نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

خدایا انتظار ما را به پایان برسان

يكشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۰، ۰۴:۴۷ ب.ظ
ارسال به دوستان
در آستانه تدفین شهدای گمنام در دانشگاه تربیت معلم صورت گرفت؛
اهتزاز پرچم قمربنی‌هاشم(ع) در تربیت معلم/ دانشگاهیان چشم ‌انتظار حضور شهدای گمنام

خبرگزاری فارس: در آستانه تدفین شهدای گمنام در دانشگاه تربیت معلم پرچم حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم(ع) در این دانشگاه به اهتزاز درآمد.

خبرگزاری فارس: اهتزاز پرچم قمربنی‌هاشم(ع) در تربیت معلم/ دانشگاهیان چشم ‌انتظار حضور شهدای گمنام

ابولفضل زمانی سخنگوی کمیته دانشجویی تدفین شهدا در دانشگاه تربیت معلم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس وظیفه اصلی دانشجویان را زمینه سازی ظهور دانست و خاطر نشان کرد که حضور شهدا مقدمه این امر است.

این فعال دانشجویی مزار شهدا را قطعه‌ای از بهشت دانست و افزود: دانشجویان پس از 40 روز استعانت از سالار شهیدان و با قرائت زیارت عاشورا، خود را برای میهمانی شهدا آماده ساخته‌اند.

زمانی با اشاره به حضور بی نظیر دانشجویان و مسئولین دانشگاه در اختتامیه این طرح گفت: دانشگاه تربیت معلم از هر جهت آماده میزبانی شهدا است.
 
وی در ادامه افزود: ورود پرچم قمر بنی هاشم (ع) در این مراسم حال و هوایی را در بین  عاشقان شهادت بخشید و دانشجویان با شعار "حسین حسین شعار ما، شهادت افتخار ما" رهپویی خود را از شهدا اعلام داشتند.

سخنگوی کمیته دانشجویی تدفین شهدای گمنام دانشگاه تربیت معلم از ادامه فعالیت‌های این کمیته جهت آماده سازی زیر ساخت‌های تدفین شهدا خبر داد و گفت: همه مسولین و دانشجویان دانشگاه تربیت معلم برای زودتر برگزار کردن تدفین چشم انتظار هستند.

  • نیم نگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی