نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

ما که رتبه اول نشدیم)))))): از این کارا کنیم

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۵۷ ب.ظ

رتبه اول ریاضی

خون شهدای هسته ای بی ثمر نخواهد ماند...

"هیچ ترسی ندارم از اینکه در راه خدمت به کشورم، آینده‌ای شبیه به احمدی روشن داشته باشم."محمد استاد محمدی _نفر اول کنکور ریاضی





 رتبه اول انسانی

فاطمه فتاحی

تمام هدف من سربازی برای رهبر انقلاب است و این هدف باعث شد که هیچگاه انگیزه‌ام را از دست ندهم. . . . . . . (نفر اول کنکور گروه علوم انسانی)



رتبه دوم ریاضی

هدفم خوشحال کردن دل مقام معظم رهبری و ادامه راه شهدای هسته ای کشور است و دشمنان ما بدانند که ترور مغزها پایان پیشرفت علمی کشور نیست.




جوانان کشور با پایبندی به ولایت فقیه نقشه های شوم دشمنان را به خودشان بر می گردانند و دست از مبارزه علمی برنمی دارند.تلاش علمی نخبگان ایرانی برای دست یابی به انرژی صلح آمیز هسته ای پایانی ندارد، قصد ما خوشحال کردن دل مقام معظم رهبری است.استکبار بداند ترور مغز ها پایان پیشرفت علمی کشور ما نیست، بلکه شروعی براستی پیروزی دوباره است.


  • نیم نگاه

نظرات  (۳)

سلام دوست عزیز وبلاگتون رومشاهده کردم مطالب جالب داشتی استفاده کردم خیلی دوست دارم باهم تبادل لینک داشته باشیم من رو باجوک واس ام اس وhttp://jok12.sabablog.com لینک کن به من هم خبر بده با چه اسمی لینکت کنم امیدوارم همیشه موفق باشی
به امید روزی که ایران عزیزمان به واسطه ی دانشمندانش رتبه ی یک تراز علمی دنیا رو پیدا کند و همه ی سردمداران مدعی قدرت و حقوق بشر دریایند که پشیزی تحریم ها و ترورهایشان دلهره در دلهای ما بجا نگذاشت.....
به همه ی این نخبگان و مقام معظم رهبری-بخاطر داشتنن سربازانی این چنین ولایتی و وطن دوست- موقفیتشان رو تبریک می گم.
چه طرف جو گیرشده،علاوه برعلم بایداخلاق ورفتارشون هم مثل شهدابشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی