نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

همیشه حقیقت تلخ نیست

جمعه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۵۹ ب.ظ

من یک دختـــــــر ایــــرانیــــــــم ... "حــــــوای" کسی نـــــمی شــوم که به "هــــــوای" دیگری برود ... تنهاییم را با کسی قسمت نـــمی کنم که روزی تنهایم بگذارد ... روح خـــداست که در مــــــن دمیـــده شده و احســـــاس نام گرفته ، ارزان نمی فروشمش... دستــــــهایم بــالیـــن کـــودک فـــردایـــم خـــواهـــد شــــد،بـــی حـــرمتـــش نمی کنم و به هــر کس نمی سپارمش ... ... لبـــــریــــزم از مهـــــر ....... اما استــــــــوار ...... ســـــودای دلـــم قسمت هر بی ســر و پـــــا نیست ..... عشق "حـــوای" ایرانی با شکــــوه است و بــــــــزرگ .... "آدمی" را برای همراهی برمی گزیند : شریــف ، لایــق ، فروتـــــن و عــــــــــــــــــــــــاشــــــــــــــــــــــــــق

قشنگه نه؟ همیشه حقیقت تلخ نیست

  • نیم نگاه

نظرات  (۶)

نظر ....لطفا خیلی بهتر از قبلیست.
کاش تمام دختران ایران زمین بدانند که چقدر بااهمیتن که دیگر لازم نباشد برای مهم جلوه دادن خود کارهایی که نباید را انجام دهند.
آنقدر با اهمیتن که هیچ ارازلی لیاقت نگاه کردن به آنها را ندارند چرسد به همراهی البته اگر همراهی در کار باشد.
اه اه اه....
خیلی بی مزه و بی محتوا بود...
این نوشته هات حالمو از هرچی نویسنده بهم میزنه...
  • کنیز کنیز حضرت زهرا(س)
  • سلام مطلب جالبی بود.همیشه خدا را شکر کردم به خاطر اینکه منت سر من گئاشتن .....
    که زن آفریده شدم.
    الحمدولله الذی علی هذه النعمه
    قشنگ بود
    قشنگه

    حقیقته اما واقعیت نیست...
    کاش واقعیتم همیشه تلخ نبود.........
    تشکر مثل بقیه مطالبتون زیبا وجالب بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی