نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

در مناظره روز جمعه هیچ کس به اندازه حدادعادل، این یار انقلاب و عمار رهبر، خودش را فدای گفتمان انقلاب اسلامی نکرد؛ به او رأی دهم.

خبرگزاری فارس: حدادعادل خود را فدای گفتمان انقلاب اسلامی کرد+پوستر

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ دوئل نوشت: چرا حداد عادل؟ خیلی فکر کردم؛ لکن مستندهای همگی را دیدم و ایضاً مناظره‌ها را و تیم‌ها را و حرف‌ها را.

مناظره روز جمعه، دلم را گرم کرد؛ هیچ کس به اندازه این یار انقلاب و عمار رهبر، خودش را فدای گفتمان انقلاب اسلامی نکرد؛ نه عزیزان مدعی گفتمان انقلاب و نه برادران مدعی همت جهادی.

جمعه در مناظره و دیروزترها در میان مستندها، جای فتنه و انحراف خالی بود؛ اما حداد عادل، با مستند‌اش …با جملات‌اش … با دفاع تمام قد‌اش از گفتمان انقلاب اسلامی، مرا وا داشت تا با دلی آرام و قلبی مطمئن، به او رأی دهم.

نه به او، که به گفتمان انقلاب اسلامی حقیقی؛ او را آنقدر معتدل و انقلابی یافتم که از تمام ظرفیت نامزدهای اصولگرای دیگر در دولت‌اش هم استفاده خواهد کرد.

او را آن قدر انقلابی و آرام یافتم که باورم هست باید رأی‌ام را به پای او بگذارم؛ چه اقبال عمومی داشته باشد و چه خیر؛ با احترام به همه نامزدهای اصولگرای دیگر که زحمت کشیدند، لکن هیچ کس را چون حداد، انقلابی و مدبر و معتدل نیافتم.

 

طرحی را که خودم برای آقای حداد عادل کار کردم را منتشر کردم تا شبهه‌ای نباشد.

 

* مطالب منتشر شده به معنای حمایت خبرگزاری فارس از کاندیدایی خاص نبوده و صرفا تریبونی است برای انعکاس تمام دیدگاه‌های فکری و سیاسی به جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری.

  • نیم نگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی