نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

ناهار (گفت و شنود)

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۸۸، ۱۰:۳۸ ق.ظ
گفت: یکی از ضدانقلابیون فراری و مقیم انگلیس در وبلاگ خود به دریافت کمک مالی از دولت انگلیس برای خبرسازی علیه ایران اعتراف کرده است.
گفتم: چی شده که خودش به این رسوایی اعتراف کرده؟
گفت: حیوونکی ناشی گری درآورده. می خواسته بگه، خیلی بیشتر از اون پولی که دریافت می کنه، برای رفت وآمد و هزینه اداره وبلاگ و... خرج می کنه.
گفتم: یعنی پولی که انگلیس بهش میده، هزینه کارهای خود انگلیس میشه؟!
گفت: آره! اینجوری نوشته.
گفتم: نوکری به اربابش گفت؛ من ناهار نخوردم، 2 هزار تومن بده ناهار بخورم. ارباب گفت؛ هنوز خود من هم ناهار نخوردم، نوکر گفت؛ پس این 2 هزار تومن رو بگیر، برو ناهار بخور. ارباب گفت؛ حالا که میدی، 4 هزار تومن بده که تو هم ناهار مهمون من باشی!

  • نیم نگاه

نظرات  (۱)

22بهمن نزدیک نمیخوایید راجع بهش مطلب بذارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی