نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

* صُمٌّ بُکْمٌ عُمْی فَهُمْ لَا یعقلون

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۸۸، ۰۳:۳۴ ب.ظ

من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم

من از ابتدا قصدم توهین نبوده و نیست اما بعضی از دوستان سبز ما حتی زحمت خواندن مطالب رو به خودشان نمی دهند. جواب خیلی از سوال هایی که در قسمت نظرات بیان کردند در خود همان متن هست. جدا از آن بعضی از مطالب روشن است و فقط نیاز دارد کمی با چشم باز به آن نگریست. این که موسوی خودش رو خط امامی می خواند اما با منتظری نامه نگاری میکرد روشن نیست.(مگر امام رابطه با آقای منتظری را شدیدا رد نکرده بود؟) این که امام گفت پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد و آقای موسوی این کار را نکرده روشن نیست . این صحبت های آقای موسوی جز نفاق و عوام فریبی چه معنایی می تواند داشته باشد؟!!!

شما به ما بگید کجا امام یا شهیدان نه غزه نه لبنان می گفتند؟  کجا اسلام گفته به برادر مسلمان خود که در خط مقدم جبهه حق و باطل است کمک نکنید؟. حتما منتظری ها و کروبی ها. که این حرف ها را تایید میکنند آخوند واقعی هستند و آقایان نوری همدانی آقای جوادی آملی آقای حسن زاده آملی و.. بقیه عظام استغفرالله کشکند؟ بابا چشمتو باز کن ببین

 حتما ما خط مقدم شیطان بزرگیم( بوش: اصلاحات خط مقدم ماست در ایران)

فکر کنم معلومه آقای موسوی دروغ گوست یانه؟

این تناقضات را جواب دهید!!!!

در مورد امام ما هیچ وقت ادعای معصومیت ایشان را نداشتیم. اما یادمان نرود امام. کسی  است که توانست بر خلاف تمایلات قدرتهای بزرگ دولت و نظام تشکیل دهد. کسی که توانست در هشت سال دفاع مقدس کشور ما را در مقابل پنجاه و دو کشور دنیا اداره کند . امام کسیست که هنوز  سالها بعد از فوتش در میان آحاد مردم جا دارد و افرادی خود را خط امامی می خوانند برای آن که بتوانند دل مردم را بدست بیاورند هر چند شاهد نفاق آنها هستیم و می بینیم بر خلاف نصایح آن حضرت عمل می کنند.

حال این چنین فردی قائم مقام خود را برکنار میکند. حداقل کاری که می توان  کرد اینست که کمی فکر کنیم چرا بر کنار شد. ؟!!! جدا از آنست که معلوم شده بود برای امام.که حداقل منتظری آدم ساده لوحیست و صلاحیت رهبری را ندارد. صرف دانایی فقهی دلیل نمیشود که کسی آدم خوبی باشد و با توجه به داناییش عمل کند. مگر همه ی ما نمیدانیم باید نماز بخوانیم. نباید دروغ بگوییم؟ پس چرا می گیم .؟ پس چرا عمل نمی کنیم؟ آیا صرف دانایی کافیست!!!؟

 

  • نیم نگاه

نظرات  (۲۴)

لبیک یا حسین ....
لبیک یا خامنه ای....

کارت 20 رفیق
بازم سلام فکر میکنی مردم بیدفا نباید از خودشون دفا کنند تو واقا چی فکر میکنی اونا احمدی نژادو درک کردن فهمیدنش آره اونایی که سهمیه دارن بسیج رزمندگی ایثارگری کوف هر چیزی بله بایدم بگن به به ولی 70%مردم که یکی اینا هم ندارن باید بگن به به؟جدا تو خودت جیره خور این مملکت هستی یا نه بینیو بینوالله من مسلمونم برادرم خواهرم حرف حقیقت بزنه بزنن تو دهنش جلوشون وایمیسم.ولی بد کردن بد.هرکی این صحنه های قتل میبینه اشک میریزه اشک میفهمی به خدا اگه بفهمی دلت خوشه همین.بازم میگم بحث بامن یا من با تو هیچ فایده ایی نداره نه تو کوتاه میای نه من پس بیخیال آقا یا خانم ناشناس.بیشتری مردی.یه روزی میفهمی چی بودن اونوقت اگه من زنده بودم هنوز وبلاگ آپ میشه بیا بم بگو مرد باشو بگو.اگه هم کشتنمون خوب یه دنیای دیگه هم هست.
موفق باشی دوست عزیز.
سلام.ممنون از نظرتون.خوب راستش وبتون در نوع خودش خوبه.ولی با عرض معذرت باید بگم من زیاد دنبال این نوع مطالب نیستم.
موفق باشید...
هم غزه هم لبنان
جانم فدای ایران

فکر کن ببین چی گفتتتم
  • نیم نگاه
  • سلام به همه نظر خونها بله بسیجی ها سهمیه دارند اما دو نکته
    1) بعضی سهمیه مال بسیج نیست و به اون ها می چسبونن
    2) من به عنوان کسی که سالها در بسیجم باید بگم اکثر این سهمیه ها را بسیجی های زورد گذر دریافت می کنند. کسانی که برای یک سهمیه می آیند و بعد می روند
    کسانی که تفکر بسیجی ندارند خودمن تا حالا از یک سهمیه بسیج استفاده نکردم
  • دو دیگر دانشجوی IT
  • منم عارضم خدمتتون که تا همین اواخر بسیجی نبودم ولی وقتی دیدم بسیجیا چه جوری بعضیا رو سوزوندن رفتم و بعد سالها دوباره بسیجی شدم که بترکه هر کی دشمن بسیجه
    سلام از این که به وبلاگم سر زدین و نظرتون رو گذاشتین ممنون...
    با سر زدن به بلاگتون متوجه شدم حداقل در مطالبی که مینویسین ما دیدگاه ها و عقاید مشترکی نداریم...
    باز هم از نظرتون ممنون
  • غریب آشنا
  • سلام وبا اجازه از محضر دانشجوی...
    به میلاد:میدونید مشکل ما چیه؟؟؟ اینه که اگه راجع به موضوعی نظری میدیم حتما باید ثابتش کنیم و به درست و غلطش کاری نداریم وفقط باید ثابت شه.بهتر نیست گاهی بدور از تعصب وغرض کمی روی نظر دیگران هم تامل کنیم شاید در بخشهایی ما اشتباه می کنیم.نباید فقط به شنیده ها اکتفا کرد.بعضی برای رسیدن به اغراضشون با شایعه سازی احساسات دیگران رو تحت الشعاع قرار میدن وسعی میکنن در اذهانشون رسوخ کنن تاپیشقراول داشته باشند و خودشان در فضای امن بتوانند به اهدافشون برسن.
    چشم دل باز کن که جان بینی
    آنچه نادیدنی است آن بینی
    با این عکس احمقانه تون نشون میده چقدر شعور پایینی دارید
  • نیم نگاه
  • توهین کار کسانی است که حرفی برا گفتن ندارند. اگه انسان حرفی میزنه منطقی و انسانیش اینه که به درستی و غلطیش فکر کنه. بعد باید بتونه اثبات کنه. منو یاده 72 کشتتون انداختید
    خیلی خوشحال می شم اگه به بلاگم سر بزنین و نظراتتون و داشته باشم...من هم وبلاگ شما رو خواهم دید و بیشتر با عقایدتون آشنا خواهم شد...ولی به نظر من بردن نام بلاگتون در لیست دوستان از نظر من یعنی تایید گفته هاتون و معرفی شما به عنوان شخصی هم نظز به دیگران...
    حضورتون در بلاگم را صمیمانه پاس می دارم
  • غریب آشنا
  • به میلاد:
    دوست عزیز گاهی افراد فکر میکنن به دلیل داشتن کمی سواد اگه خلاف جهت مردم حرکت کنن یعنی اینکه اونا روشنفکرن.غافل از اینکه همین سواد گاهی حجابی ست برای درست فهمیدن.تا به حال در طی این مدت از خودتون نپرسیدین چرا اینهمه مردم راهپیمایی میکنن و از آرمانهایی که براش کشته داده شده دفاع میکنن؟؟حتما شما هم موافقید که همه ی اینا جیره خور نیستن ویا همه بیسواد و مردم عامی نیستن.یعنی همه ی این افراد در اشتباهند؟کمی تعصب را کنار بذارید اونوقت متوجه خواهید شد که چرا تا حال حرف مردم رو نمی فهمیدید.موفق باشید.
    سلام . وبلاگ زیبائی داری اگه با تبادل لینک موافقی مارو لینک کن و به ما سر بزن ما منتظریتیم .
    گروه هکر های کلاه صورتی آشیانه
    خدا خیرت بده.
  • نیم نگاه
  • اشتباه شما اینه که فکر میکنید مردم خودتونید . از این توهم بیاین . هر چی دلیل بیارمو بریز دور یک روز بیا خوابگاه تا بفهمی تغلب شده تا بفهمی یک سری آدم حاضرند جوون برا احمدی نژاد بدند. چرا چون بهشون خدمت کرده. فقط بیا خوابگاه من در خدمتم
    سلام

    لینک شدید با افتخار

    من را لینک کردی که کردی اگه لینک نکردی هم ناراحت نمیشم چون مجبورم چندوقت یک بار وبلاگ عوض کنم
  • صادق آصفی
  • دوست کمی تا قسمتی عزیز!
    شمایی که با بانیان و رنج کشیدگان این انقلاب چنین می کنید با ما که نه انقلاب را دیده ایم و نه سال های اول جنگ را چه میکنید؟
    منطق شما اینقدر پایین است که بانیان انقلاب را با "لبیک یا اسرائیل" به سخره می گیرید؟
    شمایی که می دانم از موج سبز می خواهید به دامان شما برگردیم!ما نیز از شما می خواهیم لااقل دفاع می کنید از عقیده تان توهین نکنید..
    حکایت ما و شما شده حکایت "ادب از که آموختی..."
    به ولله که یا دیدن حرکات شما به خودم و سبز بودنم می بالم..
    و ایمانم به سبز بودنم بیشتر و بیشتر می شود..
    چه که توهین نمی کنم..
    به سخره نمی گیریم..
    فقط بدان:سبزیم و نوار سبز را وا نکنیم..
    اما سبز پاره نمی کند...آتش نمی زند..توهین نمی کند..
    چه که ان ها را سبز نمی دانم...
    آنها خاکستری اند...سیاهند....آن ها...
    سعی کن با بصیرت بشی.
  • نیم نگاه
  • و آقای موسوی خود را خط امامی می خواند. امام فرمودند ملاک حال افرادست . قربون امام برم که اینها رو میدیدند که کسانی داعیه داره امام میشند که جز یک خاطره چیزی در توشه یشان نیست
    سلام
    اول ممنون به وبلاگم سر زدی
    دوم منهم مثل شما فکرم انقلابی هست انشا الله عملم هم انقلابی باشه
    سوم آقای منتطری با خداست که توبه کرده یا نه و فقط خدا میدونه ما نمیتونیم نظر بدیم و تو کار خدا دخالت کنیم انشا الله خدا از خطاهاش بگذره
    چهارم اونا فکر کردن که با طرفندی که ملت انقلاب کردند و جمهوری اسلامی تشکیل شد میتونن از همون طرفند استفاده کنند و بر علیه جمهوری اسلامی قیام کنند که کور خوندن به قول رهبر در نماز جمعه احمقا فکر کردن اینجا گرجستانه
    و .....
    وسلام
    سلام بر دانشجوی با بصیرت کشور من!!!!!!!!!!!
    با افتخار می گم که از آشنایی با شما خوشحالم و امیدوارم که بصیرتی که مد نظرتونه بیشتر در من ایجاد بشه. دوست عزیز این حرفها و تهمت ها به بسیج و بسیجی ناشی از عدم بصیرت است و من با افتخار می گم که من یک بسیجی ام بسیجی پیرو خط امام و شهدا و حضرت آقا خامنه ای. با تبادل لینک موافقم. تا اینجا که مطالعه کردم کاملا با شما موافقم
    التماس دعا
    سلام دوست عزیز چند
    سید علی دست به کار شد با یک سنرانی تقریبا همه چیز تموم شد آخر سخن رانی یه حرفایی زد که دل همه رو به درد آورد واشک همه جاری شد همه دوستش داشتن واسش درود میفرستادن وای که چه روزی بود سید علی گریه کرد خیلی ها گریه کردند ولی مگه اجنبی بیکار می نشست همش کاسه داغ تر از آش و مردمی که حالا معلوم بود سید علی رو دوست ندارن وای چه وقایعی به سید علی فحش دادن ولی سید علی گفت به من فحش دادن من بخشیدم عکسشو لگد کردن دیگه دلا داشت خون میشد وای چه شعار هایی غریب اجنبی ((نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران)))) این حرفا ضد پیر جماران بود که گروهی به طرفداری از صحابه او می گفتند دیگه حرمتها شکست تا جایی رسید که عکس پیر جماران را لگد کردند خیلی هاهنوز پیر جماران سید علی رو دوست دارن ولی اون آشوبگر را رو دوست ندارن واسه همین همون عده آشوبگر بنا گذاشتند که سید علی بده ولی می دوستند که دروغ میگن ولی میگفتند و حالا شعاری جدید(((جمهوری ایرانی))) معلوم شد اونا اسلام رو نمی خواستن دوباره میخوان که مملکت بشه مثل قبل از پیر جماران ولی مگه خدای اون شهدای جانبازان و من وتوی مسلمان شیعه میزاره وحالا توی ایرانی بقیه داستانو بنویس همت کن طوری بنویس که خدا راضی بشه دوست عزیز این قسمتی آخرین آپم بود دلم نیومد واسه شما و دوستان نزارم و بگم شما با افتخار لینک شدی
    سلام
    به دوست خوب
    ممنونم از حضورسبزت
    البته سبز حسینی ونه سبز موسوی واحمدی نزاد
    رنگ رنگه.....رنگ که مهم نیست
    مهم دل ادمه
    به قوا پروفسور انه مری شیمل :خداوند با دلهای پاک رابطه داره
    خداوند دلهای پاک رادوستتر داره
    خیلی دلم میخواد راجع به نوشته هات نظربدم
    اما قابل نیستم
    من الان یادگرفتم که حساب کارخودمو با خدام درست کنم
    راستش یا خیلی دیره ویا خیلی زود
    اینه ادمی ...ادمی حسرت سرگردونه واسیر نمیدانمهایش
    من دیگه دوست ندارم حرف بزنم شعار بدهم ویا نصیحت کنم
    شاید به فراست تجربه به این بینش ریده ام
    والبته برای شما هم دعا میکنم وامیدوارم که موفق باشین
    امیدوارم که روزی حقیقت بر همه دلها حکومت کند
    من مسافر سرزمین دلم ....همون مرغ باغ ملکوت نیم از عالم خاک
    چه دل بزرگی خدا افریده واسه ما ادمها
    هرچه هست از دله
    دل بی غل وغش با خدا رابطه داره
    برای اوضاع مملکت هم امیدوارم که همه چی درست بشه من وامثال من هم باید دنبال حقیقت باشن
    راستش نظرمو درمورد شخصیت ها میگم
    به نظر من اسلام را باید از این شخصیتها واحمدی نزادها وموسوی ها جدا کرد
    به قول شهید مطهری...طرفداران حقیقت را با ملاک حقیقت بشناسیم
    ما نباید شخصیت پرستی کنیم
    این روزها حالم از همه این سیاسیون بی دین بهم میخوره...فکر میکنند دارند بر کی حکومت میکنند؟؟؟فکر میکنند دارند با کی میجنگند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    احترام خوبه منم عاشق افکار دکترشریعتیم اما هرگز مقلد کروکورش نیستم
    به قول حسین پناهی:
    نه از عشق ونه از هیچ چیز دیکری
    بیا امروز از خود بگوییم
    که خود از همه چیز مهمتریم
    ...............
    البته این جملات منظورم با شما نبود هاااااا
    همینطوری توی دلم عقده کرده بودند گفتم کمی در دل کنیم همین.
    خب دیگه زیادی نالیدیم وگفتیم
    امیدوارم که در پناه حق حسین باشی در تمام مراحل عمرت
    یا حسین
    یا علی.
    چند سال پیش مادرم به شدت اصرار می کرد که حتما تو بیسج و برنامه هاش شرکت کنم چون یادگار امامه ولی از چند ماهه پیش مدام میگه اگه با بسیجیا بپلکی شیرمو حرامت می کنم به نظر شما دلیلش چیه؟
    جناب دانشجوی با بصیرت ! سلام
    من سالهاست که می شنوم حضرت آیت الله العظمی منتظری ( سلام الله علیه)
    در برابر امام ایستاد و امام او را برکنار کرد
    من دو نکته عرض می کنم اگر واقعا بابصیرت هستید در مورد آن فکرکنید
    1- اولا شما همه اش می گویید شیخ مظلوم ( حضرت آیت الله العظمی منتظری ( سلام الله علیه) در برابر امام ایستاد ولی هیچوقت نمیگویید این ایستادگی چه بود اگر به کسی گفتید شما بد هستی باید جزئیات آن را هم بگویید نه اینکه فقط بگویید بد هستی آنچه مورد یقین است شیخ مظلوم در برابر اعدام کسانی که دادگاه ها جمهوری اسلامی آنها را به چند سال زندان محکوم کرده بود اعتراض کرد و در نامه ای به امام فرمود : اطلاعات شما روی ساواک شاه را سفید کرد ) آیا اعتراض به آن اعدامها گناه بوده است خودت هم میدانی که اگر آن اعدام ها شرعی بود جمهوری اسلامی در برابر اینهمه محکومیت ها در تابستان هر سال یک بار از آن اعدام ها دفاع می کرد
    2- شما گفته مرحوم سید احمد را که در روزنامه جمهوری اسلامی تاریخ 14/1/74 چاپ شده را بخوانید که می گوید ((امام در سال 61 مایل به پایان جنگ بود ولی مسئولین جنگ امام را راضی کردند که ما می توانیم جنگ را ببریم )) اما دیدیم که مسئولین جنگ گزارش های خلافی به امام داده بودند و امام با خوردن جام زهر جنگ را تمام کرد بدون هیچ دستاوردی سوال اینجا هست که آیا اطرافیان امام در مرد شیخ مظلوم هم مثل وقایع جنگ به ایشان گزارش خلاف نداده بودند ؟
    فاعتبروا یا اولی الابصار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی