نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها
ارسال به دوستان
شفاهی در گفت‌و‌گو با فارس:
حماسه ملت ایران در 12 اسفند توطئه دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد.

خبرگزاری فارس: حماسه ملت ایران در 12 اسفند توطئه دشمنان را خنثی کرد

حسین شفاهی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور گسترده و پرشور ملت ایران در انتخابات مجلس نهم، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه‌هایی را که دشمنان نظام با همه قوا و استفاده از رسانه‌های خود ترتیب داده بودند، خنثی کرد.

وی افزود: در تمام انتخاباتی که در طول سی و سه سال صورت گرفته، آمریکا و هم‌پیمانانش کوشیده‌اند شرکت با صلابت مردم را نادیده بگیرند و خود را به خواب بزنند اما آنچه که مردم با حضور خود نشان دادند این بود که هر چند شاید انتقاداتی نسبت به بعضی از رفتارها داشته باشند یا تحریم‌ها اثرگذار باشد یا نباشد اما با تمام وجود پای آرمان‌های امام راحل و انقلاب ایستاده‌اند و معتقدند تنها در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران است که می‌توانند پله‌های طرقی را با استقلال از شرق و غرب طی کنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت‌معلم گفت: رسانه‌های غربی که تا دیروز می‌کوشیدند حضور مردم را تحت‌الشعاع قرار دهند و در تحلیل‌هایشان آمار مشارکت را زیر 50 درصد پیش‌بینی می‌کردند، دیگر امروز اقرار به حضور بی‌نظیر مردم کردند و شکست خود را برای بار دیگر پذیرفتند.

وی اظهار داشت: در داخل کشور نیز افرادی با توجه به حضور مردم در انتخابات مجبور به شرکت شدند و به طور مثال آقای خاتمی با مشاهده حضور گسترده مردم در پای صندوق‌ها وادار به شرکت در انتخابات شد؛ این افراد می‌دانستند که اگر این بار هم با مردم همراه نشوند برای همیشه با تابوت اصلاحات خاک خواهند شد.

انتهای پیام/

  • نیم نگاه

نظرات  (۲)

موفق باشید.
آفرین پسر!از این حرفا زیاد بزن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی