نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

نتیجه دل به دشمن بستن!!!

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۸۸، ۱۰:۳۸ ق.ظ
گفت: گروه های ضد انقلاب فراری و سایت های وابسته به سران فتنه از این که آمریکا و اسرائیل در مقابله با جمهوری اسلامی ایران ابراز عجز و ناامیدی کرده اند، بد جوری عصبانی شده اند.
گفتم: حیوونکی ها حق دارند! چرا که همه دلخوشی آنها به حمایت آمریکا و اسرائیل بود و حالا می بینند آمریکا و اسرائیل از خود آنها مفلوک تر و درمانده ترند.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: شخصی که از دنیا رفته بود به خواب دوستش آمد. دوستش از او پرسید علت مرگ تو چی بود؟ یارو گفت ؛ بر اثر خوردن شیر گاو جانم را از دست دادم. دوستش پرسید؛ شیر مسموم بود؟ جواب داد نه! پرسید؛ برای مزاجت ضرر داشت؟ یارو گفت؛ نه! دوستش که کلافه شده بود پرسید پس چی شد که مردی؟ و یارو جواب داد؛ داشتم شیر می خوردم که یکدفعه گاو نشست و من زیر اون حیوون زبون بسته نفهم له و لورده شدم
  • نیم نگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی