نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

من و دانشگاهم

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۱:۲۴ ق.ظ
انگشت اشاره ات رو همین الان به سمت یک نفر بگیر . توجه کن فقط یکی از انگشتها به سمت اون طرفه اما سه تای دیگه اش داره فریاد میزنه اول از خودت شروع کن بعد از دیگران . اول از خودت انتظار داشته باش بعد بقیه مثلا کوچکترین و نزدیکترین مثالش خوابگاه های دانشجوییه خوابگاهی ها میدونن که کوچکترین مسئله خوابگاه ها تمیزی خوابگاهه درسته که بقیه هم باید مسئولیت خودشون رو انجام بدن اما اول شما مسئولیت خودتون رو انجام بدین اون موقع میتونین از بقیه متوقع باشین میتونی از الان شروع کنید نه اصلا شروع کنیم از خودم شروع میکنم از اتاقم و بعد سعی میکنم به بقیه کمک کنم از کی؟از الان همین لحضه


امضا وروجک

بعضی از مواقع دیگران از خود من بهتر نظرم را بیان می کنند.این متن هم از همان مواردست

  • نیم نگاه

نظرات  (۸)

از اینکه اسمم رو پایین متن زدین ممنونم ولی نیازی به اینکار نبود چون من فقط نظر شخصی خودتون رو به بیان ساده نوشتم فقط همین
  • خورشید عالمتاب
  • اول خودمان بعدا دیگران!
    حسین جان اگر دوست داشتی به من هم سری بزن
    نه نه علی مادر شهدان
    دستان کوچک بی بی سه ساله از نه نه علی ها این انقلاب حفاظت می کند.
    متن خوبی بود انشاالله که همه مشکلات حتی مشکلاتی به این کوچکی با یاری خدا و تلاش شما جوانان با بصیرت حل شود
    از شما بتشکریم یا این وروجک داش
  • فریاد نسل جوان
  • احمق
  • عمار سید علی
  • مسئولیت پذیری مسئله خیلی جدی هست که از همین موارد کوچک شروع میشود
  • حالا بماند
  • این یکی دیگه ته سیاست بود این چی داشته که خودت نتونستی بگیش که این وروجکه نوشتش بد نبود لا اقلش اینه که خاله زنکی نیست و یه کمی آدم رو تو فکر میبره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی