نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

خدایا

يكشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۰، ۰۵:۴۸ ب.ظ
گفتم: خدایا از همه دلگیرم

گفت:حتی از من؟

گفتم:خدایا دلم را ربودند.

گفت:پیش از من؟

گفتم:خدایا چقدر دوری..

گفت:تو یا من؟!

گفتم:خدایا کمک خواستم.

گفت:از غیر از من؟

گفتم:خدایا دوستت دارم.

گفت:بیش از من؟

گفتم:خدایا اینقدر نگو من.

گفت:من توام تو من.
  • نیم نگاه

نظرات  (۱)

دوستانم فقط و فقط یک ایه برای امام حسین.از همین ظهر عاشورا شروع به ثبت نام نذر امام حسین جزء ۲ تا ۳۰ قران میکنم تاروز چهلم امام حسین همه با هم بخوانیم تا همه حاجاتمان را از امام حسین بگیریم فقط و فقط یک ایه اگر توانایی خواندن خیلی بیشتر را هم دارید بگویید تا ایاتتان را بیشتر کنیم حتی یک جزء هم میتوانید بخوانید جزء ۱ را امروز خواندیم. تا روز قبل از چهلم هم مهلت ثبت نام وخواندن دارید حتما اگر سایت و وبلاگ دارید ادرستان را ذکر کنید و ایمیلتان را بگویید اگر هم ندارید به وبلاگم مراجعه کنید وایات خودرا ببینید و زمانی که دیدیدواز الان می توانید شروع به خواندن کنید تا اخر شب چهلم امام حسین.

فرصتی طلایی برای نزدیک شدن دسته جمعی به امام حسین


حسین یارتان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی