نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

شخصیت من

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۳۰ ب.ظ
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر ، شخصیت من چیزیه که من هستم ، اما برخورد من بستگی داره به اینکه تو کی هستی ...

  • نیم نگاه

نظرات  (۳)

سلام مهندس
تیپتو عوض کردی و مدرن دی
حرف قشنگیه
پاشو بیا
  • خادم الشهداء
  • سلام چه قدر خوبه که برخوردمون را مطابق با رفتار طرف مقابلمون تغییر ندهیم
    باید ما با رفتار و منشمون الگو باشیم تا دیگران یاد بگیرند. موفق باشید . جمله زیبایی بود
  • آی شلوغ دانشجوی سیاسی دانشگاه تبریز
  • با سلام مطلبی با عنوان زیر را در آی شلوغ بخوانید.

    آری به کوری چشم بعضی ها ، پدرِ من از همه گردن کلفت تر است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی