نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

موسوی و کروبی بی سواد عامل هر چی فساد

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۸۸، ۰۹:۳۰ ب.ظ
7i20kwlqo338j98nw1lm.jpg
  • نیم نگاه

نظرات  (۱۲)

سلام وبلاگ زیبایی دارین من شما رو لینک کردم خوشحال می شم شما هم لینک کنید .
خدا قوت
سلام ممنون خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه مطالب وبتون خیلی پخته و پر محتواست به خصوص پستای سیاسیتون منم با شما هم عقیدم موفق باشین
من مشکلی ندارم..
مرسی
عادت ندارم جایی رونخونده کامنت بذارم
مطالبت رو خوندم
زیاد با سیاست میونه ندارم...پس نظر تخصصی نمیدم


اکستازی لذت به توان بی نهایت
  • کارگروه مرکز
  • در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی، با راه اندازی سایت و وبلاگ برآن شدیم تا قدمی کوچک در راهی بزرگ برداریم. با لینک کردن سایت ما را در این امر خطیر یاری فرمایید.hamandishi.blogfa.com
    hamandishi.net
    سلام.من از سیاست کمی میدونم.اما فکر کنم بهتره کمی از روی احساسات حرف نزنیم.من در هیچ حزبی نیستم اما دوست دارم واقعیت را بهتر بشناسم.شرمنده از اینکه کمی تند رفتم.مرسی از اینکه به وب من سرزدید.راستی اگه بی سواد بودند چرا چند سال نخست وزیر و دیگری یک دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بود؟
    پس مستوان گفت شاید ما از انها بیسواد تر بوده ایم که توی این چند سال انها را دارای پست و مقامی کرده بودیم.
    سلام دانشجوی با بصیرت

    اگر منظورت تبادل لینک هست بگویید با چه اسمی لینکتان کنم .

    با تشکر
    یاعلی
    دسلام داش حسین
    همه موج سبزی ها رو عقشههههههههههههه...............
    سلام ...
  • تارخ احمدی
  • با سلام امیدوارم که سلامت و تندرست باشید
    البته من در وبلاگم راجع به مسائل اخیر انتخابات تحلیل دادم که در مرداد ماه ان را نوشتم اما لازم می دانم که که با توجه به شرایط جدید توضیحی بنویسم تا به نظرم آنچه که منصافه می آید مطرح گردد . من قویا اعتقاد دارم که مسائل انتخاباتی اخیر یک اختلاف درون خانوادگی است و به هیچ وجه ارتباطی با خارج از کشور ندارد و باید میان معترضان و فریب خوردگان خط جدایی کشید .
  • غریب آشنا
  • سلام دوست عزیز
    اونا بی سواد نیستند بلکه عالمان بی عملند و بی بصیرت
    یک ژیشنهاد برای دوستای سبزت:
    نصر من الله و فتح قریب/ چشماتو وا کن ندهندت فریب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی