نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

امان از فتنه

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۰۱ ب.ظ
از اردوگاه فتنه چه صدایی بلند است؟

خبرنامه دانشجویان ایران: هرچند بررسی وضعیت گروه های معارض و مخالف کشور در آستانه سالگرد 22 خرداد ماه نیاز خاصی به چیدن ارقام و آمار ندارد ولی برای روشن شدن موضوع خواندن مطلب زیر توصیه می شود!

خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» گزارش داد: آژیر قرمز همچنان در اردوگاه سبزها روشن است و بدتر از آن دیگر به خاطر ریختن آوار آرزوهای رنگارنگ سقوط جمهوری اسلامی صدای هیچ گله گذاری به دیگر دوستان سبز نمی رسد.

شاگرد های نه چندان خوب کلاس مدرسه انقلاب های رنگی مبسرهای خوبی نداشتند و همچنان با هم دعوا می کنند.

بر این اساس اختلاف نظر شدید خاتمی با موسوی، موسوی با کروبی و کروبی با خاتمی هرچند سعی شده در پشت پرده باقی بماند ولی هراز چند گاهی می شود صدای جیغ و داد های آن سوی دیوار را شنید.

برای مثال مطلب زیر به صورت گسترده در میان سبزها منتشر شده است:" با توجه به نزدیک شدن روزهای سالگرد کودتای انتخاباتی ۲۲ خرداد به نظر میرسد بسیاری از عدم وجود یک برنامه روشن و هدفمند برای فعالیتهای جنبش مردمی احساس نگرانی میکنند. علاوه بر این، فراخوان های متفاوت و گونه گون از یکطرف، و آنچه که توسط برخی به ابهام در پیامهای سران جنبش سبز در مورد فعالیتهای مربوط به ۲۲ خرداد تعبیر شده است از طرف دیگر، موجب گسترده شدن احساس ابهام و دلواپسی در برخی گردیده است. در مقابله با گسترده شدن این نگرانی ها که در افزایش فعالیت ها و نوشته های وبلاگ ها و کاربران بالاترین نیز منعکس شده است، برخی تصمیم گرفته اند تا با فراخوان مستقیم از آقایان موسوی و کروبی دعوت کنند تا با ارتباط و مدیریت روشن تر خود در فرصت باقی مانده تا ۲۲ خرداد آرامش، اطمینان و هماهنگی لازمه را به جنبش سبز بازگردانند. "

آیا از خواندن این مطلب چیزی جز اختلافات شدید بر سر رهبری جنبشی که دیگر وجود ندارد شنیده می شود؟

سبزها (به خاطر مختصر و مفید بودن اجازه دهید با این لفظ بی مسما دشمنان ایران را صدا کنیم) در این روزها به جای برافراشتن پرچم پیروزی مشت ها را علیه یکدیگر گره کرده اند:" در این نوشته نقدی خواهیم داشت بر چگونگی دعوت موسوی و کروبی از مردم برای گرامیداشت ۲۲ خرداد ... دعوت اخیر موسوی و کروبی را از دو جنبه مورد بررسی قرار میدهیم: الف: تناقض درخواست مجوز ...این سوال اساسی مطرح میشود که چرا موسوی و کروبی بر اجرای قانونی پای می فشارند که با تفسیرهای سرکوبگران فضا را برای حرکت جدی غیرممکن میسازد؟ ب: وضعیت جنبش در صورت صادر نشدن مجوز برای تجمعات... سه پرسش مرتبط از موسوی و کروبی 1. آیا منظور از عبارت «برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، با تنوع و تک... "

بهتر است درجه نفاق در این اردوگاه بی در و پیکر را هم برسی کنیم:"دوستان تو این روزا فقط مطالب مذهبی کار کنید"

خلاصه کلام اینکه رهبران معنوی و سران درجه 1 و 2 فتنه 88 خودشان با خودشان دعوا دارند و اختلاف نظر، بدنه ای هم دیگر وجود ندارد، باید دید سران درجه 1 ماجرای فتنه آیا به خط امام(ره) و رهبری برمی گردند یا نه؟!

  • نیم نگاه

نظرات  (۴)

  • شکلات صورتی
  • سلام
    تو که دیگه کارت دعوت نیمخوای
    خودت بیا!!
    http://pinkchocolate.persianblog.ir

    تابلو کامنت تبلیغاتی بود[نیشخند]
  • دیوونه غربتی!
  • بسم رب المهدی روحی فداه

    امان از فتنه!
  • محمدرضا نوری
  • سلام
    با قلمی کوتاه به روزم.
    منتظر نظرات گرمتان هستم.
    یا علی
  • آزاد اندیشی
  • سلام جنبش سبز مرد
    دیگه حتی نفس نمی کشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی