نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

benz

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۳۲ ب.ظ
یه پسری که ماشین benz داره میره سره قرار با نامزدش!
پسر:عزیزم من یه چیزیو بهت دروغ گفتم و الان میخوام بهت راستشو بگم!
دختر:چیو دروغ گفتی؟ پسر:من ازدواج کردم و ۳ تا بچه دارم!
دختر : اوه بابا ترسوندی منو، فک کردم میخوای بگی benz مالِ خودت نیست!

  • نیم نگاه

نظرات  (۱)

دهنت سرویس..

من همیشه وبلاگت رو می خونم شاد میشم بعد میرم دنبال کارای دیگم تو اینترنت..

اگه نظر نمیذارم از تنبلی خودمه..

ممنون..

به ما هم سر بزن..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی