نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

این روزها

جمعه, ۲۴ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۰۴ ب.ظ
این روزها تا دلتون بخواهد اتفاق های عجیب و غریب دور و برم می افتد. خفن ترین دوستان حزب اللهی من استحاله می شوند و یا امت حزب الله نا امید شده ای را می بینم که خود را تنها می دانند.

دیروز یکی از معلمهای اهل عرفان و معرفت مدرسه به من این گونه گفت :" دانش آموازان تشنه ی محبتند و در ادامه اینگونه تکمیل کرد کلا آدمها تشنه ی محبتند"

و من وقتی داشتم نماز مغرب رو می خوندم مثل همیشه یه نکته ای به ذهنم رسید که اگر مدتها بر روی آن در شرایط عادی فکر کنم، عمرا اگر ب آن می رسیدم و آن نکته این بود

که احمدی نژاد رییس جمهور محبوب، خادم و مردمی ما بود. او هم با تمام یک دندگی اش تشنه ی محبت بود و امت حزب الله او را با آغوش باز جریان انحرافی (مشایی) تنها گذاشتند. و کم کم جن محبت مشایی احمدی نژاد را سحر کرد و شد این که می بینیم.

دوستان استحاله ی شده من هم یک وجه مشترک با هم دارند و آن کمبود محبت هست و این بار کمبود محبت یک بیماری نیست بلکه یک درد است.


  • نیم نگاه

نظرات  (۷)

  • توسعه وب وندا
  • دامنه ی ir رایگان
    + فروشگاه ساز رایگان
    + سیستم مدیریت محتوا رایگان
    +یک قالب رایگان به انتخاب شما
    + 200 مگابایت هاستینگ لینوکس / سی پنل
    همه با هم فقط و فقط 25 هزار تومان

    http://www.vandahost.org
    سلام محرمانه..
    به نظر من آقای احمدی نزاد لیاقت اینهمه محبت رو نداشت..
    گفت هاشمی گفتیم باشه..
    گفت بنزین گفتیم باشه
    گفت هدفمندی گفتیم باشه
    اینهمه سفر استانی و اینهمه استقبال
    اینهمه پشتیبانی آقا
    گفت هلوکاست گفتیم ای ول
    هر چی میگقت حمایت میکردیم که آخرش جلوی آقا وایسه..
    کی بهش محت نکرد ..؟؟

    پاسخ:
    به نظر من بعد انتخابات دور دوم کم محبتی کردیم همه ی اینها مال دور اول بود
    سلام..
    به بهانه دلنوشته ایی به امام زمان به روزم..
    بیا..
  • مهدی ابراهیمی

  • رزمنده سلام


    این کامنت را در چند وبلاگ از وبلاگهای دوستان به نقل از وبلاگ /1001/ دیدم که به دوستانش تذکر داده:

    "وبلاگ "خروش ملت" وابسته به گرایش جریان انحرافی پا را از دایره نقد منصفانه فراتر نهاده و با زبانی افسارگسیخته و دروغپردازی آهنگ حمله به مدافعان راستین انقلاب و آنهایی که با خون دل احمدی نژاد را احمدی نژاد کردند را برای رسیدن به مطامع دنیایی خود حتی با نسبت دادن های دروغ به امام خامنه ای تندتر و تندتر کرده است. اگر قصد تبادل لینک با "خروش ملت" را دارید یا انجام داده اید و "1001" نیز در لیست پیوندهایتان قرار دارد لطفا قبلا و یا همینک لینک "1001" را از لیست پیوندهای خود بردارید".

    این جملات کوتاه مرا به وجد آورد و از بصیرت و غیرت این دوست مجازی به حالش غبطه خوردم که این طور غیورانه و جسورانه حاضر به التقاطی شدن حتی در لیست پیوندهای وبلاگ دوستانش نیست. به رسم همراهی و تایید این نظر به حق و ارزشی این دوست گرامی بنده هم به همان شکل از دوستانی که احیانا لینک وبلاگ حقیر را در لیست پیوندهایشان دارند و نیز وبلاگ /خروش ملت/ نیز در لینکهایشان ثبت شده درخواست می کنم با حذف لینک ناچیز ما مزید امتنانمان را فراهم نمایند. قطها این نگاه ارتباطی با مخدوش شدن وحدت ندارد. ما متحدیم منتها نه با صهیونیستهای مسلمانی که فتنه 88 را به راه انداختند و نه با آنهایی که با بار کردن دیدگاههای انحرافی خود تحت عنوان جریان انحرافی ضربات ناجوانمردانه ای را به حرکت انقلابی امت وارد کردند.

    جنگ جنگ اراده هاست ...
  • حمید یک طلبه
  • سلام،

    به به حاج نیمای عزیز
    بسم الله الرحمن الرحیم
    صلی الله علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها

    با سالگرد شهید دوران به روزم
    ومن الله توفیق
  • حامد(خسته شیرازی)
  • سلام عزیزم راست می گی همه چیز از منظر سیاسی میبینی خیلی خوبه ولی حالا خدا رو رهبر سیاسی خودت ببین که ازت یه چیزی خواسته تا انجامش بدی(نماز)درسته؟آخه کی سر نماز حواسش می بره واسه چیزای دنیایی؟نمازت دوباره قضا کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی