نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

دلم گرفته

چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ
تنها چند خط بر این مصیبت می نویسم

چشم یک طلبه، آنهم برای امر به معرو ف کور شددر حالی که رسانه های ما، شیث را دغدغه مردم می نمایند.

آه ای خدای من مرا ببخش

مرا به ببخش که سواد رسانه ای شدن ندارم تا بگویم اصل چیست و فرع کدام است

آه ای خدای من مرا ببخش

که قلمم آنقدر توانا نیست تا از رنج مظلومیت احکامت و بنده های مخلصت، بنگارم

مرا ببخش که رییس جمهورم برای قاطلین مظلویمن تسلیت نامه ای می نویسد

مرا ببخش که فراموش کرده ایم انقلاب ما انقلاب پابرهنگان بود

مرا ببخش که وزیر علوم و مجلس ما از طرح دانشجوی پولی با کمال افتخار دفاع می کنند

مرا ببخش که یادمان می رود ولیمان از ما چه می خواهد

  • نیم نگاه

نظرات  (۲)

متن عالی بود به نظر من قلم شما خیلی تواناست فقط اول راهید اما به یاد داشته باشید نویسندگانی مثله شما که سیاستم میدونید صدای مردمند و قلمشون باید بر حق باشه هر چند که من مطمئنم شما این اصل اخلاقی رعایت میکنید
دلم گرفته خدای من
از دست بعضی ازین مردم که وقتی به جایی می رسن اصلشون یادشون میره
از دست خودم که فعلانمی تونم کاری انجام بدم تادل آقام(سیدعلی)رو شادکنم میدونم این روزا حسابی دل آقامون گرفته است.
اللهم عجل لولیک الفرج
اجرکم عندالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی