نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

مواضع جدید اصلاح طلبان چیست؟!!!

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۸، ۱۱:۴۲ ق.ظ
اصلاح طلبان بعد از حماسه ی ۹ دی تغییر استراتژیک دادند. آنها قبل از این می خواستند با طرح ادعای تقلب فشاری را به نظام بیاورند که با دیدن جمعیت میلیونی ۹ دی طرحشان به بن بست رسید.برای همین است که شاهد آنیم که سران فتنه یکی یکی اقرار به  دروغین بودن تقلب می نمایند. اول محتشمی پور (رییس صیانت از آرای موسوی) و بعد خاتمی و  اکنون کروبی.

اصلاح طلبان شکست خورده سعی دارند با عنوان این که اشتباه کرده اند و تمام این هفت ماه تنها لغزشی داشته اند، راه خود را به نظام باز کنند و دوباره داخل نظام شوند. آنها در ادامه سعی دارند دولت احمدی نژاد را ناکارآمد نشان دهند و ضعف های دولت را بزرگنمایی کنند. آنها قصد دارند این را به مردم القا کنند که با نظام و رهبری مشکلی ندارند و فقط با دولت مشکل دارند.

حرف اصلی من اینجاست که اگر واقعا اطلاح طلبان مشکلی با دولت داشتند و رهبری را قبول داشند نباید ادعای تقلب را هفت ماه تکرار می کردند چرا که به صراحت رهبری در جمعه ی بعد از انتخابات اعلام کردند تقلب در حد ۱۱ میلیون امکان پذیر نیست و به قانون متمسک شوید. اما آقایان خلاف این عمل کردند و حال که فریاد اشتباه کردیمشان بلند شده است نه به خاطر آنست که انسان های حق گرایی شده اند بلکه به خاطر آنست که فهمیده اند مردم ما آگاهند و پشتیبان ولایت فقه اند و هر کس که بر خلاف رهبری رفتار کند محکوم به نابودیست. اکنون هم که داد تبعیت از رهبری را می زنند برای آنست که به قدرت بر گردند اما زهی خیال باطل مردم ما از این حرف ها آگاه ترند و می دانند یک صندلی ریاست جمهوری برای سران فتنه ارزش هر کاری را دارد.

  • نیم نگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی