نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

Title-less

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۶:۳۴ ب.ظ
به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی "معاریو " در گزارشی به بررسی نحوه رفتار تحقیرآمیز مقامات فرودگاه‌های مسکو با رئیس رژیم صهیونیستی پرداخت.
این روزنامه نوشت بر خلاف عرف همیشگی، این اجازه به خودروی "شیمون پرز " داده نشده تا با خودروی خود وارد محوطه فرودگاه شده و مستقیما داخل هواپیما شود. مقامات فرودگاهی روسیه با بی اعتنایی کامل به رئیس رژیم صهیونیستی ضمن معطل کردن طولانی وی در فرودگاه، وی و همراهانش را مجبور کردند که شخصا به باجه‌های کنترل گذرنامه مراجعه کرده و پس از کنترل، به وی اجازه ورود به هواپیما را دادند.
به نوشته معاریو، مقامات فرودگاه روسیه همچنین مانع شدند که پرز با خودروی ضد گلوله وارد محوطه فرودگاه شده و مثل همه رهبران کشورها مستقیما با خودرو نزدیک پله‌های هواپیما پیاده شود و از وی خواستند همچون دیگر مسافران عادی با پای پیاده خود را به پله‌های هواپیما برساند.
این روزنامه در ادامه نوشت: پرز حتی پس از ورود به هواپیما نیز به همراه 100 مسافر دیگر بیش از یک ساعت در داخل هواپیما معطل ماندند تا مقامات روسی اجازه پرواز به مقصد تل‌آویو را صادر کنند.
روزنامه صهیونیستی نوشت: روس‌‌ها از همان ابتدای سفر با پرز همچون دیگر شخصیت‌های مهم تعامل نداشتند و از ارائه خدمات و به جا آوردن تشریفات خودداری کردند و پرز مجبور بود مثل مسافران عادی در صف ورود به هواپیما قرار گیرد.
با وجود تلاش‌های پرز در مسکو برای دور نگه داشتن روسیه از ایران و روسیه، اما "دیمیتری میدویدیف " هفته گذشته به سوریه سفر کرد. رئیس جمهور روسیه در اقدامی که به شدت خشم صهیونیست‌ها را برانگیخت نه تنها با "بشار اسد " رئیس جمهور سوریه دیدار کرد بلکه با "خالد مشعل " رئیس دفتر سیاسی حماس در دمشق نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
روزنامه جروزالم‌پست در تحلیلی با اشاره به سفر میدویدف نوشت که وی اعلام کرده است که مسکو در ساخت رآکتورهای هسته‌ای برای سوریه تلاش خواهد کرد و همکاری‌ها در بخش انرژی را افزایش خواهد داد. این در حالی است که رژیم صهیونیستی سال 2007 با حمله هوایی به منطقه‌ای در سوریه مدعی شده بود که سایت هسته‌ای سوریه را نابود کرده است.
  • نیم نگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی