نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

به یک بهانه

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۸۸، ۰۱:۲۴ ق.ظ

   در گشت و گذارم در رابطه با انتخابات و مسایل پیرامون به ادعا هایی بر خوردم که برایم تازگی داشت اما جای هیچ تعجبی نبود. از سرمداراشون که با چسباندن یک تکه کاغذ آمار کس دیگری را دروغ گو می خواند.   و حال طرفدارانی که گاه با عناوین بی طرف و عدالت طلب مطالبی هر چند تند مینویسند و به خیال خود می توانند خواننده هوشیاره خود را به اشتباه بیندازند جای هیچ گلگی نیست.

به قول معروف کنتر که نمی ندازه هر چی می خوای بگو. دروغ بگو بعد بگو برو تحقیق کن و خواننده بی خبر از همه جا پیش خودش فکر می کنه بابا کسی که این ادعا رو می کنه حتما راست می گه. همین طوری بود که زمان انتخابات چارت خانوادگی احمدی نژاد پخش شد و جالب احمدی نژاد 2،3 تا با جناق پیدا کرده بود.

حال نطق سخن من از این جا باز شد که تناقض پشت تناضق. انقدر میگن که خودمونم باورمون شه. که پیش خودمون فکر کنیم راهو اشتباه می ریم. که یادمون نیفته علی(ع) در نهروان مقابل کسانی ایستاد که جای مهر در پیشونی داشتند. به یاد نیاریم همون علی شیر خدا در مقابل زن پیامبر افتاد و فراموش کنیم امام گفت ملاک حال افراده.

 کسانی این اعتقاد دارند به اسم صیانت از آرا و تقلب مردم رو باید به خیابان ها ریخت و این امنیت کشور رو به هم نمی ریزه. . تمام اغتشاشات کار یک عده بسیجی بوده. و پیش خود فکر نمیکنند اگر ندایی کشته شد مقصرش همونیه که با بیرون کشیدن مردم به بهانه تقلب فرصت رو به یک عده سو استفاده گر داد و تنها با این کارش دل bbc و voa را خوشحال کرد و اینها رسانه های بی طرفند و ا  بودجه دریافت می ککند برای بی طرفی( آرش حجازی گفته من گفتگو کردم با رسانه بی طرف) و چه قدر اینها خوبند و باز فراموشی که انگلیس روباه است و آمریکا شیطان بزرگ

و فلسطین و یمن و لبنان و اینها باید از صحنه تاریخ فراموش شوند نه اسراییل. و اگر دست کمک مسلمانی که در خط مقدم جبهه است را بفشاریم مایه ننگ ماست نه طرفداری بوش از ما (اصلاح طلبان خط مقدم ما در ایران هستند) و بسیجی واقعی همت بود وباکری.

و ندا شما بگید در یک جای خلوت کشته شد به گفته نامزدش یا در کارگر شمالی در میان اعتراضات . و کی کشتش. من نمی گم آرش حجازی میگه مردم گرفتنش اما ولش کردند چراشم خودش نمی دونه. البته می گه کارتشو گرفتنو ولش کردنش. اما کو اون کارت بازم خبر نداشت نمی دونست. 

و ادامه دارد...

 

  • نیم نگاه

نظرات  (۷)

خوب بود
سلام ما رو هم لینک کن
یا علی
بابا ایول تو دیگه کی هستی؟ دست هرچی انسان اگاه رو بستی بابا بسته دیگه چه قدر به فکر اگاهی دانشجو هستی؟ دمت جیز
مارو هم لینک کن تا با این کارت به اسلام و مسلمین خدمت بزرگی کرده باشی
دوست عزیز خیلی خوبه که در جهت آگاه سازی افکار حرکت میکنی اما توجه به این موضوع بسیار مهمه که سخنات بر پایه مستندات باشه به قول بعضیا( حاج آقا) اگه بر عکس این باشه مشکل شرعی داره .
  • مدیر وبلاگ
  • مطمن باشید
    سلام از وبلاگ زیباتون استفاده کردم و شما رو لینک کردم اگه دوست داشتین منو با نام امام رضا و هرچی بخوای لینک کن.بات تشکر
    آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
    حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
    بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
    چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی