نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

آقا زاده های منحرف قسمت اول

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۸۹، ۰۸:۱۹ ب.ظ
گفتنی است مرحوم سید احمد خمینی در ( متن کامل آن در روزنامه کیهان 24 فروردین 1360 منتشر شده)، به صراحت چنین اعلام می‌کند: «ابتدا لازم می‌دانم یکی دو مسئله را تذکر دهم. اول اینکه ما منسوبین به حضرت امام باید توجه داشته باشیم که فقط به علت نزدیکی با ایشان است که با ما مصاحبه می‌شود و یا به ما احترام می‌شود و الا خود ما که چیزی نیستیم و ویژگی‌هایی نداریم. نه زندان رفته‌ایم و نه شکنجه شده‌ایم و نه در فلسفه غرب و شرق اهل نظریم و نه در فقه و اصول مجتهد نه ادیبیم و نه منطقی. فقط و فقط منسوب امامیم. پس باید دقیقاً توجه کنیم که اگر امام نبودند هرگز کسی ما را بدان صورت نمی‌شناخت تا با ما مصاحبه کند. پس من من نکنیم که هیچیم. من چون فرزند امام هستم می‌آیند و با من مصاحبه می‌کنند چاپ می‌کنند و آن را تیتر می‌کنند و الا از قبیل من زیادند و از من بهتر بسیار بیشتر در حوزه‌های علمیه سراسر ایران از قبیل ما فراوان کسی با آنان مصاحبه نمی‌کند لذا باید توجه کنیم که از انتساب سوءاستفاده نکنیم که خلاف شرع مبین است.» سپس ایشان با توجه به برخی ادعاهای آن روز و گویا در اشاره به برادرزاده خود، سید حسین خمینی چنین ادامه می‌دهد: «مسئله دیگر اینکه اگر هم بگوییم که من کاری با امام ندارم و من خودم هستم و حرف‌های من حرف‌های من است و به امام مربوط نمی‌شود کما اینکه از روی عدم آگاهی قبلی گفته شده بود، این خدعه و فریب است زیرا تنها با عنوان فرزند امام است که می‌توانید لی لی به لالامون گذارند و الا کی هستید تا کسی تو را بشناسد چه رسد به اینکه با تو صحبت کند و تیتر کند و هر کس استفاده خودش را بکند! خودت را بکشی فرزند امامی و با این ژست که نخیر با امام کاری ندارم و فقط حرف‌های خودم را می‌زنم کار تمام نمی‌شود! پس باید مصاحبه نکنی یا اگر مصاحبه می‌کنی صددرصد باید امام راضی باشد والا سوءاستفاده چی هستی. چون چیزی نیستی. تو را به خدا به خودمان رجوع کنیم آیا غیر از این است؟ پس سعی کنیم خلاف نکنیم چون می‌دانیم از قبیل ما هزاران هزار هستند پس چرا سراغ آنها نمی‌روند با آنان مصاحبه نمی‌کنند. اگر فضل و علم و دید سیاسی بود که از ما بهتر زیادند پس چرا سراغ آنها نمی‌روند.؟» 

ویژه نامه ایران  عبور دو

 زمانی که سید احمد خمینی این مطالب را می نوشت هرگز به این فکر نمی کرد که همان انحرافی که برای برادرزاده ی خود( سید حسین خمینی) اتفاق افتاد عیناً برای پسر ارشدش (سید حسن خمینی) تکرار خواهد شود. انحرافی از نوع فرهنگی و اعتقادی.

 

  • نیم نگاه

نظرات  (۵)

  • محبان الحسین
  • شهادت امام هادی (ع) بر تمامی شیعیان تسلیت باد

    با کشتن تو قاتلت ای هادی امم
    خود را به نزد ختم رسل شرمسار کرد
    بر تربت تو مادر پهلو شکسته ات
    اشک از بحر چو گوهر غلطان نثار کرد
    ختم جمعی قرآن کریم به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب و به نیت سلامتی


    و تعجیل در ظهور حضرت ولیعصر (عج) و شفای همه ی بیماران.

    دوستانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند و در ثواب معنوی

    آن سهیم باشند به وبلاگ شهید حسن طاهری

    مراجعه نموده و جزء انتخابی خود را مشخص نمایند.

    زمان اتمام ختم قرآن پایان ماه رجب است.

    اجرتان با حضرت علی (ع)
    در اعتراض به رای گذاشتن حکم ولی فقیه و قانون اساسی در رابطه با دانشگاه آزاد فردا 10 صبح مقابل درب شمالی مجلس

    اطلاع رسانی کنید

    سلام علیکم
    چقدر حرف سید احمد جالب و مناسب احوال آقایان بود!
    موفق باشید
    ان شالله درهمین روزهای گرم تابستان این عشق سیاست تبدیل به عزرائیل بشه و ...
    امیدورام کمی قد بلند تر بشی تا بتونیم اسمتو تو کتاب گینز بنویسیم...خواستن توانستن است
    خواستم مطلب رو بخونم ولی بیشتر چشمم میوه ها رو دید تا مطلب رو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی