نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

به یک بهانه

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۸۸، ۰۶:۴۴ ب.ظ
در ادامه ی درد و دلم با تو و شاید خدا دلم گرفت برای مرگ یک دختر . دختری به نام ندا. کسانی قاتل آن را نیروهای انتظامی و شاید بسیجی می دانند. اما من خلاف این فکر می کنم. شاید به یاد کسی بیفتم که گفت درخت اصلاحات خون می خواهد بی خبر از آن که خون دامن آدم را می گیرد و همین خون باعث خشکیده شدن درختشان گردید.

به بهانه انتخابات َبا احساسات من و تو جوان بازی کردند و به خیابان کشیدند من و تو را.  وعاقبت معذرت خواستند(حجاریان عطریان فر و ابطحی...) اما ما ماندیم با یه دنیا فکر اگر نظرشان درست بود چرا خود خون ندادند و پای آرمانشان نایستادند و نکند من تو وسیله ای بودیم برای رسیدن عده ای به هدف؟ و شاید خودشان می دانستند دروغ می گفتند و تغلب بهانه ای بود برای ارضای حس قدرتشان

و در این بین متوجه شدیم خط مقدم آمریکا هستیم یا بهتر بگم هستند چون من که دیگر با بازی با کلماتی مانند اصلاح طلب حق گرا و شبیه اینها به اشتباه نمی یفتم. و چی بگم که امروز باید با بصیرت بود و در زیر فشا روانی سخت و شاید غیر ممکن باشد. اما فقط غیر ممکن غیر ممکنه.

  • نیم نگاه

نظرات  (۴)

barekallah pesaram.khube hamintor edame bedeh.faghat say kon hadeaghal haftehei yekbar matlab az khodat benevisi ke ghalamat ravun shavad va in ra bedan ke eslam be shoma kheili niaz darad va chashme omid agha be shoma javanan ast.enshaallah say kon baraye eslam khedmatkoni va na eslam baraye to.eltemase doa
  • عربده انتقاد
  • میخواستم ببینم که با تبادل لینک موافقید یا خیر..
    نظر خودتون هم حتما علام کنید!
    با تشکر
  • مستر رستمی
  • خیلی ممنون برادر من که منو راهنمایی کردی اما حالا دیگه دیره باید با داداشه دعوا کنم
    باید کتم بخورم از مدرسه که رفتم خونه لینکت می کنم باشه من الآن تو مدرسه هستم
    آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
    حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
    بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
    چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی