نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها
لاریجانی در نماز جمعه اهل سنت گنبد:
شگردهای جدیدی برای تفرقه شیعه و سنی در منطقه بوجود آمده است

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس با بیان اینکه در منطقه شگردهایی برای تخریب وحدت اهل تسنن و تشیع بوجود آمده است،گفت: امریکاییها به دنبال تحریک اهل تسنن و تشیع هستند که باید نسبت به این شیطنت‌ها هوشیار بود.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز جمعه با حضور در نماز جمعه اهل تسنن شهرستان گنبد استان گلستان سخنانی در خصوص وحدت بین اهل تسنن و تشیع ایراد کرد.
وی با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی ایران، مذاهب و اقوام مختلف در کنار هم برادرانه زندگی می‌کنند گفت: این امر نشان دهنده قوت نظام اسلامی و آگاهی عمومی کشور است.
لاریجانی با بیان اینکه وحدت بین تشیع و اهل تسنن سیره و مسلک امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: برخلاف این امر جریانات و افرادی در منطقه هستند که بین شیعه و سنی اختلاف می‌اندازند بویژه امریکاییها که به دنبال تحریک اهل تسنن و تشیع هستند و باید نسبت به این شیطنت‌ها هوشیار بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: راهی که انقلاب اسلامی دنبال می‌کرد وحدت بین اهل تشیع و تسنن بود اما برخلاف این امر در منطقه شگردهایی بوجود آمده است که به دنبال تخریب وحدت اهل تسنن و تشیع هستند.
وی ایده وحدت بین شیعه و سنی را مهمترین ثمره انقلاب خواند و افزود: باید مسلمانان بجای مسائل فردی با وحدت خود در مقابل شیطنت جریانات در منطقه بایستند اگرچه نظام اسلامی در این راه توفیقات زیادی کسب کرده است.
لاریجانی تاکید کرد: اگر امروز ملت ایران درمنطقه سرافراز است به خاطر توجه به شعارهای اصیل انقلاب است که در این امر سایر قوا و دستگاههای کشور تلاش می‌کنند.
لاریجانی در ابتدای سخنان خود با اشاره به منابع سرشار استان گلستان و شهرستان گنبد از مسئولین خواست تا نسبت به اتمام پروژه‌ها در این شهر اقدامات عاجل را انجام دهند.

  • نیم نگاه

نظرات  (۱)

انما المومنون اخوه
خدا لعنت کنه تفرقه اندازای بی پدر ومادر رو البته دشمنای با پدر و مادر هم لعنت کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی