نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

امروز عاشورایی بودن هم خطاست

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۵۶ ق.ظ

امروز عاشورایی بودن هم خطاست. تکرار خطاها همیشه اشتباست. امروز علی تنها نیست و دیگر نتیجه ی این روزگار قتلگاه نیست. امروز مبارزه ی ما فقط دفاع نمی ماند.

بدر و خیبر در حسرت روزگار ما هستند، قلب ها همه تشنه ی تسلیم به اسلام هستند. ما هم چنان پای حرف خود ایستاده ایم "نخواهیم گذاشت کربلا تکرار شود، خواهری داغدار و فرزندی یتیم شود. اینبار امام ما تنها نخواهد ماند، اینبارعلی زمان ما بی یار نخواهد ماند "

این مطلب را برای این نوشتم که ما باید از تاریخ درس بگیریم. نباید بگذاریم کار آن قدر سخت شود که مجبور به تکرار حادثه ی کربلا شویم(که اگر شدیم نه فقط باکی نیست بلکه شهادت برای ما نهایت افتخار است)، و مطب بالا به این مهم توجه دارد که نباید گذاشت امام زمان (و یا جانشین بر حقشان) در اثر بی عرضگی های ما خدایی ناکرده ،در تنگنا قرار بگیرند و این همان خطایی است که گذشتگان ما انجام دادند باید آنقدر کار کرده باشیم که دیگر فریاد "این عمار" رهبر عزیزمان بلند نشود. امروز باید دلیرانه جنگید، قدم ها را محکم برداشت و پله های ترقی را با قدرت طی کنیم. باید سربازان خوبی باشیم، اول از همه تزکیه روحی بعد از آن تحصیل و در مرحله ی سوم ورزش. مراحل باید توأم با یکدیگر طی شوند فقط باید توجه داشت، نسبت به هم اولویت دارند به این معنا که اگر تحصیل را به خوبی انجام دادیم و در کنار آن تزکیه نداشته باشیم، ذره ای ارزش ندارد.

 

  • نیم نگاه

نظرات  (۳)

با سلام
خوب بود
1-به نظر باید پذیرفت همواره حق و حقانیت با نفاق و ریا گلاویز بوده واین سرنوشت محتوم حق و حقداری است و گریزی از این بی عرضگی ها و تنها گذاشتن ها نیست
2- تنها دلخوشیم به اینده سبز مهدویت و عمارهای رویشی
3- عاشورا هم به عنوان مکتب رهایی بخش و نسخه ای برای آماده کردن قلوب برای درک ندای این عمار ست
پس زنده باد تحصیل، تهذیب و ورزش
یا حق
merci dadash
خوب بود ... ماشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی