نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

و موسوی ها هنوز چشم گوششان بستست

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

مشاهده ی عکس در اندازه بزرگتر و کیفیت بهتر

مشاهده ی عکس در اندازه بزرگتر و کیفیت بهتر

مشاهده ی عکس در اندازه بزرگتر و کیفیت بهتر

مشاهده ی عکس در اندازه بزرگتر و کیفیت بهتر

نکته های دیگری در این بیانیه ی ... :

اولاً این بیانیه در ابتدا  روی سایت کلمه نبود، اما از صبح روی جرس منتشر شده بود! در حالی که به نظر می‌رسد جرس بیرون از ایران اداره شود. ثانیاً در صدر آن بسم الرحمن الرحیم است و الله ندارد. ثالثاً جمله منقول از امام خمینی ناشیانه و دروغ است. جمله امام: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود / جمله بیانیه: بکشید ما را،ملت ما نیرومندتر می شود / رابعاً بخش ذکر شده از زیارت عاشورا مغلوط است

به نظر کار موسوی این بار تموم ِ

اون هم به خاطر حذف الله از اول نامه و تحریف زیارت عاشورا و ...

"حتما اطلاع رسانی کنید"

  • نیم نگاه

نظرات  (۲۵)

سلام وبلاگ خوبی داری .......................

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
آپم
آپم
آپم
جا نمونی ها!
منتظرم
سلام خدا خیرتون بده
دستتون درد نکنه
ممنون میشم وب همسنگرتون رو هم یه نیگاهی بندازین
من لینکتون می کنم شما هم اگه خواستین لینک کنید
یا علی
  • خورشیدعالمتاب
  • اتاق گفت و گوی وبلاگ خورشید عالم تاب راه اندازی شد
  • خورشیدعالمتاب
  • درضمن شما لینک شدید
    یعنی چی بیانیه ی دروغین !!!!!!
    یعنی خودشونم به خودشون رحم نکردند؟؟؟
    ممنو میشم ازت اگه یه کم روشنم کنی
  • منتظرالمهدی
  • سلام. مرسی که به من سر زده بودید. خوشحال می شم باز هم منو مشمول لطفتون بکنید.
  • محمد رضا ربیعی زاده
  • سلام دوست عزیز هر کسی اعتقادی داره.
    ممنون که به وبلگ من اومدی .
    سلام
    با بصیرت؟؟
    انصافا یه قول رهبر عزیزمون مشکل خیلی از جوونای ما نداشتن بصیرته.
    توی جامعه ای که بی بصیرتی موج میزنه ،خوبه که شما بازم سعی می کنید بصیرت داشته باشید.
    بختیاری نیام منم خوشحال شدم. بازم بهم سر بزن
    سلام مجدد بر دوست گلم
    خسته نباشی اخوی
    عنوانم رو تغییر دادم.حالا اگه خواستی لینک کن .اگه خواستی.آره وب امیرحسینم با همین اسمه.
    اگه شما هم چیزی به ذهنت میرسه ، بگو تا استفاده کنیم
    یا حسین
    جالبه که در مورد این بیانیه به قول شما الکی و دروغی این همه جنجال به پا شده و ...
    ببینم استاد، فکر نکردی اینها ممکنه غلط تایپی سایت باشه؟ عجیب غریبه واقعا استدلال هات.
  • نیم نگاه
  • این همه غلط امیلایی!!!!!!!!! چرا چشم و گوشتونو باز نمی کنید
    سلام
    ممنون که به ما سر زدید
    وب خیلی خوبی دارید.خدا قوت
    شما لینک شدید لطفا ما رو لینک کنید
    التماس دعا
  • محب مهدی
  • گه نخور
    پاسخ:
    از شما بیشتر از این توقعی نمیره من یک استدلال کردم با مدرک. حتی این هم نمی توانید ببینید. چشم و گوشتان را باز کنید!!!!
    سلم عالی بود ولی میدونی چیه خیلی ها با اینکه میدونن حق با کیه ولی سعی میکنن انکارش کنن دل من از همین آدما شکسته کسایی که به لطف شهدا دارن اینجوری راست راست تو خیابونای این مملکت راه میرن و دانشگاهای این مملکت درس می خونن و به شهدا توهین میکنن و میگن میخواستن نرن و شهید نشن یکی نیست بهشون بگه آخه با مرام اگه نمی رفتن که تو هم میشدی یکی مثل جوونای عراق و افغانستان .
    شرمنده زیاد حرف زدم ولی دلم حسابی پره


    یا علی
    واقعا بهتون تبریک می گم چون تمام سعی شما همینه که واقعیات رو درج کنید !!
    مناسفم براتون که بازیچه دست حکومت و افکارشون شدین
    پاسخ:
    من که بازیچه نیستم شما بازیچه اید که فقط بلدید یک سری صفات رو از بر بگید.. نگاه کن با عکس و مدرک استدلال کردم. اما امان از چشم و گوش بسته های سبزی.
    سلام بر شما دوست عزیز

    خوشجال شدم که به یک هم لهجه آشنا شدم

    حتما شما رو لینک میکنم

    خوب باشین
    سلام و خدا قوت
    جالب توجه بود
  • میلاد (کدلیست)
  • ممنون از اینکه سر زدید
    با "کسی با شما نیست ، باور کنید ! "

    به روزم . لطفآ اطلاع رسانی کنید .
    شاه گناهش همین بود که میگفت آنچه من میگویم نه آنچه ملت می‌خواهد امروز هر کس این منش را تکرار کند کاری مطرود و محکوم را انجام داده است
    ایت الله خامنه ای
    امیدوارم واقعن همون جوری که گفتی با بصیرت باشی.در مورد این مطلب آخر چرا نمیری رو سایتای دیگه؟چرا نمیری از سایت دیگه ای بیانیه رو بخونی و بعد در موردش نظر بدی.من خودم بیانیه رو هنوز نخوندم پس نمی تونم نظر بدم.اما این فقط یه سایته و غلطای توش هم معلومه که تایپیه.اگر هم تایپی نباشه و از روی قصد و غرض باشه موسوی که نمی ت ونه بره تموم سایتا رو چک کنه و بفهمه کجا چی نوشتن.اگر موسوی ننوشته باشه اینو پس چرا تا حالا نگفته که من بیانیه ندادم؟بعدشم تو این خبرو گویا از همین روزنامه ی نوروز درآوردی نه اینکه خودت استدلال کرده باشی.
    گفتم که امیدوارم تو هم آخرش به فحش دادن و انگ بستن نیوفتی.
    سلام حاجی
    حسین شریعتمداری یادداشت جالبی در مورد محسن رضایی تو کیهان گذاشته بخونش
    یا علی
    اشک ها از دیده ها جاری ، سینه ها تنگ، افکار ما عریان، آخر تا به کی تکرار ، عمرها سر رفت، پس کی بیدار ، فریاد زنم خواهان ، اندیشه ها نالان، زمان ما گم شد ،دین، فرهنگ، اصالتها گم شد
    پس کجاینداقبال و سید و عمار ؟؟؟
    13/10/88
    ح.ب. عمآر
    خوشحال میشوم سری بزنید
    www.ammar313.blogfa.com
    سلام

    واقعا" از شما متشکر هستم که این گونه با مدرک و سند به روشنگری می پردازید.

    الهم احفظ و انصر سیدنا و قائدنا سید علی خامنه ای.

    منتظرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی