نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

تاکسی

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۱، ۰۳:۵۹ ب.ظ

یکبار در تاکسی نشسته بودم . نفر جلو هنگام پیاده شدن یک اسکناس پاره ی وصله ای و به قول معروف ک از جنگ برگشته ! به راننده داد و راننده هم بدون آنکه چیزی بگوید یا حتی ناراحتی در چهره اش آشکار شود ، آن را گرفت و بقیه ی پولش را پس داد . تعجّب کردم . آخه راننده ها از دو چیز خیلی ناراحت میشن : یکی پول درشت و دوم پول پاره پوره . وقتی تاکسی راه افتاد ، خود راننده به حرف آمد و گفت : من با خدای خود عهدی کرده ام و معامله ای نموده ام . گفته ام : خدایا من با بندگان تو سر و کار دارم و آنها هم که همیشه پول سالم و نو همراهشان نیست . من هر گونه پولی بدهند ، با خوشرویی قبول میکنم . تو هم اعمال پاره و پوره و خراب و فرسوده ی مرا قبول کن

  • نیم نگاه

نظرات  (۶)

بسیار جالب بود
به ما هم سر بزنید.
سلام ودرود برشما
با اجازتون از وبتون دیدن کردم وب قشنگ وزیبایی داری از مطالب وقالب به روز وجذابی استفاده کردی
راستی من آنلاینم
smstalebi
سلام دوست من...2 تا کار قشنگی که انجام داادی توی وبلاگتو بد جور چشممو گرفت یکی عکس آرمیتا کوچولو رو گذاشتی و دیگری اینکه مطلب جالبی که درباره ی تاکسی گذاشته بودی...معامله ی فوق العاده ای کرده...خدا هم که معامله گر خوبیه:×
فقط صمیمیت نیست اینجا خیلی کتابی نوشتی...درهر صورت زیبا بود
سلام . خوبه ، رو وبت بیشتر کار کنی خیلی عالی میشه
2عدد عینک سه بعدی اصل دو لایه تحت لیسانس کشور انگلستان + 4 DVD استثنائی همراه با فیلم سه بعدی آواتار ، کارتون شرک 4 یک مجموعه بسیار زیبا به عنوان هدیه با قیمت اختصاصی فقط 8900 تومان به صورت کاملا اورژینال و دارای هولوگرام روی بسته بندی محصول
محصول اصل و کامل بخرید.
گران نخرید.
نهایت هیجان... نهایت لذت... نهایت ترس
اولین بسته کامل سه بعدی در ایران همراه با دو عینک مخصوص
همراه با بهترین فیلمهای سه بعدی جهان در پکیج شماره 1
به صورت اورژینال و دارای هولوگرام بسته بندی

فیلمهای سه بعدی نوع خاصی از فیلم میباشد که در فیلمبرداری آن به جای 1 دوربین از دو دوربین مخصوص استفاده می شود. در تماشای این فیلم با دید طبیعی چشم، بیننده بسیار اذیت میشود و فقط انبوهی از تصاویر آبی و قرمز درهم را میبیند، ولی وقتی عینک مخصوص سه بعدی (آناگلیف) را به چشمانتان بزنید و فیلم را تماشا کنید، فیلم را بصورت واضح خواهید دید. وقتی شما عینک را به چشم زدید و به تماشای فیلم پرداختید با یک صحنه توصیف نشدنی روبرو خواهید شد
طرفدار ترس هستید؟ ... نهایت ترس را تجربه کنید.
طرفدار هیجان هستید؟ ... نهایت هیجان را تجربه کنید.
طرفدار ماجراجویی هستید؟ ... نهایت ماجراجویی را تجربه کنید.
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید. اگر تمایل به تبادل لینک دارید لطفا لینک زیرو با عنوان (تحقیق و پروژه دانشجویی) در وبلاگتون قرار دهید. بعد عنوان وبلاگتون رو بفرمایید تا نسبت به درج لینک شما در وبلاگم اقدام کنم.


http://researcher2.blogfa.com

تخفیف ویژه ای برای عزیزانی که با وبلاگ ما ( کمپانی رایان ) تبادل لینک کرده اند در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی