نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

Title-less

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۳۶ ب.ظ
اعتراض شدید صانعی به اصلی‌ترین رسانه کنونی خود در سال 72
ما نیازی نداریم که بی‌بی‌سی برایمان مرجع معرفی کند

رسانه دولتی انگلیس که امروز اصلی‌ترین رسانه آقای صانعی است و حجم زیادی از جنگ روانی علیه اعلام نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر عدم صلاحیت صانعی برای مرجعیت را برعهده گرفته است، در سال 72 و پس از فوت آیت‌الله گلپایگانی از رسانه‌های مغضوب صانعی بوده است.

به گزارش رجانیوز، بر اسا خبری که روزنامه جمهوری اسلامی در تاریخ 30 آذر 72 و روزنامه کیهان در 2 دی‌ماه همان سال به نقل از صانعی منتشر کرده‌اند، وی معتقد است: باید مراقب مرجع تراشی بیگانگان و ایادی استکبار بود. کسانی که تا دیروز با امام دشمنی می کردند فکر کرده اند می توانند بیایند در این حوزه و قدرتی پیدا کنند و قداست ها و ارزش های امام را از بین ببرند.

صانعی می‌افزاید: کور خوانده اند. مگر از روی جنازه نسل جوان حوزه بگذرند. مگر بنده و امثال بنده در این حوزه بمیریم. هر کسی هم که به آنها کمک کند بد کرده است. هر عالمی که به آنها کمک کند اگر آگاهانه است از عدالت بیرون رفته است و مثل خود گناهکار است مگر دشمنی با امام ساده است؟ دشمنی با امام یعنی دشمنی با اجرای احکام اسلام و لگد کردن خون شهدا... ارزش عالم و فقیه به عمل و ربانی بودنش است نه چیز دیگر. چند تا اصطلاح یاد گرفتن و حفظ کردن که کاری ندارد. مردم اگر دست یک روحانی را می بوسند به خاطر این اصطلاحات نیست... امروز با کلیات گفتم ولی فردا با جزئیات خواهم گفت. اگر دست از فعالیت های گذشته خود برنداشتند و طلاب راه افتادند، گلایه نکنند.

وی همچنین ادامه می‌دهد: ما نیازی نداریم که بی‌بی‌سی برایمان مرجع معرفی کند. ما مرجعی می‌خواهیم که مثل حضرت امام(ره) که با یک فتوا استکبار را بیچاره کرد.

اما در حالی که صادق صبا تحلیلگر بی‌بی‌سی دو سال قبل به قم آمد و به گفته خودش در میان استقبالی گرم با صانعی نیز دیدار و خبر اظهارات وی را نیز منتشر کرد، این رسانه دولت انگلیس، اکنون به رسانه اصلی حامی صانعی تبدیل شده است و به نظر می‌رسد وی مانند سایر معتقدات خود از جمله در زمینه ولایت فقیه، از اظهارنظرهای تند و تیز خود را که تنها به 16 سال قبل باز می‌گردد، برگشته است.

  • نیم نگاه

نظرات  (۲۸)

وبت چقد کامله البته از نظر ظاهر وگرنه من مطالبو نخوندم اخه من از سیاست خوشم نمیاد سیاست مثه یه توپ هست که هر که یه شوت میزنه حالا کی گلش کنه خدا میدونه این تنها ترین حرف سیاسی بود که بلد بودم
شما هر وقت تونستی من یکی رو با دلایل زنده هم نه مرده قانع کنی اونوقت من ده بیست تا که هیچی صدتا موسوی ای برات میارم اینجا.
اگر پول دوای مادرشو داده وظیفه اش بوده آقای محترم.بعدم رییس جمهور نباید پول دوای مامان کسی رو بده یا بیاد مستقیما خرج تعمیر خونه ی کسی رو بده اگه واقعا مرده باید کاری کنه که اون جوون بتونه خودش پول این چیزا رو دربیاره.نه اینکه بدوئه دنبال ماشین آقای احمدی نژاد برای یه لقمه نون.
شما نگران نونی؟ روزی رو خدا می رسونه ولی کی جواب منو میده؟ کی جواب ما رو میده؟ شما بگو من چرا باید تو این سن نگران این باشم که خانوادم به فکر مهاجرت بیفتن؟ شما بگو چرا پدر و مادر من از 8 صبح تا 8 شب باید برن کار کنن و 4 ماه 4 ماه حقوق نگیرن؟ شما بگو چرا ما تو خانواده مون حداقل 4 تا لیسانسه و فوق لیسانسیه بیکار داریم که همه دارن از ایران درمیرن؟ سرمایه ی یه کشور جووناشن . می دونی الان نصف بیشتر جوونا و نو جوونای ما از زندگی بیزار شدن؟
جانم فدای رهبر خالی چه فایده ای داره؟ مهم ندا و سهراب و محسن و محمد و رامین و اشکان و ... بودن که واقعا جونشونو فدای میر حسین و آزادی کردن.
من با تمام وجود عاشق ایرانم و این عشق هم به خاطر میر حسین به وجود اومد. ولی هر چی فکر می کنم می بینم حتی اگه ماهی گیری و صید نهنگ هم یاد بگیرم تو این مملکت به دردم نمی خوره چون اصولا این جا آدم حساب نمیشم.
چون باید بشینم و صدام درنیاد. چون تو مملکتی زندگی میکنم که اجازه بیان عقیده مو ندارم. چون یا از تحصیل محروم میشم یا زندانی.
شما و همفکرانتون نتونستید اینو بفهمید که افراد حتی به قول شما جنبشک سبز که خودتون می دونید بسیار عظیم تر از این حرف هاست هم متعلق به این مملکت هستن و حق زندگی در اون رو دارن.
سلام
انشاءالله همواره با بصیرت .....بصیرت دهی کنی
  • فاطمه محمدی
  • سلام دانشجوی با بصیرت (ان شا’ الله)

    مشخصه که این کار نقاب از چهره افکندن است انها خودشان هم می دانند ولی چه کنیم که دنیا طلبی به آنها روی کرده است.

    در ضمن آمدم برای بازدید از مطلبی خواندنی با عنوان "عبرتهای تاریخی" در "بصیرت بسیجی" دعوتتان کنم.

    امیدوارم پذیرا باشید.
    یا علی
  • مادر سادات
  • سلام!

    ما با مطلب"خـــــــــرمای بهشتی"به روزیم

    ________________________________التماس دعا_______________
  • پدر سادات
  • و علیکم السلام خواهرم
  • نیم نگاه
  • سلام به دوستان
    من که گفتم هر چقدر هم دلیل و برهان بیارم یک سری ها نمی پذیرند. این که جوان های ما مشکل شغل دارند که چیز تازه ای نیست .اما خانوم سونیا ما هم به این آقای موسوی حرفمون همین بود.به ایشون می گفتیم آقای موسوی 20 سال مردم با هزار جور مشکل سر کله می زدند شما کجا بودی؟!!!
  • نیم نگاه
  • شما منظورتوان از آزادی بیان چیست؟ اینکه دروغ تحویل مردم بدید و ذهن ها را مخدوش کنید . نه ما و نه هیچ جای این جور بچه بازی ها نیست.
    اما منظور نقد بله ما داریم . اما نقد شرط داره اونم انصافشه
    ببین نظرتو درمورد این مطلب خوندم اون زمان همه چیز یه جامعه ارمانی بوده اما الان گندشو دراوردین واسههمین هرکه که باهاتون مخالفه میگین نقاب از چهرش دراورده بدبخت
    اونایی که مخالفن و حرفای ما رو باور نمیکنن یه سر به رساله ی اقای صانعی بزنن و خودشون با زیر بنای فکری این مرجع اشنا بشن
    فرد یا گروهی ناشناس با عنوان ""سپاه جمهوری اسلامی ایران"" مشغول کامنت
    گذاری در وبلاگ ها برای دانلود فایلی نامعلوم می باشد.
    این برنامه شامل فایل هایی برای هک، سرقت اطلاعات-ویروسی نمودنو یا...
    است.
    که بر روی سیستم ها تائیر می گذارد.
    اطلاع رسانی کنید.
  • غریب آشنا
  • سلام به سونیای عزیز
    همه ی مشکلاتی که ذکر کردی وجود داره و اینا کار یه سال و دو سال نیست بلکه از مدتها قبل این مشکلات ایجاد شده میدونی چرا؟؟ واسه اینکه اونایی که در راس امور بودن به بهانه ی سازندگی بعد از جنگ سرمایه های مملکتو چاپیدن.میبینی که الان هم ککشون نمی گزه و با اقتدار دارن به امورات خودشون میرسن. اون زمان تا اعتراض میکردیم هزار تا وصله بهمون میچسبوندن و همین چیزایی که امروز میگن میگفتن.ببین عزیزم،حرف ما اینه تا احمدی نژاد اومد پته ی اینا رو رو کرد چه الم شنگه ای به پا شد وچه جوری اوضاع مملکتو به هم ریختن و به فریبکاری پرداختن تا بجای اینکه مردم حقشونو از اونا مطالبه کنن،به فرافکنی پرداختند و با زیرکی میخوان در برن.ما اگه دلسوز این جوونا ومملکتمون هستیم نباید به اختلافات دامن بزنیم.بشین یه کم به عمق ماجرا برو وببین چطور صدای عدالتخواهی رو با یه نمایش خاموش کردند ومردم و انرژیهای مثبتو درگیر کردن.چقد کشور عقب میافته. نه اونا دلسوز من و شما نیستنند بلکه اونا نگران منافع از دست رفتشون هستند.شما که تحصیل کرده ای بنابر این میتونی مسایلو تجزیه و تحلیل کنی. به امید روزی که مردم ما با اتحاد دشمن کور کن به فکر سربلندی وسازندگی کشور باشند.
    موفق باشی عزیزم
    سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و جالبی داری موفق باشی
    مرگ بر ضد ولایت فقیه که ما همیشه پیروزیم
    دوست عزیز بیا به وبلاگم و حتما نظر بده راجع به وبلاگ و یک پیشنهادی است در وبلاگم نوشته ام ان را بخون و نظر و یا پیشنهادت رو بده باشه منتظرم با تشکر سینا
    سلام
    خدا آقای صانعی را به دامان ولایت برگرداند وگرنه نابود بفرماید انشاالله
    به ما سر بزن
    یا علی
  • کانون فضای مجازی و سایبر بسیج دانشجویی
  • " جاذبه خاک به ماندن میخواند و آن عهد باطنی , به رفتن .

    عقل به ماندن میخواند و عشق به رفتن ...

    و این هر دو را خداوند آفریده است ,

    تا وجود انسان , در آوارگی و حیرت میان عقل و عشق معنا شود ...


    ای دل تو چه میکنی ؟ میمانی یا میروی ؟ "

    تو چه میکنی ؟

    تو چه میکنی ؟

    تو چه میکنی ؟
    ***********************************************
    سلام و رحمت خدا...
    با سلام خدمت دوستان عزیز
    اومدیم بگیم کانون فضای مجازی وسایبر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران
    یه طرحی گذاشته به نام از بلاگ تا پلاک
    که این طرح بازدید دانشجویای وبلاگ نویس از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدسه
    به خاطر همین از همه دانشجویای وبلاگ نویس میخوایم تا در این سفر معنوی هم قافله ما بشن.
    تاریخ اعزاممون 29 بهمنه.
    اینم کد لوگوی بالای صفحه ست.
    ازتون ممنون میشیم تا این لوگورو روی وبلاگتون نصب کنید تا همه دوستان از این طرح با خبر بشن.

    >
  • محبان الحسین
  • وبلاگ خوبی دارید التماس دعا
    ما توهین نکردیم رفیق
    افرین به تو پسر درس خون نه خوشم اومد من تو رو تایید مینمایم
    سلام
    نه خسته برادر
    حالم از همتون به هم میخوره
    وبت اصلا به دردی نمیخوره اخه مطلب سیاسی ارزش وقت صرف کردن داره
    آقای موسوی مشاور سیاسی آقای هاشمی (8سال)
    مشاور امور فرهنگی آقای خاتمی (8 سال)
    و رییس فرهنگستان هنر بودن.
    تو این 20 سال اولا که فعالیت سیاسی بی حاشیه هم داشتن.بعدم وقتی بزرگتریم همفکر ایشون یعنی آقای خاتمی در مسند امور بوده نیازی به فعالیت بیشتر نمی دیدن.
    قبول دارم که برای یه سال و دو سال نیست اون مشکلات ولی بعد از انتخابات رشد صعودی پیدا کرد و به سرعت هم داره بیشتر و بیشتر میشه
  • محمد ساسانی
  • سلام و رحمت خدا بر شما
  • غریب آشنا
  • سلام سونیای عزیز
    به نظرت آلان کشور به چی نیاز داره، غیر از آرامش؟؟همین سنگ اندازیها واغتشاشاته که سبب میشه انرژیهای مثبت به جای کار مفید جهت سازندگی به فکر جلوگیری از اغتشاش بشن و اینقد از برنامه عقب بیوفتیم. هیچ کس نمیتونه ادعا کنه همه ی کارا رو بی کم وکاست میتونه انجام بده.بالاخره هر کی یه نقطه قوت وضعفی داره و این مربوط به دولتهای قبلی بطور صرف ویا دولت فعلی نیست .حتی مربوط به ایران وایرانی هم نیست. اما عزیزم توجه کنیم اون چیزی که باعث پیشرفت هر کشوریه اتحاد وهمدلی ودلسوزی هست و اینکه همه تلاش کنن کشور رو به بالاترین سطح از همه جهت برسونن.به نظر شما اگه هی بریزیم تو خیابون ویا اینکه اعتراض کنیم درست میشه؟حتما نه.ما صدای اعتراضمونو به گوش مسیولان رسوندیم بد جوری هم رسوندیم،حالا باید فرصت بدیم ببینیم چه می کنند.ما که با اغتشاشات پی در پی فرصت اجرای هیچ برنامه ای رو نمی دیم و بعد می گیم یه ما توجه نمی کنن.یه لحظه خودمونو در این موقعیت قرار بدیم ببینیم می تونیم با این هجمه اعتراض و دستور کارها رو به روال عادی انجام بدیم.
    ارامش رو شما بهم ریختین
    انقلاب، آزادی ، جمهوری اسلامی،  چیبه سر این شعارها آمد . آیتالله منتظری پدر انقلاب مقدّس  اسلامی فرمودند:
    مسئولین لااقل شجاعت این را داشته باشند که اعلام‏ ‏کنند این حکومت نه جمهوری است و نه اسلامی و هیچ کس هم حق‏ ‏اعتراض و اظهار نظر و انتقاد ندارد
    امیدوارم تا کاملاً دیر نشده‏ ‏مسئولین امر به خود آیند و بیش از این وجهه نظام جمهوری اسلامی را در‏ ‏بین تودههای زجر کشیده و سیلیخورده ایران و در سطح جهانی خدشهدار‏ ‏نکنند و موجب سقوط خود و نظام نگردند
    سلام و علیکم
    ای بسیجیان عزیز شما قسم خوردید که از انقلاب مقدس دفاع کنید . انقلاب ما انقلاب استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی بود آیا واقعا مردم ایران استقلال دارند آزادی دارند و آیا جمهوری اسلامی ما طبق قوانین اسلام و خداوند هست ؟ ای برادر بسیجی‌ دوشا دوش و همراه برادران و خوا هرنمان مقابل رهبرانمان با یستید تا اینها ببینند بین مسلمان بسیجی‌ یا غیر بسیجی‌ هیچ فرقی‌ نیست همهٔ ما خواستار و جویای ارزشهای انقلاب مقدس هستیم استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی ، االله و اکبر الله و اکبر الله و اکبر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی