نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

آنشرلی

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷ ب.ظ

آنشرلی هم نشدیم که ازمون بپرسن:
آنه ؛ 
تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت...؟؟ :|

  • نیم نگاه

نظرات  (۴)

(-_slm,kollan harchi intu mizari ,pelasam mizary haaaaaa?(0
خـُدایا

حـَواسـِت هـَست ؟!

صـِدای هـق هـق گـِریه هام

از

هـمون گـلویی میـاد

که

تـو از رگش بـه مـَن نـَزدیک تـَری
سراب رد پای تو کجای جاده پیدا شد

کجا دستاتو گم کردم که پایان من اینجا شد

کجای قصه خوابیدی که من تو گریه بیدارم

که هرشب هرم دستاتو به آغوشم بدهکارم



تو با دلتنگیای من تو با این جاده همدستی

تظاهر کن ازم دوری تظاهر میکنم هستی



تو آهنگ سکوت تو به دنبال یک تسکینم

صدایی تو جهانم نیست فقط تصویر میبینم

یک حسی از تو در من هست که میدونم تورو دارم

واسه برگشتنت هر شب درارو باز میزارم
سلام خواستی بهم سری بزن
  • مجید رحیمی
  • خب کاری نداره؛ من ازت می پرسم!

    تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی