نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

جریان انحرافی

پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۵۹ ق.ظ
ماجرای جریان انحرافی امروز، یکی از بحث های پر حاشیه کشور ماست. کسانی آن را متعلق به جریان فراماسونری می دانند کسان دیگر مربوط به جن و سحر اما نظر نگارنده بر این است بحث هایی از این قبیل پیرامون جریان انحرافی، حاشیه است. با این که موضوع جن و سحر و فراماسونری را نه تایید و نه به طور کامل رد می کنم اما اصل ماجرا را جای دیگری می دانم که در ادامه مطرح می نمایم.

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر فرزانه انقلاب سه بار موضوع جان مبارک خود را مطرح کردند. اولین بار در قصه ۱۸ تیر دومین بار در قصه فتنه ۸۸ و سومین بار در دیدار مردم فارس و پس از جریان مصلحی که این گونه فرمودند:"تا زنده ام اجازه انحراف نمی دهم " اما سوال اینجاست که چرا رهبری باز از جان مبارک خود سخن گفتند و رهبری چه انحرافی را دیده اند که حاضر شدند این همه هزینه را تحمل نمایند؟

اگر به تاریخ انقلاب اسلامی نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که نه عزل یک وزیر از سوی رییس جمهور ماجرای جدیدی است و نه عزل وزیر اطلاعات و نه عزل ناگهانی وزیر اطلاعات . در دولت نهم آقای اژه ای هم ناگهانی برکنار شدند اما پس سوال اینجاست که چرا رهبری جلوی عزل آقای مصلحی ایستادند؟

جواب این سوال در سخنان رهبری در دیدار مردم فارس پاسخ داده شد. رهبری انحرافی را در این کار دیدند که به حرکت عظیم ملت به سوى آرمانها ذره‌اى ضربه می زد. انحرافی که می شود آن را قانون گریزی نامید.

انحرافی که این روزها در اخبار ها به وضوح دیده می شود. جریان انحرافی می خواست با به دست گرفتن وزارت اطلاعات به چند هدف برسد.

 ۱) حذف مخالفان دولت در مجلس:  می خواستند برای جریان اصولگرایی که مخالف دولت است پرونده سازی نمایند و این پرونده ها را به شورای نگهبان بدهند تا مخالفین خود را از طریق رد صلاحیت حذف نماید و اگر  شورای نگهبان این کار را نکرد پرونده ها را رو نمایند تا شورای نگهبان را با پرونده های دروغین مجبور به رد صلاحیت نمایند.

۲) سیاست های مالی : امروز ها اگر سایت ها را مروری نمایید می توانید خبرهای زیادی را پیرامون انحراف مالی باند آقای "م" پیدا می کنید که این مسئله در قوه قضاییه در حال بررسی است.

اما اصل ماجرا اینست که جریان انحرافی تشنه ی قدرت است و کیست که نداند برای قدرت پشتوانه مالی هم لازم است. جریان انحرافی به دنبال آن بود تا شریان های اصلی اقتصادی را به دست بگیرد و در این راه مصلحی را مانعی بر سر راه خود دید همچینین مصلحی جلوی پرونده سازی که در جهت به دست گرفتن مجلس بود گرفت .جریان انحرافی نشان داده برای آن که بر مسند قدرت بماند از هیچ کوششی دریغ نمی کند. آقای مشایی چه صحبت هایی که در مورد مراجع، مکتب ایرانی، موسیقی و حجاب، که نکرد تا گروهی را به خود جذب نماید. جریان انحرافی نشان داده بیش از آن که به فکر ۲۴ میلیون رای باشد به فکر ۱۳ میلیون رای دیگر است و همین است که موجب می شود جریان انحرافی و به تبع آن آقای محمود احمدی نژاد به انزوا کشیده شوند. آنها می کوشند با هر ترفندی که شده آن ۱۳ میلیون رای را دیگر را نیز کسب نمایند حتی اگر به قیمت آن باشد که از اهداف اولیه و شعارهای دولت نهم دور شوند.

  • نیم نگاه

نظرات  (۶)

موضوع بر سر کسب قدرته جریان انحرافی و این حرفها همش الکیه
سلام به مدیر وبلاگ.
من یه طرح ریختم خودمون امار وبلاگمون رو بالا ببریم.

به این صورت که من توی پیوند وبلاگم از وبلاگ شما مینویسم و شما توی پیوند وبلاگتون از وبلاگ من مینویسید
با این کار میتونیم امار بازدید از وبلاگ رو تا حدی بالا ببریم که اگه این طرح گسترش پیدا کنه صدتا صدتا امار میره بالا تا که منفجر میشه...
میتونین اول وبلاگتون رو توی پیوند های من ببینین بعد وبلاگمو وارد کنین
با تشکر

www.vorojak72ali.blogfa.com
‎بسم الله الرحمن الرحیم
‎سلام

‎موج وبلاگی «جانم فدای حضرت هادی(ع)»

‎از چندی پیش در شبکه های اجتماعی و برخی وبلاگ ها شاهد نوشته های تمسخر آمیز و لطیفه هایی با موضوعیت ائمه اطهار بودیم و اینقدر چیزی نگفتیم تا به تازگی جماعتی از ایشان، پرده دری و بی اخلاقی را به نهایت رسانده و به صورت همه جانبه اقدام به توهین به دهمین امام بزرگوار شیعیان حضرت امام علی النقی علیه السلام نموده اند.

http://azjensekhoda.com/?p=790&cpage=1#comment-5520
  • خورشید عالم تاب
  • این یک تحلیل درسته.
    اما رسیدن به قدرت هدف این جریان نیست. وضعیت عمیقتر و پیچیده تر از این قضایاست
    به نظر من این جریان با آمریکا و اسرائیل ارتباط داره به جهت اینکه هدفشون حذف ولایت فقیه و به استناد اینکه دارند برای رسیدن به اهدافشون با گروه های منحرفی مثل ملی مذهبی ها و برخی گروه های جدایی طلب مرز نشین و همچنین با اپوزیسیون های خارج نشین ائتلاف می کنند. مگر نشنیدی ارتباط اونها با دلال آمریکایی و همچنین پریوش سطوتی رو؟
    اینها تفاقی نیست.
    به روزم با یه پست در مورد مشایی
    حالایه روزمیام متن سیاسیتون رو هم میخونم مطالب غیرسیاسیتون عالی و پر محتواست و ما راجذب وبتان میکنداستفاده از تصویر خودتون برای وبتون هم جالبه اما سیاسی ها خیلی مخافظه کار تر هستند
  • جواد سلمانی
  • سلام حسین جان
    خیلی داری تند میری
    هنوز حضرت آقا در این مورد سکوت کردن
    موضع خاصی در مورد مشایی ندارن. خاهشا شتابزده تحلیل نفرمایید
    با مطلب خشتکش را میکشم روی سرش به روزم
    لینکم کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی