم از خودم شروع کنم، می خواهم از نزدیک ترین جا مشکلاتم را، خود حل بنمایم، از اتاق خودم. تا این بار اگر قرار شد بگویم فلان مشکل را دارم خودم برای خودم کاری کرده باشم و همیشه منتظر کس دیگری نباشم. با این کار می توانم توقع داشته باشم به من بگویند آینده ساز مملکت. دوستان در دانشگاه تربیت معلم باشیم یا هر جای دیگری ؛ همیشه مشکل هست، اصلا زندگی بدون مشکل معنا ندارد. وقتی شیرینی زندگی را می چشی که مشکلی را از سر راه  برداشته باشی. من نمی خواهم مزه این شیرینی را به کس دیگری بدهم.

حالا من یک دانشجویم با کلی مشکل. بعضی هایش قابل حلند بعضی هایش هم نه. من وظیفه خودم را انجام می دهم یعنی در حد توان خودم، تلاشم را می کنم. در چند هفته قبل از امتحانات سعی می کنم کمی به اتاقم برسم. شاید بعضی ها هم مثل من احساس مسولیت بیش تری داشته باشند و بخواهند به دیگر هم دانشگاهیانشانم البته با کمال افتخار، کمکی کرده باشند. راهش باز است.

کجایند مردان بی ادعا؟!!! از آینه و شیشه دستشویی شروع کنیم؟ از همین جمعه چطور است ؟

  • نیم نگاه

نظرات  (۴)

  • سید محمد رضا پورموسوی
  • نصیر فردا آغازی بر پیروزی
    به یاد شهید علی هاشمی
    واقعا قشنگ می نویسیداجروکم عندالله
    سلام دوست من.... چقدر هم فکریم من هم خیلی به این موضوع که همه ی آدم ها مشکل دارن فکر می کنم مخصوصا به آیه ی قشنگ: لقد خلقنا الانسان فی کبد .... و این موضوع خیلی برام آرامش بخشه...به ما سر بزن
    عرض سلام و خسته نباشید
    استفاده کردیم از مطالب شما
    ان شالله در این جبهه همیشه موفق و موید باشید اخوی
    با دست نوشته :
    "نسبت هنرمندان و انقلاب (تأملی در باب یک پارادوکس)" به روزم .
    خواهشمندم تشریف بیاورید و نظرتان را اعلام بفرمایید .
    منتظر هستم .
    بنده شما را لینک کردم ممنون میشم که شما هم ما رو لینک کنی ! فکر کنم ارزشش رو داشته باشه ان شاالله !
    یا حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی