نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

نظر شما در مورد حضور رحیمی در دولت دهم چیست؟

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۰۰ ب.ظ
نظر شما در مورد حضور رحیمی در دولت دهم چیست؟

خبرنامه دانشجویان ایران: زمانی که دولت دهم روی کار آمد کمتر کسی گمان می کرد به رئیس جمهور منتخب استاندار زمان آقای هاشمی را به عنوان عضوی از کابینه و آن هم به عنوان معاون اول خود برگزیند اما بالاخره این موضوع محقق شد و وی به عنوان معاون اول در دولت شروع به کار کرد.

اما طولی نکشید که مفاسد اقتصادی وی ونیز مدرک دکتری او مورد توجه قرار گرفت و این موضوع از زمانی که وی به بدنه قدرت متصل شد بیش از پیش برجسته گشت.

شکل گیری شبکه مفاسد اقتصادی متصل به بدنه قدرت که نه تنها بین نخبگان بلکه بین برخی مردم نگرانی های زیادی را به وجود آورده است.

چگونه است که کسی که این همه ابهام درمورد مفاسد اقتصادی و نیز مدرک دکتری او وجود دارد هیچ واکنشی و هیچ پاسخگویی در مورد این موضوع نه تنها از طرف رحیمی بلکه از طرف مسئولین هم اشاره نشده است.

به نظر شما دلیل این امر چیست؟ در جایگاهی به این مهمی چرا شخصیتی وجود دارد که این همه ابهام در مورد مدرک و مفاسد وی وجود دارد؟ به نظر شما چه کار باید کرد؟

  • نیم نگاه

نظرات  (۲)

خب بوده که بوده ... مگر هاشمی لولو خورخورس ؟!
خب این انقلاب 31 ساله است ، نه 5 ساله که همه از تو این 5 سال بیان ...
انگار 31 سال کسی نبوده و دوران طاغوت بوده و هر کسی هم که هر جا و تو هر دولتی بوده طاغوتی بوده و اصلا نبوده بعد تو این 5 سال انقلاب تازه پیدا شده ...!!!
31 سال گذشه و هزاران هزار انسان هم تو 5 دولت کار کردند ... آیا اشتباه کردند که کار کردن ؟! به هر حال به نوعی خدمت کردند و زحمت کشیده اند و کار کردند و ساختند ...(البته این وسط بعضی ها هم به فکر این دنیا و اون دنیاشونم بوده اند !!!)
بعد هم این را باید از خود رئیس جمهور بپرسی ! فقط قبلش این مشایی رو هم یه سوال بکن که فلسفه اش چیه ؟!!!
هاشمی ثمره و کلهر و الهام رو هم تونسی و جواب داد یه سوالی بکن ؟؟؟!
راستی فاطمه رجبی هم یه کتاب تو مدح نه "خدا" گردن آقای احمدی نژاد داره ... اسمش چیه ... احمدی نژاد سه هزار ! احمدی نژاد مرد هزار ! احمدی نژاد هزار مرد ! احمدی نژاد سه هزار سال پیش ! آهان ... "احمدی نژاد مرد هزاره ی سوم"
تازه انقدر هم اینا به تحجرشون افتخار می کنند !!! خانوم رجبی می گه ما به تحجر بودن خودمون افتخار می کنیم ... احمدی نژاد هم باید عین ما باشد !!!
می خواستم بگم این خانومم یه سوال بکنی ؟!
کلا خیلی ها هستند که باید سوال بکنی ولی می دونم خیلی وقت می گیره دیگه نمی گم ...! مثل محصولی ، مرتضوی ، بهبهانی و ...
ببخشیدا !!!
  • حالا بماند
  • تا حالا اصلا مطلبای وبت رو نخونده بودم الان یکی دو تاشون خوندم کلی خندیدم چقد فضای وبت خاله زنکی و مسخره است البته ببخشیداا مثلا همون مطلب سارکوزی و زنش و زن اوباما اینا چیه نوشتی مثلا خیلی سیاسیه کلی بصیرتمون رفت بالا یا همین مطلب خوب یه کتاب منتشر شده مجاش سیاسیه به جا این مطالب الکی قشنگ سیاسی بنویس بازم ببخشیدا نظرم بود دیگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی