نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

شادی روح عزیزمان لطفا صلوات و فاتحه ای ختم کنید

دیدی چه آوردی ای دوست از دست دل بر سرمن 
می سوزم از اشتیاقت  در آتشم از فراغت/ کانون من سینه من  سودای من آذر من 
بار غم  عشق او را گردون نیارد تحمل/ چون می تواند کشیدن این پیکر لاغر من

عضو جاودانه شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل


مراسم بزرگداشت دانشجوی مجاهد، خادم الرضا(ع)، شادروان، معین رئیسی
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور
چهارشنبه 1392/6/6   ساعت 17 الی 19
مسجد دانشگاه تربیت مدرس
جلال آل احمد، پل نصر(گیشا)، دانشگاه تربیت مدرس
قرائت قرآن : حاج کریم منصوری
سخنرانی: حجت الاسلام والسلمین پناهیان
مداحی: حاج مرتضی طاهری
حضور دوستان، آشنایان، فعالان دانشجویی، کاربران فضای مجازی،موجب تسلای خانواده داغدار آن مرحوم است.
  • نیم نگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی