نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۱ ثبت شده است

۲۹
ارديبهشت
پیشنهاد می کنیم از این پس تورم را به جای سالانه و یا ماهانه، روزانه حساب کنید. آقای رییس جمهور نگران نشوید راه حل های دیگری هم دارم که در ادامه به آن می پردازم قبلا از آن اجازه می خواهم کمی از خوابگاه دانشگاه تربیت معلم ( خوارزمی فعلی) برایتان شرح دهم.

سه سال از عمرم را در خوابگاه دانشگاه خوارزمی گذرانده ام. 

سال اول سال خوبی و خوش و خرمی بود و در کل خوش می گذشت. شبها دور هم دلستری، نوشابه ای ، هندوانه ای به هر حال چیزی می زدیم.

سال دوم مصادف با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها شد و ما خوشحال!!! که چرخ های پیشرفت کشور به راه افتاد. همزمان با اجرای طرح، روز به روز بر قیمت ها افزوده می شد اما ما هنوز به عمق فاجعه پی نبرده بودیم و بعضیمان همزمان با گرفتن یارانه از سرپرست خانواده لبخند رضایت را لب خود می نشاندیم. کم کم با موفقیت طرح بر چسب هایی با عنوان این که " لطفا به اتاق وارد نشوید حتی شما دوست عزیز" یا  " اینجا بوفه نیست" بر روی اتاق ها نصب می شد. کم کم بساط رفاقت ها جمع می شد و کسی به کسی تعارف نمی زد و دیگر میهمان معنای خاصی نداشت و داشت یادمان می رفت ما ایرانی معروف به میهمان نوازی هستیم

سال سوم....


  • نیم نگاه
۲۷
ارديبهشت
رفتم از عابربانک دانشگاه پول بگیریم میگه : وجه نقد موجود نیست.
بعد مینویسه درخواست دیگری دارید؟


آره 4 تا جوک بگو بخندیم !!
  • نیم نگاه
۲۴
ارديبهشت
اندر خاطرات رفقا:

دوستم زنگ زده خونمون ... تلفن بیسیم رو برداشتم رفتم رو بالکن سمت خیابون که ماشین زیاد رد میشه... مغزم کلا هنگ کرده بود ... بهم گفت هستی خونه دیگه بیام امانتی رو ازت بگیرم؟ ...
نمیدونم چه فکری کردم یهو ... با اطمینان گفتم : " نه بابا از صبح بیرونم ... امروزم همه جا ترافیکه فکر نکنم برسم !!!!!
دوستم ... :O
من ... ;|
میگه مرتیکه من زنگ زدم خونه ات ... :-%
من ... :((((

  • نیم نگاه
۰۸
ارديبهشت

ایام فاطمیه را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم بنده را از دعای خویش محروم ندارید.

مولایم علی این گونه فرمود:


شنیده ام سپاه شام خلخال از پای یک زن یهودی کشیده اند،اگر کسی این را بشنود و از غصه بمیرد نباید ملامت شود.

و یا در جای دیگر این گونه نقل شده است

اگر مسلمانی از شنیدن خبر غارت یک زن یهودی که تحت حمایت حکومت اسلامی است، بمیرد، پیش من نه تنها سزاوار ملامت نیست، که شایسته تکریم و اجر، است".


حال من از دوستان خودم این سوال را دارم با وجود عقد قرارداد بین تهیه کننده ی " گشت ارشاد" و برخی سینماهای کشور، به خصوص سینماهای مربوط حوزه هنری و شهرداری، مسولین این دو نهاد چگونه به خود اجازه ی توقف اکران این فیلم را برخلاف قانون به خود دادند.

اگر قانون فصل الخطاب است و همه ما باید به رعایت قانون پایبند باشیم که باید باشیم، چرا فریادمان بلند نشد و داد برنیاوردیم وا قانونا!!!

بنده به محتوای فیلم کاری ندارم اما سوالم اینست مگر مرجع تایید محتوای فیلم ها جوانان انصار حزب اللهند؟ همان طور که قانون اجازه داده است آنها تجمع کنند و انتقاد خود را نسبت به محتوای فیلم ابراز دارند همان طور هم این حق را باید برای دست اندرکاران فیلم گشت ارشاد قائل شویم که وقتی تمام روند قانونی پخش فیلم را طی کرده اند، با برخورد سلیقگی مسولین و ائمه ی جمعه مواجه نشوند.

حرفم اینست، اگر هر کسی انتقادی نسبت به فیلم گشت ارشاد دارد نباید خود سرانه فشارهای خود را به هر کسی، برای توقیف پخش فیلم وارد نماید و باید با مسول مربوطه رایزنی های خود را انجام دهد اگر شد که شد اگر نشد خود را ملزم به قانون نماید. اینطور صحیح نیست عده ای بر خلاف مجرای قانونی خود از سمت و جایگاهشان سو استفاده نمایند و سلقه ی خود را تثبیت نمایند.

و در آخر برای پخش یک فیلم مراحل زیر را باید طی شود.

صدور پروانه ی ساخت، نظارت بر روند تولید، مجوز نمایش و همه ی این سه، در بازی های اداری ما و در بهترین حالت یعنی یک سال. 

عمر یک انسان برای بنده که با ارزش است شما را نمی دانم.!!!



  • نیم نگاه