نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

دستشویی پارک

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۴۵ ق.ظ
دوست دوست من می گفت:
تو دستشویی پارک بودم که دیدم یکی داره در میزنه..... بعد از 10 ثانیه گفت : سلام چطوری؟



منم خجالت زده گفتم: خوبم مرسی!

گفت: چیکار میکنی؟

گفتم:آدم اینجا چیکار میکنه؟!؟

دوباره گفت :میتونم الان بیام اونجا؟

... ... ... عصبانی شدم گفتم:نه هنوز خودم کار دارم

یهو دیدم داره میگه:"من بعدا بهت زنگ میزنم. الان یه دیونه ای تو دسشویی داره جواب سوالای منو میده


  • نیم نگاه

نظرات  (۴)

سلام دوست عزیزبرای سفارش بنر و لوگوی اختصاصی رایگان به ما سر بزنید و مشخصات خودتون و مشخصات لوگو و بنرتون رو در قسمت نظرات به طور کامل وارد کنیدتا لوگو و بنر رایگان برای وبلاگتان را طراحی نموده و در اختیارتان قرار دهیم::باتشکر::گروه طراحی اسامیر http://asamir.blogsky.com::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
واقعا دوست دستت بوده؟؟؟؟؟؟
خودت نبودی.؟
فکر میکردم فقط روزهای من است که این وقت شب طول میکشد!
به خدا خیلی خندیدم دستت درد نکنه بعد از یه روز سخت یکم با حرفای شما خندیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی