نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها
شفاهی در گفت‌وگو با فارس:
هدف واقعی اظهارات اخیر خاتمی انتقام‌گیری از مردم است

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت‌معلم گفت: خاتمی خوب می‌داند که مردار دوم‌خرداد با این بازی‌ها دیگر زنده نمی‌شود لذا در حقیقت به دنبال انتقام‌گیری از مردم است.


حسین شفاهی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت‌معلم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس بابیان اینکه انقلاب اسلامی آرزوی تحقق یافته‌ی همه‌ی آزادگان جهان، در طول تاریخ است و هر کس که حافظ آن باشد در قلب مردم جای دارد، گفت: سپاه در طول حیات پربرکت خود نشان داده همانگونه که از نامش پیداست حامی اهداف انقلاب اسلامی است و دقیقاً به همین خاطر است که از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است دارد.

شفاهی با اشاره به اینکه موضع‌گیری اخیر فرمانده سپاه بیانگر حمایت او از آرای مردمی بود، افزود: محمدرضا خاتمی و دوستانش به دلیل عدم اقبال مردم به آنان در حال حذف شدن از صحنه سیاست هستند و اظهارات اخیر او نشان‌دهنده شکل‌گیری فاز جدید تلاش‌ها و دست‌وپازدن‌های آنان برای بازگشت به عرصه سیاست است در حالیکه این سخنان به حذف و طرد جبهه دوم خرداد از سوی مردم سرعت می‌بخشد و آن‌ها بیشتر از گذشته به قهقرا می‌برد.

وی با بیان اینکه خاتمی خوب می‌داند که مردار دوم‌خرداد با این بازی‌ها دیگر زنده نمی‌شود لذا در حقیقت به دنبال انتقام‌گیری از مردم است، گفت: همانگونه که ملت مسلمان و انقلابی ایران ثابت کردند که با هیچ کس بر سر آرمانهای انقلاب، امام راحل و ولی فقیه زمان عقد اخوت نبسته و کوچکترین مصالحه‌ای نخواهند داشت، تاریخ نشان داده هر کسی که از آرمان‌های امام فاصله گرفته، حذف و نیست شده است.

شفاهی در پایان اظهار داشت: سپاه به وظیفه‌ی خود عمل کرد و از دستگاه‌های دیگر نیز انتظار می‌رود بیش از این اجازه هتاکی به آرمانهای امام و امت را ندهند و با عاملین این هتاکی‌ها به سرعت برخورد کنند.

  • نیم نگاه

نظرات  (۵)

  • ☻₪ شپش کش5 ₪☻ بهاره
  • سلام دوست عزیز وب پرمحتوایی داریبه ماهم سربزنی خوشحال میشیم.فدات
    بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در سه طبقه (مرکز خرید توبره)طبقه اول: محصولات زناشوییطبقه دوم: زیورآلات لوکسطبقه سوم: همه چیhttp://www.tubre.mihanblog.com
    هدف خاتمی همیشه یا خیانت بوده یا خیانت...
    البته برخی اوقات خیانت هم بوده..
    اخوی انقدر مصاحبه نکن ترورت می کنند
    سلام حسین جون. بابا معروف شدی ! بیخود نیست دیگه تحویل نمیگیری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی