نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

حقوق کدام بشر؟

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۸۹، ۰۹:۱۷ ب.ظ
باز هم شاهد آن بودیم که مدعیان دروغین حقوق بشر، نقاب از چهره ی ننگین خود برداشته اند. در حالی که وقیحانه کتاب مقدس بیش از یک میلیارد از مردم دنیا به آتش کشیده شد هیچ یک از سازمان ها و مجامع داعیع دار حقوق بشر کاری در خور توجه انجام نداده اند. و این بار مثل همیشه متوجه می شویم که در چارچوب دیدگاه سازمان هایی مانند سازمان ملل، بشر را من و تو ایرانی محسوب نکرده اند. بشر آن کسانی می بینند که دارای قدرت یا ثروتند حتی اگر در اقلیت مطلق باشند. و اینجاست که متوجه می شویم همچین سازمانهایی را برای توجیه اعمال کثیف خود به راه انداختند.

حتی مردم آمریکا هم در این چارچوب بشر محسوب نمی شوند و اگر می بینید که گاها به ظاهر از حقوق مردم آمریکا صحبت به میان می آید برای آنست که حقوق ثروتمندان و یا قدرتمندان جهان با آنها گره خورده. باید توجه داشته باشیم که لزوما این گروه قلیل آمریکایی نیستند.

...........................................................................................................................................

خیلی محدود می توانم توضیح دهم. گروهی که در بالا از آنها با عنوان قدرتمندان و ثروتمندان نام بردم. همان چیزی است که به فراماسونری معروفند و برای توضیح فراماسونری حدود ۵۰۰ صفحه لازم است. اما این را بدانید که این گروه ابتدا در انگلیس بودند و بعد ها به آمریکا رفتند.

این گروه دین خاصی ندارند و اکثر سیاستمداران دنیا عضو این گروه بودند. از بین رییس جمهوران آمریکا تنها یک نفر عضو این تشکیلات نبوده است. اون رو هم در دوره اول ریاست کشتند.

فراماسونری با صهیونیست فرق آنچنانی ندارند و می توان آن ها را به جای هم به کار برد. در واقع یک رابطه پدر و فرزندی یا چیزی شبیه نظریه و عمل بین آنها حاکم است.

۱- رییس جمهوران آمریکا فراماسونرند

۲- فراماسونر ها صهیونیستند.

نتیجه :

رییس جمهوران آمریکا صهیونیستند.

 اینجاست که می توان فهمید چرا آمریکایی ها از اسراییل حمایت می کنند.

اینجاست که می توان فهمید چرا در سناریوی ۱۱ ستامبر هیچ یهودی ای در برج ها نبوده است


 

اگر مطابق شکل ، اسکناس‌های 5 ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری را مطابق الگو (تقریبا شبیه موشک) تا بزنید ، نخست (شماره یک) در ۵ دلاری دو برج سالم را مشاهده می کنید ، در ۱۰ دلاری (شماره ۲) نوک برج ها آتش می گیرد ، در ۲۰ دلاری (شماره ۳) آتش گسترش بیشتری پیدا کرده و پایین‌تر آمده و نهایتآ در ۵۰ دلاری (شماره ۴) هردو برج فرو می ریزند و در اسکناس صد دلاری (شماره ۵) ، فقط دود حاصل از سوختن آنهاست که دیده می‌شود.

  • نیم نگاه

نظرات  (۲۳)

  • یخ فروش جهنم
  • بیشتر وقتها ما بدون اینکه آگاه باشیم در گرو عشق هستیم...عشق حضرت ماه
    میگ میگ.............
    سلام. ممنون از قیامتون...
    من برگشتم! با دو داستان زیبا به روزم و منتظر حضور گرمتون...
    فقط برای اطلاع :
    3 تا از رئیس جمهورهای آمریکا ماسون نبودند : 1- جان اف کندی 2- آبراهام لینکلن 3- اولیسس گرانت
    که 2 تا از اینا ترور شدن یکی در مدار 33 درجه و دیگری روی صندلی شماره 13 !!!

    برای مزدوران آدم کش نه امیلی مهم است نه راشل نه سرور نه فاطمه نه مروه برای صهیونیستهای داخلی و خارجی تنها ندا مهم است و آزادی جنسی زنان پس از ازدواج.

    اگر هر روزی که از عمرمان می گذرد یک روز به مرگ نزدیکتر می شویم، اگر توان و قوای ما به تدریج در تابع خطی زمان تحلیل می رود و این سنت را هیچ توقفی نیست؛ اگر فشار تبلیغات و گستاخی های مستکبرین عالم هر روز بیشتر می شود، اما نشاطمان آن است که هر لحظه که از این عمر سپری می شود لحظه ای نیز از انتظار کم می شود. هر روزی که نو می شود هر خورشیدی که از نو طلوع می کند نویدی به رسیدن قرارها در "قرارگاه" است. میعاد و موعود ما در "قرارگاه مکه" هر روزی که می گذرد نزدیکتر می شود و هیچ مستکبر و حسودی را هم از این نقطه عطف گریزی نیست. به امر حضرت امام خمینی، امام راحل، تا ظلم و کفر هست مبارزه ما هم هست و به امر حضرت امام خامنه ای، امام حاضر، بزرگترین مبارزه ما با امریکا، سرکرده مستکبرین، خدمت به مردم است. خدمت به مردم نه تنها خط مقدم جنگ نرم ماست که عبادت ما نیز هست که عبادت به جز خدمت خلق نیست. جبهه راستقامتان جبهه نرم شکل گرفته و خدای ما در برابر ناامیدی و اسلام هراسی و القای ما نمی توانیم و دین زدایی و مکاتب التقاطی و یا یک کلام اسلام امریکایی همان خدای اسلاف نه چندان دور ما در برابر میگ و کاتیوشا و خورشیدی و خردل و تی 72 و تی 55 و اسکاد است. با زنگهای بیدار باش، با همت و بصیرت، با کمی درد و دغدغه ما نیز در این کارزار آخرالزمانی چون شهدای راستقامت به راستقامتی، جاودانگان تاریخ خواهیم شد.
    خیلی جالب بود بخصوص قضیه دلارا کاش دلار داشتم امتحان میکردم ببینم راسته خودتون نوشتین یا کپیه
    سلام دوست عزیز
    خداقوت همسنگر
    اینا نمیتونن با اینکاراشون جلوی خواست خدا رو بگیرن
    فقط خودشونو به ته جهنم میفرستن
    تو لینکا پیوند وبلاگمو ندیدم
    به روزم به افتخار ایرانی
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
  • افسر جنگ نرم
  • سلام و خداقوت

    لینک شدید به

    http://www.iran1414.com/plugins/links_page/links.php?cat.7
    سلام.
    با دو داستان زیبا به روزم و منتظر تشریف فرمایی شما...
    موفق باشید.
    فرمانده گردانی که لیست 210 شهید را از امام زمان تحویل گرفت + ماجرا و عکس آن لیست

    http://salehat.ir
    تو وبلاگ شاهین تهرانی یه مطلب درمورد فرامانسوری(نمیدونم درست نوشتمش یا نه ) یه چیزی به این اس شایدم تو این مایه ا خلاصه طلب سیاسی جذابیه پیشنهاد میکنم بخونینش و در وبتون استفاده کنید چون گفتین سیاسی هستین اگه از ال متنهایی که میخونین خودتون خلاصه ش کنید و با بیان خودتون تو وب بذارین خیلی خوبه فن بینتون قوی میشه بخصوص شما که فن بیانتون هم زیاد خوب نیست آدرس وبش تو لینکام هست به اسم روزنامه نگار بی معرفت شاهین کچل لینکش کردم قلمش عالیه سال اولی که اقای احمدی نژاد رییس جمهور شد یه نامه ر گشاده تو مجله چاپ کرد خیلی جالب بود هنوز امهش تو ذهنمه












    0
    با متن کامل سخنرانی آقا در سازمان ملل به روزم.با احترام لینک شدید.
    پاسخ حضرت مهدی به 10 سؤال در سال 1372 - رهبری آیت الله خامنه ای مورد عنایت ما بود

    آیا حضرت مهدی سربازان خود را از نسل جمهوری اسلامی انتخاب می کند ؟ جواب داد : بله .آیا انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای مورد عنایت شما بود ؟ فرمودند بله مورد عنایت من بود .
    + فایل صوتی

    http://salehat.ir/
    نسخه آزمایشی سایت کانون دانش آموختگان فرهنگ(فدک) راه اندازی شد.
    farhangamookhte.com
    سلام.
    به روزم. اگه نبینید خیلی ضرر کردین...!
  • پایگاه فرهنگی بچه های مسجد
  • * بدون شرح * :
  • یخ فروش جهنم
  • از راه‌بر آموختم:
    فتنه را باید شناخت؛
    فتنه را باید شناساند؛
    فتنه‌های جدید را با ابزار جدید بشناس و بشناسان؛
    چشم فتنه را باید کور کرد؛
    مهم نیست که نوع فتنه چیست و فتنه‌گر کیست؛
    هر که هست و در هر لباسی که فتنه به پا می‌کند، باید رسوایش کرد.
    قبلا بالا وبتون نیم نگاه دانشجوی با بصیرت(سعی میکنم) بود فک میکنید به بصیرت رسیدین که جمله داخل پرانتز برداشتین
    قالب وبتون عوض کردین یه قالب جالب گذاشتین این خیلی بیروحه اصلا قالب نیست همش سفیده حس خوندن نمیده تازه انقده شکل وبتون زشت شده ادم دوست نداره بیا توش اون قالب سبزه که خوب بود لا اقل یه چیز بهتر میذاشتین
    نظر بالاییم چقد غلط املایی داشت حالم بهم خورد از نوشتنم قصد ندارین به روز کنید وبتونو


    سلام



    چطور ممکن است دل شهیدی که جسم و جان و آبروی خود را برای ولایت مطلقه فقیه خرج کرد با قاتلی که به نام حذف ولایت مطلقه فقیه مردم را قتل عام کرد پیوند بخورد؟ چطور ممکن است شهیدی که مسئله فلسطین و لبنان خواب را بر چشمانش حرام کرده بود با کسی که حزب الله و حماس را به ثمن بخس ذلیلانه معامله می کند در یک دل جا شود؟ این چه منطقیست که من چون همسر شهیدم پس باید از نام شهیدم برای پیشبرد تفکرات خودم سوءاستفاده کنم؟ وقتی منطق و تعقل روشنفکرترین زن ایران در این سطح باشد که اگر کسی فرزند آذربایجان بود یا داماد لرستان و کاندیدا شد، لرستان و آذربایجان لاجرم به او رأی خواهند داد، دیگر بر دگران حرجی نیست. بگذار با قاتلین و خائنین به نام گرامیداشت حمید در 6 اسفندها هم سفره شوند و در عین حال خود را از حسین شریعتمداری به حمید نزدیکتر بدانند! بگذار با کاریکلماتورهای خود حسین شریعتمداری را شیطان بنامند. برای آنها حسین شریعتمداری دغدغه نیست برای آنها هر کسی که با قانون شکنی مخالف باشد دغدغه است. چه بسا همین روزها که خانم چهل امیرانی همسر سابق حمید باکری دست به قلم شده اند، نامه ای هم در طعنه به مصباح یزدی و نوری همدانی و محمد یزدی و سعید قاسمی هم بنویسند. شاید طعنه ای هم به محمدرضا شریفی نیا و علیرضا افتخاری و ارغوان رضایی و حمید سوریان و حسین رضازاده و حمید استیلی و علی پروین و حمید مولانا هم بزنند اما ملالی نیست. 6 اسفند سال پیش گذشت و خانم چهل امیرانی به حضور مهندس موسوی در گرامیداشت حمید افتخار کرد. 6 اسفند امسال هم در پیش است و شاید وقتی چشم این بانو به چشمان قاتلین مردم خورد یادی هم از پدران و مادران و خواهران شهید میثم عبادی و شهید حسین غلامکبیری و شهید سرور برومند و شهید فاطمه رجب پور و شهید امیرحسام ذوالعلی و شهید فیض از خاطرشان بگذرد که مهندس را قاتل شهید خود می دانند که اگر هم نگذرد این یاد قطعاً از خاطر حمید خواهد گذشت قطعاً. سیره باکری و همت و متوسلیان ذبح ولایت مطلقه فقیه و تعارفهای روشنفکر مآبانه نبود آنها مرد راه بودند. حتی با فرمانده کل قوای یازده میلیونی هم تعارف نداشتند اگر از خط قرمز ولایت می گذشت.

  • پایگاه فرهنگی بچه های مسجد
  • و آنگاه که عذاب الهی همچون صاعقه ای نازل شود :
    یه داستان تازه تو وبم گذاشتم بخونین خوشحال میشوم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی