نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

نباید استعفای آیت الله جوادی آملی را بزرگ کنید"

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۸۸، ۰۴:۳۰ ب.ظ

مدیر حوزه های علمیه کشور درباره کناره گیری حضرت آیت الله

 جوادی آملی از اقامه نماز جمعه توضیحاتی داد.

مدیر حوزه های علمیه کشور درباره کناره گیری حضرت آیت الله جوادی آملی از اقامه نماز جمعه توضیحاتی داد.

آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه کشور و نائب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز گذشته در خصوص کناره گیری آیت الله جوادی آملی از منصب امامت جمعه قم گفت: ایشان عذری دارند و نباید اینگونه مسائل را بزرگ کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به کسالت حضرت آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: ما برای شرکت در جلسه ای از ایشان دعوت کردیم، تشریف آوردند و به من گفتند: من چهار تا قرص خوردم تا توانستم بیایم این صحبت را بکنم و روز بعدش هم نتوانستم در نماز جمعه شرکت کنم.

وی تصریح کرد: بالاخره آیت الله جوادی کسالت دارند و اینها مساله بسیار طبیعی است و نباید آن را بزرگ کرد.
  • نیم نگاه

نظرات  (۳)

حسین چه عکس اجق وجقی گذاشتی.
  • دوباره محرمانه
  • من هم خوشحال شدم که با شما آشنا شدم و شدیم
    مطالب خوب و واقعا مورد استفاده ای دارید
    بازهم ممنون
    یاعلی
    آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
    حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
    بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
    چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی