نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

چرا خاتمی کناره گرفت؟

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۸۸، ۱۰:۲۸ ق.ظ
گفت: تعدادی از هواداران خاتمی به او اعتراض کرده اند که چرا از نامزدی ریاست جمهوری کنار کشیدی که موسوی بیاید و این رسوایی را به بار آورد.
گفتم: دست خودش نبود، باید کنار می کشید! کیهان همان روز نوشت که نامزد اصلی مدعیان اصلاحات موسوی است و خاتمی کنار خواهد رفت.
گفت: خاتمی گفته است، باید کسی نامزد می شد که «مرد روز شنبه» باشد و بعد از روز جمعه که انتخابات است بتواند ایستادگی کند!
گفتم: یعنی با صراحت اعتراف می کند که ادعای تقلب در انتخابات و دست زدن به آشوب های خیابانی از قبل طراحی شده و قرار بود بعد از انتخابات به اجرا درآید؟!
گفت: چه عرض کنم؟! این روزها بد جوری خودشان را لو می دهند.
گفتم: مردی در بستر بیماری افتاده بود و شریکش در حال نامه نوشتن بود. یارو به شریکش گفت؛ ای فلان فلان شده، حتماً در فکر مرگ من هستی و داری برای داداشت نامه می نویسی که بیاید اموالم را هپل هپو کند؟ شریکش گفت؛ این حرف ها چیه؟ چرا سوءظن داری؟ و بعد از چند دقیقه از مریض پرسید، راستی! قبر با قاف است یا با غین؟!

  • نیم نگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی