نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

۳ مطلب در شهریور ۱۳۸۹ ثبت شده است

۲۲
شهریور
باز هم شاهد آن بودیم که مدعیان دروغین حقوق بشر، نقاب از چهره ی ننگین خود برداشته اند. در حالی که وقیحانه کتاب مقدس بیش از یک میلیارد از مردم دنیا به آتش کشیده شد هیچ یک از سازمان ها و مجامع داعیع دار حقوق بشر کاری در خور توجه انجام نداده اند. و این بار مثل همیشه متوجه می شویم که در چارچوب دیدگاه سازمان هایی مانند سازمان ملل، بشر را من و تو ایرانی محسوب نکرده اند. بشر آن کسانی می بینند که دارای قدرت یا ثروتند حتی اگر در اقلیت مطلق باشند. و اینجاست که متوجه می شویم همچین سازمانهایی را برای توجیه اعمال کثیف خود به راه انداختند.

حتی مردم آمریکا هم در این چارچوب بشر محسوب نمی شوند و اگر می بینید که گاها به ظاهر از حقوق مردم آمریکا صحبت به میان می آید برای آنست که حقوق ثروتمندان و یا قدرتمندان جهان با آنها گره خورده. باید توجه داشته باشیم که لزوما این گروه قلیل آمریکایی نیستند.

...........................................................................................................................................

خیلی محدود می توانم توضیح دهم. گروهی که در بالا از آنها با عنوان قدرتمندان و ثروتمندان نام بردم. همان چیزی است که به فراماسونری معروفند و برای توضیح فراماسونری حدود ۵۰۰ صفحه لازم است. اما این را بدانید که این گروه ابتدا در انگلیس بودند و بعد ها به آمریکا رفتند.

این گروه دین خاصی ندارند و اکثر سیاستمداران دنیا عضو این گروه بودند. از بین رییس جمهوران آمریکا تنها یک نفر عضو این تشکیلات نبوده است. اون رو هم در دوره اول ریاست کشتند.

فراماسونری با صهیونیست فرق آنچنانی ندارند و می توان آن ها را به جای هم به کار برد. در واقع یک رابطه پدر و فرزندی یا چیزی شبیه نظریه و عمل بین آنها حاکم است.

۱- رییس جمهوران آمریکا فراماسونرند

۲- فراماسونر ها صهیونیستند.

نتیجه :

رییس جمهوران آمریکا صهیونیستند.

 اینجاست که می توان فهمید چرا آمریکایی ها از اسراییل حمایت می کنند.

اینجاست که می توان فهمید چرا در سناریوی ۱۱ ستامبر هیچ یهودی ای در برج ها نبوده است


 

اگر مطابق شکل ، اسکناس‌های 5 ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری را مطابق الگو (تقریبا شبیه موشک) تا بزنید ، نخست (شماره یک) در ۵ دلاری دو برج سالم را مشاهده می کنید ، در ۱۰ دلاری (شماره ۲) نوک برج ها آتش می گیرد ، در ۲۰ دلاری (شماره ۳) آتش گسترش بیشتری پیدا کرده و پایین‌تر آمده و نهایتآ در ۵۰ دلاری (شماره ۴) هردو برج فرو می ریزند و در اسکناس صد دلاری (شماره ۵) ، فقط دود حاصل از سوختن آنهاست که دیده می‌شود.

  • نیم نگاه
۱۱
شهریور
۱- فردا روزی است که بنیان گذار انقلای اسلامی آن را روز قدس نامیدند، زمانی که هیچ کس به فکر این بندگان مظلوم خدا نبود و تنها نام گذاری این روز سبب شد که مسئله فلسطین نه تنها از یاد برود بلکه هر سال زنده تر و پویا تر دنبال شود.

۲- فلسطینی ها از چند جهت مظلوم واقع شدند.

  ۱-۲. هم نژادهایشان که اعراب باشند هیچ حمایتی از آنها نمی کنند. نمونه؛ همین مصری ها که نه تنها اقدامی در جهت حمایت از فلسطین انجام ندادند بلکه با بستن گذرگاه رفح از رساندن کمک های پزشکی هم جلوگیری کردند.

 ۲ -۲. وضع کشورهای آمریکایی و اروپایی هم که معلوم است. یک ندا آقا سلطان در ایران می میرد و صد ها فیلم و برنامه برای حمایت از آن ساخته می شود اما جای هیچ خبری از صدها پدر، مادر و کودک فلسطینی در برنامه هایشان نیست. و فلسطینی ها در تعریف آنها بشر محسوب نمی شود که فقط و فقط یک بیانیه بدهند چه برسد به قطعنامه در خصوص نقض حقوق بشر. 

  ۳-۲. وگروهی که به تازگی در ایران اعلام موجودیت کردند. در تنها کشوری که به طور جد از این مظلومان همیشگی تاریخ حمایت می کند. گروهی که جنبش سبز نامیدنشان. و نکته اینجاست که امثال آقای موسوی و کروبی امسال به یاد حمایت از فلسطین افتادند و چه دیر است. کلا جنبش سبز دیر یادشان می افتد. مثال دیگر محتشمی پور (رییس صیانت از آرای موسوی) چه دیر گفت تقلب دروغ بوده. و سید حسن خمینی چه دیر گفت رهبری ستون انقلاب است و به یاد حمایت از رهبری افتاد.

تنها چیزی که باید بگویم اینسنت که مسئله ی فلسطین نباید سیاسی شود. چرا که هر کس در هر جای دنیا (حتی اگر دین هم نداشته باشد ولی آزاده باشد) حمایت از فلسطین را تایید می کند و قدمی در راه آن بر می دارد حتی اگر در حد یک راهپیمایی باشد.

  • نیم نگاه
۰۶
شهریور
یک نفر را مثل آقاى خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بناى قلبى اش بر این باشد

که به این ملت خدمت کند، پیدا نمى کنـید، ایشان را من سالهاى طولانى مى شناسم،.»

 امام خمینى «قدس سره»


سال 68 برخی افراد خطاب به آیت الله بهجت گفتند:
آقای خامنه ای برای رهبر شدن جوان است!
ایشان در جواب فرمودند: "همان یکبار که عمر و عثمان گفتند علی (علیه السلام ) برای رهبری جوان است برای هفت پشتمان کافیست."


http://masir.blogfa.com/ منبع وبلاگ دوست عزیزم میکاییل

  • نیم نگاه