نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

نامه سر گشاده به لاریجانی

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۸۹، ۰۲:۰۲ ق.ظ

سلام

 آقای لاریجانی

مدت ها بود سوالاتی در ذهنم شکل گرفته بود و من بین دو راهی شک مانده بودم. در جریان حوادث پس از انتخابات رهبر معظم انقلاب  قریب به این مضمون فرمودند :صریح صحبت کنید و خط خود را از دشمنان مشخص و جدا کنید. با وجود عملکرد شبهه آمیز شما به خودم اجازه قضاوت ندادم  و شما را در لیست مردود شدگان این فتنه قرار ندادم.

این شک ها در ذهن من باقی ماند تا اکنون که شما صحبت مقام معظم رهبری را به رای گذاشتید و قانون وقف دانشگاه آزاد را به تصویب رساندید. علارغم میل باطنیم با این کارهای جدیدتان حجت را بر من تمام کردید تا شما را هم به لیست سیاه مردود شدگان اضافه کنم.

شما خوب می دانید، دانشگاه آزاد ملک خصوصی کسی نیست تا آن را وقف کنند یا نکنند. این دانشگاه آزادی که ما الان شاهد رشد فیزیکی (نه معنوی) آن هستیم از وام های ملیاردی بیت المال به اینجا رسیده است. اگر آقایان دانشگاه آزادی و شما و دوستانتان در مجلس به وقف علاقه دارید چرا اموال خود را وقف نمی کنید.

شما خوب می دانید مشکلات دانشگاه آزاد  آنجاست  که در طول ریاست 26 ساله ی آقای جاسبی هیچ نهادی هیچ نظارتی بر آن نداشته، یعنی نگذاشتند که داشته باشند. شما و دوستانتان سعی کنید این مشکلات را حل کنید نه کاری که دانشگاه آزاد ملک خصوصی آقای جاسبی شود تا هر کاری که دلشان می خواهد با پول بیت المال و دانشجویان مطلوم این دانشگاه انجام دهد.

حال در این نامه نمی خواهم به بعضی از حرف ها اشاره کنم که می گویند مجلسی ها برای این قانون را تصویب کردند که یا مدرکشان به لطف دانشگاه آزاد است یا چشم دوختند به هیئت علمی شدن یا در گیر مدرک پسرشانند

 

  • نیم نگاه

نظرات  (۹)

  • خورشید عالمتاب
  • آقا ما از این بابت داغداریم
  • سید مجتبی امین ...
  • در این که دانشگاه آزاد خود منبعی شده برای تزریق فساد های مالی در سطوح بالای نظام هیچ شکی نیست ولی چه کسی فکر می کرد رای دهندگان به طرح که یا جاهلند یا فاسد اکثر نماینده ها را تشکیل می دهند!!!!
    سلام بزرگوار
    وبلاگ خوبی دارین
    روزتون وعیدتون مبارک باشه انشاءاله
    موفق باشین
    یا علی
    میدونی اسم دیگه دانشگاه آزاد چیه؟
    سه دروغ بزرگ: دانشگاه آزاد اسلامی
    راستی اردوی مشهدتون خوش گذشت؟
    هنوز نفهمیدم چطور یخ بسیجی میره وارد شورای مرکز انجمن میشه ؟ یعنی اینقدر بسیجی ها با شما بد برخورد کردند که دیگه در دفاتر بسیج را به روی خدتون بسته دیدید؟
    پاسخ:
    تا کور شود هر آن کس که نتواند دید
    وقف دانشگاه آزاد یه کلاه قانونی برای پوشاندن خوردن حق مردمه من از سیاست سر درنمیارم وشاید با خیلی از مسائل سیاسی حتی مخالف باشم اما این مورد در موردش اطلاعات کسب کردم و میدونم چه ظلمی داره میشه امیدوارم همه ما کنار دیدن دنیا آخرت رو هم ببینیم تهش هم بگم اگه اینا دانشگاه رو وقف نکنن پول خرید میوه های جوروارجور جلساتشون و غذاهای اونچنانیشون رو از کجا بیارن این مورد به این خاطر گفتم چون خیلی از خانواده ها رو میشناسم که سه سالی یه بار شاید یک کیلو گوشت به چشم ببینن و فاصله طبقاتی جامعه غم پر از وجودم میکنه هر چند راه کمک به مردم بلد نیستم وگرنه حتما وارد صحنه میشدم


    درگیری در عقبی

    گزارشات واصله از عقبی اوضاع داخلی آنجا را بسیار بحرانی مخابره می کند. گفته شده در مقابل دروازه جهنم بلوایی به پا شده و درگیری های شدیدی نیز پیش آمده. بر اساس گزارش خبرنگار ما اختلافات شدیدی میان معاونت های دایره تروریستی پیش آمده که به هیچ عنوان مرتفع نیز نمی شود. دو دستگی پیش آمده حاصل اختلاف بین گروه برادران ریگی با گروه تروریستهای 5گانه است. برادران ریگی به شدت از گروه تروریستهای 5گانه شاکی هستند و آنها را متهم به آدم فروشی و دودوزه بازی کرده اند. برادران ریگی معتقدند که اقدامات آنها در دنیا بسیار قوی تر و پرمایه تر از اقدامات و ترورهای تروریستهای 5گانه بوده اما در عین حال مهندس موسوی و دکتر رهنورد به جای اینکه برای این دو برادر بیانیه حمایت آمیز صادر کنند برای تروریست های 5 گانه بیانیه حمایت آمیز صادر کردند. برادران ریگی اجازه ورود تروریستهای 5گانه را به جهنم نمی دهند و تا روشن شدن ماجرا اعلام تحصن نموده اند. متاسفانه به دلیل یک طرفه بودن ارتباط گزارشگر ما در عقبی نمی توانیم به برادران ریگی اطلاع دهیم که ما و مهندس موسوی و دکتر رهنورد محدودیتهایی برای اعلام حمایت از آنها داریم و مطمئناً بعد از انقلاب مراسم یادبودی برایشان برگزار خواهیم کرد.

    سلام
    عالیه
    بروزم با مطلب
    حضرت آیت الله العظمی محمدتقی بهجت ـ قدس سره الشریف ـ در آستانه رحلت امام خمینی ـ قدس سره ـ در عالم خواب,........
    منتظر لطف شما هستم
    سلام حاجی وجدانن تا تهش خوندم دمت گرم
    اون ورا هم تشریف بیاورید
    چرا جواب پیام نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی